Caro², 17.2.2008 19:13:
Siis mitä vittua sun päässä liikkuu?
Miten mä tän pohjustaisin (kirjoitin nimenomaan viestiin etten halua kritiikkiä kuvista, kun tiedän mihin se johtaa ja ... missäs me nyt ollaankaan) - mä en voi kuin vain nauraa.
Mä voin sanoa suoraan et mun kuvaustekniikat on ylivertaiset suhun verrattuna. Mä voin halutessani ottaa "normaaleja" klubikuvia JOS haluan. Joskin käytännössä jokainen bilekuvasettini on erillainen sen takia, kun haen aina uutta. Olen monesti myös sanonut, että klubi kuvaaminen minulle on treenaamista jossa testailen uusia kikkoja yms.
Bilekuvat sen takia on muuttunu radikaaleimmiks vähitellen tässä reilun vuoden aikana. Sekä tietysti otan kuvat itselleni, en teitä varten tai bilejärjestäjille. Tosin nämä kaikki seikat tiedät hyvin.
En oikein ymmärrä itseasiassa miten sä edes kehtaat kirjoittaa mitään tuollaista ja itseasiassa tämä on juuri se syy miksi et kehity ja junnaat paikallaan kuvaamisen kanssa etkä tällä ajattelutavalla ikinä tule kehittymään keskivertokuvaajaa paremmaksi.
Itseasiassa tämä "toisenlainen" (extreme) bilekuvaaminen on tuottanut yhden sarjan josta olen helvetin ylpeä mikä löytyy portfoliostani myös sen takia:
...no nyt voitte miettiä et tuliko esim. ko kuvasarja "vahingossa" ja "photoshoppaamalla".
Mut se noista extreme klubi kuvista... vaan palataan helppoon yksi + yksi aiheeseen elikkä:
Ostin kameran reilu vuosi sitten ja mulle naureskeltiin kun roudailin niin kovaa kalustoa bileisiin sekä mollattiin mitä kerettiin. Nyt vähän reilu vuosi myöhemmin ansaitsen kymmeniätuhansia nyt jo toisena vuonna rahaa kuvaamisella, sekä jatkan tietysti myös itseni kehittämistä klubikuvaamisella josta vieläkin kuuluu samaa narinaa...
...kuvaajilta jotka ovat kuvanneet VUOSIKAUSIA tienaten korkeintaan muutamia satasia.
Tämä logiikka ei kyl nyt mun ymmärrykseen mene, itse kyllä vastaavanlaisessa tilanteessa miettisin et miten toi tienaa jo nyt noin hyvin ja ite oon kuvannu vuosikausia ja junnaan samassa tilanteessa paikallaan. Ei tulisi ensinmäiseiksi ruveta haukkumaan sen kuvia vaan... ehkä miettisin et mitä siltä voisi oppia et itsestäni tulisi parempi kuvaajaa.
Sit kannattaa miettiä Caro ehkä sitä et mä pystyn tarvittaessa (jos vain asiakas haluaa) niin kuvaamaan täysin samanlaisia kuvia mitä sinulla on MUTTA sä et pysty edes murto-osaan siihen mitä mä pystyn tekemään - joten älä ihmettele miksi nauran sinulle ja pidän sinun kommentteja suorastaan koomisina.