Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 648,325 views

Jone

#301 • • Edited Jone Archibald Haddock
Meinasin jo etten vastaa viestiin ollenkaan, mutta sit rupes kyl oikeasti hieman vituttamaan, joten nyt ihmiset voi ottaa ne popcornit ja limpparit esiin.

Open audion palautetopicista:

djrepa, 9.1.2007 23:22:
Syvät pahoitteluni yksityisviestin postaamisesta. Ei vaan mitään
hajua miksi kommentti oli yksityinen? Aivan kuin kyseinen
henkilö haluaisi jollain tavalla salailla sanomisiaan tai jopa uhkailla? *whaat*

Kyseisen tyyppisiä kommentteja ei kiinnosta kuunnella, kun ei
näytä olevan mitään järkevää sanottavaa. Tai älä ainakaan mulle
henkilökohtaisesti kommentoi julkista asiaa, kiitsa. *pepsodent*

Mitähän vittua sä koitat mahdollisesti vihjailla? Musta nämä salaliittoteoriasi alkavat saavuttaa pisteen, jossa ne on aika perseestä koska annat ymmärtää mulla olevan jotain käsittämättömiä hiljaisia motiiveja postauksilleni. Itse en ainakaan moisista ole tietoinen ja pidän aika käsittämättömänä, että oikeasti ajattelet mulla olevan jotain tarvetta salailemiseen tai eritoten uhkailuun. En myöskään tiedä kuvitteletko sinä, minulle täysin tuntematon 14 viestin klubbarirepa, olevasi niin helvetin tärkeä, että sua pitäis uhkailla tai että sun selkäsi takana kähmittäisiin jotain käsittämätöntä. Dream on, boy.

Laitan noin 80% tällä ja muilla forumeilla ihmisille kirjoittamistani profiilikommenteista yksityisesti. Pitäisikö siihen olla joku erityinen syy sen lisäksi, että jollekin tietylle käyttäjälle osoitetut profiilikommentit yleisesti ottaen on tarkoitettu nimenomaan tämän käyttäjän luettaviksi? Mä käytän ilmeisesti vähän liikaa webbiforumeita kun mulle se on jotenkin itsestäänselvää mitä se ei ilmeisesti sulle todellakaan ole.

Voidaan sopia etten kommentoi sulle henkilökohtaisesti enää yhtään mitään sen jälkeen kun laitan profiiliisi kommentin tämän viestin sijainnista, jotta et saisi syytä kehitellä uusia looppeja salailusta tai muusta vastaavasta. Voitaneen myöskin sopia, että otat itseäsi kulkusista kiinni ja olet sen verran mies, että säästät "syvät pahoittelut" sellaisiin tilanteisiin, joissa olet oikeasti jostain pahoillasi - räkänokkailut eivät ole mielestäni erityisen kiinnostavia, mutta typeryydessään kyrpiinnyttäviä kylläkin.
djrepa

#302 • • djrepa iso poika, suuret kujeet

Jone, 10.1.2007 00:32:

Mitähän vittua sä koitat mahdollisesti vihjailla? Musta nämä salaliittoteoriasi alkavat saavuttaa pisteen, jossa ne on aika perseestä koska annat ymmärtää mulla olevan jotain käsittämättömiä hiljaisia motiiveja postauksilleni. Itse en ainakaan moisista ole tietoinen ja pidän aika käsittämättömänä, että oikeasti ajattelet mulla olevan jotain tarvetta salailemiseen tai eritoten uhkailuun. En myöskään tiedä kuvitteletko sinä, minulle täysin tuntematon 14 viestin klubbarirepa, olevasi niin helvetin tärkeä, että sua pitäis uhkailla tai että sun selkäsi takana kähmittäisiin jotain käsittämätöntä. Dream on, boy.

Kyllä, popcornit esiin! Ilmeisesti susta on siistiä vääntää yleinen keskustelu henkilökohtaiseksi. Noh, olen edelleenkin sitä mieltä, että jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, on parempi olla hiljaa. Joten olen paljon mielummin "14 viestin klubbarirepa" kuin "5869 viestin klubbari-väänästelijä". *vink*

Voidaan sopia etten kommentoi sulle henkilökohtaisesti enää yhtään mitään sen jälkeen kun laitan profiiliisi kommentin tämän viestin sijainnista, jotta et saisi syytä kehitellä uusia looppeja salailusta tai muusta vastaavasta. Voitaneen myöskin sopia, että otat itseäsi kulkusista kiinni ja olet sen verran mies, että säästät "syvät pahoittelut" sellaisiin tilanteisiin, joissa olet oikeasti jostain pahoillasi - räkänokkailut eivät ole mielestäni erityisen kiinnostavia, mutta typeryydessään kyrpiinnyttäviä kylläkin.

