2,204 posts, 111 pages, 742,059 views
9. Myyjä aloittaa kassatapahtuman sanomalla asiakkaalle "Hei!". Asiakas vastaa "Muovikassi".
Fanatic:
Tekisin niin, että miettisin kahdesti ja vaihtaisin työpaikkaa*joo*
remotion:
---
innae:
---
Ja voinet itse ilmaista sen että haluat sen juomasi murskalla*vink*. Emme ole ajatustenlukioita.
---
justiinsahan sä kielsit antamasta ohjeita!?!?
Saara:
---
keisha:
---
Saara:
"Voitsä kattoo sielt koneelta olisko keskutan Aleksis sitä?"
En ymmärrä mistä jengi on saanut päähänsä et sellastakin näkisi.
Jos näkisi ni sehän helpottais aika paljon työskenlyä ja tuota tuotteiden tilaamista toisesta liikkeestä.
---
Ainakin Stockalla missä itse oon töissä on kaikki tuotteet -luojan kiitos- koneella, ja näkee heti kuinka paljon on varastossa tai toisissa taloissa jotain tuotetta.
---
No nyt mä ymmärrän mistä ne on saanut sen käsitteen että _kaikissa_ kaupoissa olisi näin.
bilehile22:..ja sit ne istuu siellä tasaan asti eikä meinaa lähteä millään pois.
Hotblood:
Sitä varten me olemme
...
opeteta järjestyksenvalvojakurssilla
mayah:
---
toma:
Aikoinaan kun olin ikkunoita pesemässä "Ja puhdasta tulee?"
oli aina yhtä kiva kuulla ohikulkijoilta. Jep.....
---
Mikäköhän siinä on, et sitä kuvittelee aina heittävänsä niin saatanan hyvää läppää?
Juhgu:
Useimmat kai yrittävät herättää keskustelua, eivätkä vittuilla. Ne kuuluvat niihin <1% suomalaisista, jotka ovat sosiaalisia ja tykkäävät jutella mukavia tuntemattomienkin kanssa. Ehkä ne elättelevät toivoa siitä, että ikkunanpesijä sattuisi kuulumaan niihin <1% suomalaisista, jonka ensimmäinen ajatus keskustelun aloittajasta ei ole "no vittu mitä vittua tuokin tuossa aukoo, painuisi vittuun saatana örrör".
Ana:
---
Saara:
---
Ana:
Mä en kestäis tollasessa duunissa päiväkään. Te olette pyhimyksiä.
---
Tai tekopyhiä siinä mielessä, että asiakkaissa valitetaan täällä klubbarissa
---
No ei mut siinä mielessä ettet räjähdä päin naamaa. Jotenkin se vimma pitää purkaa; mieluiten täällä. Mä varmaan flippaisin ihan yli kaiken jos joku parisataakilonen voipeikko tulis kyselee ranskisten hiilihydraateista
mayah:
Hinnoista kitiseminen on ehkä yks ärsyttävimpiä kaupan kassalla ollessa.
Asiakas: "Mutta kun siellä jauhelihahyllyn reunassa luki 2.30 niin miten se nyt voi tässä sitten maksaa 2.40??"
Maijan ajatus: "No pitäiskö sun sitte jättää se sipsipussi, sikspäkki, dippikastike tai röökiaski ostamatta, jos sun taloutes kaatuu siihen jauhelihapaketin kymmeneen senttiin?"
ezzy:
musta toi kysymys/valitus on kyl ihan perusteltua...