Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 712,577 views

keisha

Posts: 1,394

#61 • • keisha bullet with butterfly wings
Toinen juttu, joka on yhtä ärsyttävä kuin toi "sehän on varmaan ilmainen", on vuoronumerokone. Aina joku älypää huutaa "Bingo!" vuoronsa tultuaan. Ehehe, onpa hauskaa ja vasta kuudes kerta tänään. Vuoronumerolaitteen käyttäminen tuntuu muutenkin olevan ihmisille ylivoimaista, vaikka osastollamme on ollut sellainen käytössä vuosia, ja siitä on lisäksi useita kylttejä kassan lähistöllä. Silti aina joku urpo onnistuu olemaan huomaamatta niitä, ja on ilmeisesti myös sokea ja kuuro, kun ei kuule kuinka numeroita huudetaan, ja ne vaihtuvat valotaululla jolloin kone piippaa joka kerta. Sitten saadaan hakut kun asiakas on joutunut odottomaan jo ainakin puoli tuntia palvelua eikä ole tietoinen mistään vuoronumeroista. Toiset taas eivät kuule omaa numeroaan vaikka kuinka huudetaan ja tulevat marttyrin elkein puhkumaan että "Tämä numero jäi välistä!" Toiset kaivavat vanhoja numerolappuja kassalla olevista kipoista ja toistavat edelläminitun heilutellen lappua kädessään.

Oon töissä tavaratalon kukkaosastolla, joten jokainen tuote pakataan asiakkaalle. Ennen kysyimme, tuleeko tämä lahjaksi vai kotiin, ja lahjaksi tarkoitetut pakattiin lahjapakettiin, laitettiin kultanauhat ja otettiin hinnat pois jne, ja kotiin ostetut kukat yleensä vain nopeasti sanomalehteen palvelun nopeuttamiseksi. Eräs asiaks kuitenkin valitti tästä syvästi loukkaantuneena. Hänen yksityisyyttään loukkasi tällainen kysymys, ja hänen mielestään oli epäreilua jos hän ostaa kukan itselleen ja saa vain ruman sanomalehtipaperin eikä hienompaa lahjapaperia. Tämä mies uhkasi mm. ottaa yhteyttä lehdistöön, ja nostaa asiasta ison kohun. Tämän takia nykyisin saamme kysyä ainoastaan "laitetaanko lahjapaperiin?"

Ihmisten avuttomuus jaksaa aina yllättää. Asiakas saattaa jonottaa tiskille 10 minuuttia ostaaksen yhden kukan. Tämä ei kuitenkaan viitsi itse kantaa kasvia tiskille, vaan myyjän on käytävä hakemassa se tälle, mikä entisestään kasvattaa jonoa. Rahoja tai kanta-asiakaskorttia ei myöskään voi kaivaa valmiiksi esille myyjän lyödessä tuotteita kassaan. Kun pitäisi allekirjoittaa kuitti, kynää ei löydetä 30cm päässä olevasta telineestä, vaan sekin pitää erikseen ojentaa suoraan käteen.

Ärsyttävyyspisteissä huippulukemat saavat mattimyöhäiset. He ovat matkalla juhliin ja pitäisi löytää joku vieminen. Ja kun on kasveista kysymys, niin lahjaksi tulevan rehun pitäisi kukkia upeasti, kasvaa kuin rikkaruohon pimeässä ilman hoitoa ja lisäksi olla edullinen ja siihen pitäisi löytää vielä sopiva ruukkukin. Sitten marmatetaan kun myyjän ehdotukset eivät kelpaa tai ovat liian kalliita, ja "kun tässä olis vähän kiire" mikä muistutetaan huomauttaa ainakin kolme kertaa myyjän pakatessa lahjaa. Hemmetti sentään, ei ole minun syyni että te idiootit jätätte ostokset viime tippaan! Saman vaikutelman saa aikaan myös tulemalla osastolle 5 minuuttia ennen sulkemisaikaa, esimerkiksi hankkimaan kerralla kotiin ihan uudet viherkasvit!