Tämä sopii vallan mainiosti, kättä päälle? *piis*
Jone

#303 • • Jone Archibald Haddock

djrepa, 10.1.2007 01:14:
Ilmeisesti susta on siistiä vääntää yleinen keskustelu henkilökohtaiseksi.

Ilmeisesti. Ilmeisesti sä taas et koe tehneesi niin esittäessäsi perättömiä ja perusteettomia vihjailuja persoonastani?

Noh, olen edelleenkin sitä mieltä, että jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, on parempi olla hiljaa. Joten olen paljon mielummin "14 viestin klubbarirepa" kuin "5869 viestin klubbari-väänästelijä". *vink*

Vastaako edellisessä replyssäni quottaamani viestisi käsitystäsi "järkevästä sanottavasta?" Sekö nyt sit on järkevää, että esität julkisesti mun pyrkivän salailemaan jotain tai jopa uhkailemaan?

Tämä sopii vallan mainiosti, kättä päälle? *piis*

Niin paljon kuin virtuaalikoura ylettää.
djrepa

#304 • • djrepa iso poika, suuret kujeet

Jone, 10.1.2007 01:25:

Ilmeisesti. Ilmeisesti sä taas et koe tehneesi niin esittäessäsi perättömiä ja perusteettomia vihjailuja persoonastani?

Vastaako edellisessä replyssäni quottaamani viestisi käsitystäsi "järkevästä sanottavasta?" Sekö nyt sit on järkevää, että esität julkisesti mun pyrkivän salailemaan jotain tai jopa uhkailemaan?

Ehei, nyt olet ymmärtänyt aivan väärin. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut vihjailla mitään kenenkään persoonasta, saatika esittää niistä mitään väitteitä. Niinkuin huomaat, lause oli muotoiltu olettamus-/kysymysmuotoon, jota selventämässä lauseen lopussa oli kysymysmerkki:

"Aivan kuin kyseinen henkilö haluaisi jollain tavalla salailla sanomisiaan tai jopa uhkailla? *whaat* "

Ja oman persoonasi esittelet aivan itse, siitä esimerkkinä vaikkapa topicin alku:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33999;pid=465235#465235
Unik

#305 • • Unik
Tekis mieli sanoa jotain...mut ehkä parempi etten sano niin ei tule kenellekään paha mieli.
Jone

#306 • • Edited Jone Archibald Haddock

djrepa, 10.1.2007 01:50:
Ehei, nyt olet ymmärtänyt aivan väärin. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut vihjailla mitään kenenkään persoonasta, saatika esittää niistä mitään väitteitä. Niinkuin huomaat, lause oli muotoiltu olettamus-/kysymysmuotoon, jota selventämässä lauseen lopussa oli kysymysmerkki:

---
"Aivan kuin kyseinen henkilö haluaisi jollain tavalla salailla sanomisiaan tai jopa uhkailla? *whaat* "

Kannattaa opetella sanojen kanssa kikkailua vielä hetken aikaa ennenkuin koittaa vetäytyä niiden takaa perustuen noin yksinkertaiseen kiertokikkaan. Tiedät aivan varmasti itsekin mikä tarkoituksesi kyseisen viestin suhteen oli ja se on hyvin läpinäkyvää muillekin.

djrepa, 10.1.2007 01:50:
Ja oman persoonasi esittelet aivan itse, siitä esimerkkinä vaikkapa topicin alku:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33999;pid=465235#465235

Kyllä, niin teen enkä häpeä hetkeäkään. Jos musta saa vittumaisen kuvan viestieni perusteella, niin se on usein aivan kohtuullista ja mun itseni aiheuttamaa. Se on kuitenkin valinta, jonka teen itse ja sellaisena täysin eri asia kuin se, että sinä ryhdyt puhumaan minusta julkisesti "salailijana" ja "uhkailijana." Se on puhtaasti hävytöntä, selkärangatonta ja kusipäistä niin kauan kuin kyseessä on täysin aiheetta ilmaan heiteltyä huttua.
djrepa

#307 • • djrepa iso poika, suuret kujeet

Jone, 10.1.2007 01:59:
Kannattaa opetella sanojen kanssa kikkailua vielä hetken aikaa ennenkuin koittaa vetäytyä niiden takaa perustuen noin yksinkertaiseen kiertokikkaan. Tiedät aivan varmasti itsekin mikä tarkoituksesi kyseisen viestin suhteen oli ja se on hyvin läpinäkyvää muillekin.

