Dorka kirjoittaa:
Jos et pääse kouluun sisälle niin sanotko opettajalle, et anna pliis mulle mahis - kyl mä kehityn 10v:ssa?
Tää on tätä samaa halveksuntaa, mitä juuri Okalta voi odottaa - ja juuri samaa mitä Okalta on kuultu aikaisemminkin.
Joo, olen hakenut taikkiin yhden ainoan kerran enkä päässyt. Samanlainen kohtalo on vuosittain noin 95% muista hakijoista. Valitettavasti en tälläkertaa kuulunut vähemmistöön, vaikka usein eri vähemmistöihin kuulunkin.
En myöskään ole kerjännyt eläissäni pääsyäni yhtään mihinkään, toisin kuin egoistinen-materialistikusipää haluaa tuossa esittää. Voit toki tuosta 10vuoden opettelusta repiä just tasan niin paljon huumoria ja turvanrääpimistä ku haluat - taisin lukea sen sellasesta lehdestä kuin tiede2000, artikkelista joka käsitteli mm Mozartia ja muita mestareita, ei tuollaisia "olen mestari vuodessa"-typeryksiä kuin sinä.
Ymmärtääkseni Karo haki taikkiin minne ei päässyt (jonne itse olisin päässyt suoraan suosituksilla) ja nyt on oppisopimuksella jossain foto puljussa (korjatkaa jos joku tieto tässä on väärä).
Nyt olen tosiaan oppisopimuksella
Kuvagalleria Kotka AY:ssä, en missään ihan satunnaisessa "fotopuljussa".
Jos Oka haluaa ruotia miun elämää tarkemmin, niin "opiskelin" ensiksi LPR:n teknillisessä yliopistossa, joka ei kuitenkaan napannut. Koska lpr:ssa oleminen nappasi niinkin vähän mitä se loppuvaiheessa teki, etsin itselleni jotain tekemistä kunnes opiskelupaikka aukeaa - TAIK:n olisin hakenut uudestaan keväällä (samoin kuin Lahteen).
Nyt kävi vaan niin nastasti, että aukesi mahdollisuus tulla oppisopimuksella tähän studioon. Opiskella samalla ja tehdä alan töitä. Jos tää on siun mielestä jotenkin paska nakki, niin se on ihan siun oma henkilökohtanen ongelma.
Mielenkiintoista on se, että olen kuvannut vasta karvan yli 3.5vuotta. Voisi sanoa, että tuosta ajasta tosissaan noin puolet. Monet ("jopa") TAIKkiin päässseistä (ja sieltä valmistuneista) ovat hakeneet ko. oppilaitokseen kauemmin kuin mitä itse olen edes kuvannut. Tästäkin Oka saa varmaan sairaassa mielessään väännettyä jotain halveksuttavaa.
ezzy, 20.2.2008 13:59:
Mitä helvettiä :D Voisitko vajota yhtään alemmas?
Kyseisestä kaverista löytyy näitä alemmas vajoamisista tarinoita nipputolkulla. Okan perinteiseen tyyliin kuuluu se, että heitellään ilmoille privakeskusteluissa käytyjä asioita - jopa sellaisia asioita, joista "vastapuoli" on pyytänyt olemaan vaiti.