Meillä käy vakkariasiakkaana eräs kiukkuinen mies, joka on saanut jo koodinimen Myrkkymies. Hän tulee aina noin kerran kuussa ostamaan useita pulloja hyönteismyrkkyä, ja huutaa joka kerta kurkku suorana. Yleensä valitus koskee sitä että meiltä ei saa mitään neuvoja eikä minkäänlaista palvelua. Tämän asiakkaan neuvominen ja auttaminen on kuitenkin mahdotonta, sillä huutamiselta ja haukkumiselta ei saa edes suunvuoroa. Kumma kyllä hän palaa aina uudestaan ja uudestaan, vaikka kauppa hänen sanojensa mukaan onkin viimeinen persläpi ja palvelu surkeaa.

Ah, onpa asiakaspalvelu ihana ammatti! Toivottavasti joskus valmistun ja saan ihan muuta duunia, tätä nykyistä ei todellakaan tule ikävä. Tiedostan kyllä, että palkkaahan mulle maksetaan tosta, mutta silti pöyristyttää joidenkin ihmisten ylimielinen käytös.

Huh, kylläpäs muuten helpotti tää avautuminen *nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Lost-Soul

Posts: 3,107

#62 • • Lost-Soul los pallos
Näitä kyllä löytyy paljon. Omassa duunissa ehkä ärsyttävinta on, kun palvelen jotain asiakasta, niin joku muu tulee siiheen väliin kyselee kaikkea mahdollista ja vaikka niille sanoo, että palvelen teitä kohta, niin ne ei ymmärrä.

Mutta myös on käyty omasta mielestä hyvin hupaisia keskusteluja asiakkaiden kanssa.

Asiakas: On se ihme miten voi kestää 15min odottaminen
Minä: No nyt sattu olee vähän ruuhkaa, mut mitä sais olla
Asiakas: Löytyykö tuotetta X.
Minä: Tuon kanssa on ollut valmistajalla jotain ongelmia ja se on päässyt meiltä loppumaan
Asiakas: Mitä??!!???!? Minä odotin 15 minuuttiia ihan turhaa täällä etkä voinnut heti sanoa kun tulin tänne liikkeeseen, että sulla ei ole tätä tuotetta.
(Minä: Enpä vielä hallitse ajatusten lukua, joten en ihan pystynyt arvaamaan, miksi tulit tänne)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

duvin

Posts: 582

#63 • • duvin Jay v/d Veen

hardikaveri:
alkuperäisessä singaporen kovimman hotellin lobbyssa ollen longbaarin



OT: saa puhua ihan nimelläkin, eli Singaporessa Rafflesin Long Barin yläkerta, osoitteessa 1 Beach Road, perustettu 1887 vaatimattomaan bungalowiin, nimetty Singaporen perustajan, Sir Stamford Rafflesin mukaan (niinku moni muukin asia tuossa ihanassa kaupunkivaltiossa). Ja jep, Singapore Sling maistuu parhaimmalta siellä =)...
hrdkvr

Posts: 3,929

#64 • • hrdkvr KURGO

duvin:
---
hardikaveri:
alkuperäisessä singaporen kovimman hotellin lobbyssa ollen longbaarin
---


OT: saa puhua ihan nimelläkin, eli Singaporessa Rafflesin Long Barin yläkerta, osoitteessa 1 Beach Road, perustettu 1887 vaatimattomaan bungalowiin, nimetty Singaporen perustajan, Sir Stamford Rafflesin mukaan (niinku moni muukin asia tuossa ihanassa kaupunkivaltiossa). Ja jep, Singapore Sling maistuu parhaimmalta siellä =)...



tänx for teh info

--
-keep it hard-

Saara

Posts: 1,954

#65 • • Saara #2970
Nyt niillä oikeilla tunnareilla.

Olisi tietenkin toivottavaa että asiakkaat laittaisivat vaatteen takaisin henkarille oikeinpäin (ei nurin), ja laittaisivat henkarin samaan paikkaan mistä sen ottikin ja vielä siten päin kuin muutkin henkarit ovat (koukut samoinpäin). Tietysti olis ihan bonus jos laittaisi vaatteen takasin kokojärjestyksessä, jottei aina tarttis tapella niiden kanssa sitten kun se järjestys on jo ihan perseellään.