Vilpittömästi edelleen väitän, ettei tarkoituksenani ollut esittää mitään esityksiä kekenkään persoonasta. Nythän olet itse rakennellut niitä salaliittoteorioitasi joista minua syytit:

Mitähän vittua sä koitat mahdollisesti vihjailla? Musta nämä salaliittoteoriasi alkavat saavuttaa pisteen, jossa ne on aika perseestä koska annat ymmärtää mulla olevan jotain käsittämättömiä hiljaisia motiiveja postauksilleni. Itse en ainakaan moisista ole tietoinen ja pidän aika käsittämättömänä, että oikeasti ajattelet mulla olevan jotain tarvetta salailemiseen tai eritoten uhkailuun.

Pidä mielipiteesi, turha siitä on väitellä. Mutta ai että pidän vanhankansan sanonnoista. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa."
Jone

#308 • • Edited Jone Archibald Haddock

djrepa, 10.1.2007 02:11:
Mutta ai että pidän vanhankansan sanonnoista. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa."

Pidä ihmeessä.

Tällä forumilla onkin kokemusta käyttäjistä, jotka niistä pitävät ja joiden mielestä kateus vie kalatkin vedestä.

Hyvää yötä.
djrepa

#309 • • djrepa iso poika, suuret kujeet

Jone, 10.1.2007 02:14:
Pidä ihmeessä.

Tällä forumilla onkin kokemusta käyttäjistä, jotka niistä pitävät ja joiden mielestä kateus vie kalatkin vedestä.

Hyvää yötä.

Hyviä ovat nuo sanonnat.

Kiitos samoin, hyvää yötä.
Freja

#311 • • Freja Sihteeri

petraxx, 15.1.2007 13:19:
ne purkkinsa saa pakkailla ihan itse, ja samoin kuin jos sun vyo tms piippaa metallinpaljastimessa, ei koko jono sen takia pysahdy kun virkailijoita on useampia per hihna. nimimerkki 16 lentoa tassa kuussa takana, en pysayttanyt jonoa kertaakaan ;) mut joo, eihan se valmistautuminen kieltamatta kauaa vie

Eli sulla on 16 lentoa tässä kuussa jo takana etkä silti vaivaudu pakkaamaan niitä etukäteen niihin purkkeihin, vaan joka kerta pakkailet siinä turvassa sitten? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#312 • • x Guest

Freja, 15.1.2007 15:45:
---
petraxx, 15.1.2007 13:19:
---

Eli sulla on 16 lentoa tässä kuussa jo takana etkä silti vaivaudu pakkaamaan niitä etukäteen niihin purkkeihin, vaan joka kerta pakkailet siinä turvassa sitten? *ding*

kuten sanoin, noista vaan kahdella kertaa ketaan on ne nesteet kiinnostaneet joten ei o pahemmin tarvinnut pakkailla. ja siina 'pakkaamisessa' on siis kyse niiden purkkien laittamisesta sinne minigrip-pussiin, ei itse purkkien taytosta... mutta laita ihmeessa vaikka privaa jos haluat viela yksityiskohtaisempaa tietoa *hymy* peace out
Individual

#313 • • Individual HYPNO!
Jatkoa täältä...

Ozma, 6.2.2007 16:47:
Nyt sitten loppuu tää klubituskermaperseiden ylpeily ja tapahtumien mollaaminen tämän otsikon alla. Tänne on tarkotus tietääkseni bileiden järjestäjien ilmottaa bileet + lisäinfot joita bilekansa käy kyyläämässä ja heittämässä jotain "Tulossa"-juttua.

Vaikka sä kuinka siinä poljet jalkaa lattiaan kuin pahainen kakara, niin pyydän saada huomauttaa, että tämä on keskustelupalsta ja välillä siinä käydään keskustelua, mikä ei kaikkia miellytä, mutta hei! täällä on myös moderaattorit, keiden tehtävänä on pitää se keskustelu suitsissa. Kyllä tässä keskustelussa ollaan pyritty ihan asiallisuuteen, ainakin osa. Tuo ylläoleva lainaus ei valitettavasti sitä edusta. Käsittääkseni ne bileilmot laitetaan ensin tuonne kalenteri-osioon ja jos sitten itse näiden topikkien tarkoitus on vain postata "IHQUU JEE!! NIIN TÄÄLLÄ!11"-tason tuotoksia, niin en kyllä näe niitä enää kovinkaan tarpeellisiksi. Ja mitään ylpeilyä en kyllä näe täällä missään.

