peikkotyttö,
Minä: -onko sulla S-korttia?
Asiakas: -Ei,mä ajan mersulla! (hehheh)
Haha, porvaristo rok!
2,204 posts, 111 pages, 741,719 views
peikkotyttö,
[Nuclear], 17.5.2005 14:37:
---
peikkotyttö,
---
Haha, porvaristo rok!
Mervi, 4.6.2005 15:19:
"Kuinka monta huonoa vitsiä oot kuullut tästä kahvikoneesta?"
Princess, 5.6.2005 14:46:
Mut ihan tosi,kassatkin on ihmisiä.Tuntuu aika monelta puuttuvan toi tieto.
---
Ittekki ollu liian monta vuotta kassal...toi s-kortti vitsi on niiiin kulunu,et jos sen vielä kerran kuulen,ni kuristan jonku...
Asiakkaat on välillä niin raivostuttavia...Välillä tuntuu et ne luulee,et kassoil ei oo avoi...mul on aivot,mä en oo sokee enkä kuuro(vaikka joskus niin toivoisinkin) ja mä osaan lukee ja laskea...ja jos joku sitä epäilee kyllä siitä kohteliaasti mainitsenkin... Kassal kyl jotuu kestää ihmisten paskimman puolen.
MiSSy*, 7.6.2005 12:08:
---
[
Joo heti kun itellä on kokemusta siitä kassalla asiaakkaan palvelusta ni ite yrittää useimmiten olla mahdollisimman ystävällinen kassantädeille ja muillekkin myyjille
Muistan sen hyvin kun asiakas saattoi saada päivän tuntumaan niin hyvältä vain olemalla ystävällinen ja toisaalta inhottava asiakas sai päivän menemään lähes pilalle
Mutta itse nykyisin asiakkaana pyrin olemaan se ystävällinen ja mukava asiakas
Princess, 5.6.2005 14:46:
Mut ihan tosi,kassatkin on ihmisiä.Tuntuu aika monelta puuttuvan toi tieto.
---
Ittekki ollu liian monta vuotta kassal...toi s-kortti vitsi on niiiin kulunu,et jos sen vielä kerran kuulen,ni kuristan jonku...
Asiakkaat on välillä niin raivostuttavia...Välillä tuntuu et ne luulee,et kassoil ei oo avoi...mul on aivot,mä en oo sokee enkä kuuro(vaikka joskus niin toivoisinkin) ja mä osaan lukee ja laskea...ja jos joku sitä epäilee kyllä siitä kohteliaasti mainitsenkin... Kassal kyl jotuu kestää ihmisten paskimman puolen.
Jone, 9.6.2005 08:49:
Suuret sympatiani kaikille teille työn raskaan raatajille. Onneksi kaikissa muissa ammateissa on hirvittävän paljon helpompaa kuin teillä ja siksi niissä työskentelevien ei tarvitse tihkua tänne sydänvertaan.
AnderS, 9.6.2005 10:26:
Pyh! Liksan takia siellä ollaan. Loppu
onkin vain teeskentelyä ja mielistelyä.