Open audion palautetopicista:
djrepa, 9.1.2007 23:22:
Syvät pahoitteluni yksityisviestin postaamisesta. Ei vaan mitään
hajua miksi kommentti oli yksityinen? Aivan kuin kyseinen
henkilö haluaisi jollain tavalla salailla sanomisiaan tai jopa uhkailla?
Kyseisen tyyppisiä kommentteja ei kiinnosta kuunnella, kun ei
näytä olevan mitään järkevää sanottavaa. Tai älä ainakaan mulle
henkilökohtaisesti kommentoi julkista asiaa, kiitsa.
Mitähän vittua sä koitat mahdollisesti vihjailla? Musta nämä salaliittoteoriasi alkavat saavuttaa pisteen, jossa ne on aika perseestä koska annat ymmärtää mulla olevan jotain käsittämättömiä hiljaisia motiiveja postauksilleni. Itse en ainakaan moisista ole tietoinen ja pidän aika käsittämättömänä, että oikeasti ajattelet mulla olevan jotain tarvetta salailemiseen tai eritoten uhkailuun. En myöskään tiedä kuvitteletko sinä, minulle täysin tuntematon 14 viestin klubbarirepa, olevasi niin helvetin tärkeä, että sua pitäis uhkailla tai että sun selkäsi takana kähmittäisiin jotain käsittämätöntä. Dream on, boy.
Laitan noin 80% tällä ja muilla forumeilla ihmisille kirjoittamistani profiilikommenteista yksityisesti. Pitäisikö siihen olla joku erityinen syy sen lisäksi, että jollekin tietylle käyttäjälle osoitetut profiilikommentit yleisesti ottaen on tarkoitettu nimenomaan tämän käyttäjän luettaviksi? Mä käytän ilmeisesti vähän liikaa webbiforumeita kun mulle se on jotenkin itsestäänselvää mitä se ei ilmeisesti sulle todellakaan ole.
Voidaan sopia etten kommentoi sulle henkilökohtaisesti enää yhtään mitään sen jälkeen kun laitan profiiliisi kommentin tämän viestin sijainnista, jotta et saisi syytä kehitellä uusia looppeja salailusta tai muusta vastaavasta. Voitaneen myöskin sopia, että otat itseäsi kulkusista kiinni ja olet sen verran mies, että säästät "syvät pahoittelut" sellaisiin tilanteisiin, joissa olet oikeasti jostain pahoillasi - räkänokkailut eivät ole mielestäni erityisen kiinnostavia, mutta typeryydessään kyrpiinnyttäviä kylläkin.