Ozma, 6.2.2007 16:47:
Ihan vitun sama kuka persreikä sen tekee -oli sitten 2000 postausta takana tai NIKSUBIKSUBILEHIIRIJONKAKAIKKITUNTEEJAONIHANVITUNSUOSITTU niin mun mielestä ei ole reilua tulla tänne aukomaan päätään "paskat bileet tulee olemaan ja vitun kopioiat". Siitä voitte sitten keskustella bilehöpinää-kategorian alla, kiitos.

Ja vielä kun osaisit tuolta teiniangstiltasi osoittaa kuka tähän threadiin on kirjoittanut, että "paskat bileet tulee olemaan", niin hyvä. Kysyin sitä jo kerran aiemmin ja eipä siihen silloinkaan kukaan osannut vastata. Käyköhän sulla sitten parempi tuuri, en tiedä. Ja muutenkin. Vedä nyt syvään henkeä ja lue tämä threadi ajatuksella läpi.
littlebig

#314 • • littlebig aaat-chi kung
jatkuu täältä...

ville, 14.2.2007 22:02:
---
littlebig, 14.2.2007 21:53:
Ei vaikeuksia ymmärtää, onko sulla vaikeuksia ymmärtää mun kysymyksiä kun et niihin vastaa? Ei ole koko iltaa aikaa tälle joten huomenna jatkuu...

---

Mä en muista milloin viimeksi olisi pitänyt vääntää näin rautalangasta... mun kirjotukset alkaa varmaan näyttää jo idiootilta toistamiselta, mutta otetaan vielä kerran:

Sinä olet esittenyt viimeisissä posteissa tasan yhden kysymyksen. Se kysymys on:

"Olet asenteellinen applea kohtaan. Selventäisitkö itse mistä se johtuu?"

Minä en voi vastata tähän kysymykseen, koska väität minun olevan asenteellinen ja omasta mielestäni en ole. Jotta voisin vastata kysymykseesi, sinun pitäisi todistaa, että minä olen asenteellinen.

Olen pyytänyt sinua todistamaan tämän jo varmaan viisi kertaa, mutta itsepintaisesti et suostu/kykene tätä tekemään.

Vielä kerran pojat: Todista/etsi/quottaa/tai ihan mitä vaan jossa viitataan siihen, että pidän applea aina lähtökohtaisesti ominaisuuksista riippumatta paskana.

ville, 14.2.2007 19:38:
---

ooohhhhh... macci osaa zoomata....

ville, 14.2.2007 20:44:
---
Toteisin hieman ivalliseen sävyyn, että kyseessä on basic ominaisuus. Teidän maccifanien puheesta kun välittyi sellainen fiilis, että kyseessä olisi jotain maailmoja mullistavaa. Tämän jälkeen sä hyökkäät ja väität mua ylimieliseksi ja henkilöksi, joka ei osaa nähdä maccia siinä valossa kun se sun mielestä pitäisi nähdä.... *ding*

Ihan alusta ja rautalangalla: Joku kysyy mistä saa kenoviivan. Siinä vaiheessa ajattelen että jos macbookin käyttö on vielä tuossa vaiheessa niin tiedossa ei varmaan ole zoomi ja kahden sormen skrolli. Sun mielestä sellaisen kivan ominaisuuden kertominen on hehkutusta vaikka se mielestäni on tiedon jakoa.
Itse myönsit että ivalliseen sävyyn kommentoit. Minkälaista reaktiota oikeastaan hait kommenttiisi ja mikä sai sut sen kirjoittamaan? muistelepa hieman tunnetilaasi kirjoitettuasi nuo sanat, se varmaan kertoo aika paljon sun asenteesta tähän topikkiin.
Iphonesta kirjoitetut jutut oli vielä siinä ja siinä minkälaisella äänensävyllä niitä lukisi. Itse myönnettyäsi että ivallisesti tässä ollaan kommentoinnin suhteen liikenteessä niin selvisi sun asenne maccia kohtaan.

Ivallisuutesi heijastaa mielestäni sitä että mikä tahansa ominaisuus joka löytyy applesta ei voi olla tarpeeksi hyvä sulle koska se on muillakin käytössä tai vastaa "pippelinvenyttämistä". siis mitä? annat itsestäsi hyvin ylimielisen vaikutelman joka kuvastaa enemmän sellaista ihmistä joka haukkuu muita tunteakseen itsensä muita paremmaksi.

--
straight ______

gay ^______^

Amuck

#315 • • Edited Amuck dub-i-dub
Jatkoa kilpikonnanmyyntithreadista

unitarina, 10.5.2007 09:42:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka päästävät kissansa yksinään ulos.
Kaupungeissa/ niiden lähellä on esimerkiksi lasten hiekkalaatikoita. Kissat on usein aikamoisen innoissaan niihin kusemisesta/paskomisesta. Lapset (varsinkin pienet) saa sitä hiekkaa helposti suuhunsa ja sitten on kaikilla taas niin mukavaa. Ise olen tätä lapsena nähnyt paljonkin ja kissalle allergisena opin "vihaamaan" ihmisiä, jotka sallivat kyseisen toiminnan.

Kaupunkien ulkopuolella on taas Suomeen kuuluvia eläimiä (jota kissa ei ole). Ne eivät osaa varoa kissaa tarpeeksi! Eiköhän muutamia lintu- tai muita pieneläinpopulaatioita ole kuollut kissan hampaisiin... ja täysin turhaan. *igor*

Onko sitten mielestäsi enemmän oikein pitää kissaa sisätiloissa ja ulkoiluttaa kerran päivässä narun päässä?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

unitarina

#316 • • Edited unitarina
hmm... jep. Edelliset perustelut on tässäkin.

Niinhän siinä esim. lain mukaan pitäisi toimia.
Miksi koirien ulkoiluttaminen on sallittavampaa?

--
*jiihaa*

-Kerttu-

#317 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

2la, 10.5.2007 09:47:
Jatkoa kilpikonnanmyyntithreadista

Onko sitten mielestäsi enemmän oikein pitää kissaa sisätiloissa ja ulkoiluttaa kerran päivässä narun päässä?

Kyllä se kissa siihen oppii, ihan siinä missä koirakin. Lemmikkikissat ovat kotikissoja ja tulevat hyvin toimeen pelkästään sisällä. Ainakaan omat kissani ovat oikein onnellisen näköisiä, vaikka ovatkin sisäkissoja. Säästyypähän kissat, minä itse ja naapurit monelta harmilta, kun kissani eivät juokse missä sattuu.. Mutta tääkin on vaan mielipidekysymys..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

unitarina

#318 • • unitarina
Juuri näin sen mielestäni kuuluisi toimia. Ehkä olen aina vain huonoa tuuriani sattunut asumaan sellaisten ihmisten lähellä, jotka eivät ole tätä ymmärtäneet. Toivon mukaan suurin osa kissan omistajista on ymmärtänyt saman kuin sinä *joo*

--
*jiihaa*

Amuck

#319 • • Amuck dub-i-dub

Super-Kerttu, 10.5.2007 09:52:

Kyllä se kissa siihen oppii, ihan siinä missä koirakin. Lemmikkikissat ovat kotikissoja ja tulevat hyvin toimeen pelkästään sisällä. Ainakaan omat kissani ovat oikein onnellisen näköisiä, vaikka ovatkin sisäkissoja. Säästyypähän kissat, minä itse ja naapurit monelta harmilta, kun kissani eivät juokse missä sattuu.. Mutta tääkin on vaan mielipidekysymys..*joo*

Joopa joo. Sinun kissojasi en ole nähnyt, mutta ainakin olen nähnyt monia hermostuneita ja turhautuneita sisäkissoja, jotka ovat omistajansa mielestä vain "ihanan energisiä" tai joskus jopa "ihme levottomia". Tottakai se kissa oppii olemaan sisällä, oppisit varmasti sinäkin. Ja tuo vertaus koiraan... ymmärrät varmaankin että koira on jalostettu hiukan kauemmas siitä petoeläimestä mitä se joskus on ollut. (Ja niin, mielestäni koiraakaan ei saisi pitää sisätiloihin lukittuna.)

Eihän kukaan kuvittele, että OMAT rakkaat lemmikit olisivat jotenkin onnettomia kaikesta rakkaudesta ja hellimisestä huolimatta. "Kyllä ne pärjää kun on vaan tarpeeksi virikkeitä" ja "Minun kissani ainakin pääsevät ulkoilemaan, ja onhan niillä seuraa toisistaan" -tyyppiset argumentit on kuultu näiden selvästi surkeidenkin kissojen omistajilta. Tämä on tosin hävitty taistelu jo nyt; sisäkissa-asiaa on puitu ikuisuuksia ja mihinkään tulokseen siinä ei päästä. Oma pointtini oli vain se, että minun tekee pahaa nähdä kissoja suljettuna kaupunkikämppään.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

-Kerttu-

#320 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No valitettavasti emme pääse kysymään kissoilta, että ovatko ne onnellisia sisällä vai ulkona, tai kummat ovat onnellisempia. Tämä keskustelu voitaisiin käydä niin monen lemmikin osalta.. Mutta itse ainakain katson olevani vastuullinen kissanomistaja, kun en päästä kissojani vapaana luontoon..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..