Sekin on ärsyttävää jos tullaan kysymään tiettyä tuotetta joka on ollut jossain pirun katalogissa, jossa on erikseen mainittu että ei tässä ja tässä myymälässä (ja satut olee toisessa tässä tai tässä töissä). Siitä saa sen ihanan "miksi teillä ei oo tätä valikoimassa"-murhaava katse/kommentti.

Tuotteen tilaaminen toisesta ketjun kaupasta ei ole vaikeaa, mutta kuitenkin monimutkaista ja siten aikaa vievää.
Ensin soitat ketjun liikkeisiin että onko teillä tätä varastossa/liikkeessä? (koodi ja värikoodija koko)
Sitten kun nappaa, niin he lähettää sen sulle sisäisen kuljetuksen kautta jossa voi mennä kauan aikaa. Perille saavuttua pitää ensin tarkistaa että koko väri ja malli täsmäävät. Sen jälkeen tulottamaan koneelle että meillä on sitten yksi pari näitäkin varastossa. Sitten onkin vuorossa asiakkaalle soitto, jolloin asiakas ilmoittaa että kävikin toisessa ketjun kaupassa viikko sitten ostamassa samat kengät, koska kesti niin pitkään

Mitäs tuosta jää käteen? Yhdet kengät jotka eivät ole juuri sen mallistossa, ja sitten tulee toinen asiakas kyselee että teillä on noita ihania kenkiä, mutta missäs hänen kokonsa mahtaapi seikkailla. Eipä siinä auta kuin taas tilata toisesta liikkeestä isommat/pienemmät samat kengät.

Sitten toinen hauska vaateliikkeessä on se että siellä EI NÄE koneelta onko muiden saman ketjun liikkeissä juuri se ihana paita jonka sä ehkä voisit ostaa.

"Voitsä kattoo sielt koneelta olisko keskutan Aleksis sitä?"

En ymmärrä mistä jengi on saanut päähänsä et sellastakin näkisi.
Jos näkisi ni sehän helpottais aika paljon työskenlyä ja tuota tuotteiden tilaamista toisesta liikkeestä.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

mayah

Posts: 11,313

#66 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi

keisha:
Toinen juttu, joka on yhtä ärsyttävä kuin toi "sehän on varmaan ilmainen", on vuoronumerokone. Aina joku älypää huutaa "Bingo!" vuoronsa tultuaan.



*reps* Tekeekö joku oikeesti noin? *nauru* Pölöt. Ja tosiaan, varmaan useaan kertaan kuultuna äärettömän ärsyttävää.

--
Being happy is what I do best ^_^

äm

Posts: 2,376

#67 • • äm
Niin ja tämäkin vielä!:
Kun asiakkaat saavat mielestään huonoa palvelua, joillakin on tapana piiiitkän urputuksen jälkeen ilmoittaa suureen ääneen "Tänne en kyllä tule enää koskaan!"
Sori nyt vaan, mutta kaiken sen paskan kuuntelemisen jälkeen myyjän ainoa ajatus on "LUPAATKO?!".

Ja aina ne paukapäät palaa takasin. Pysyisivät sitte kanssa poissa.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#68 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
---
keisha:
Toinen juttu, joka on yhtä ärsyttävä kuin toi "sehän on varmaan ilmainen", on vuoronumerokone. Aina joku älypää huutaa "Bingo!" vuoronsa tultuaan.

---


*reps* Tekeekö joku oikeesti noin? *nauru* Pölöt. Ja tosiaan, varmaan useaan kertaan kuultuna äärettömän ärsyttävää.



Mä huudan et "Osu ja uppos! haha! Tajusittekste? Niinku, koordinaatteja! Niinku siin pelissä, niinku, laivanupotuksessa! Osuma! hahah"

... I'll get me coat.
Morkkeli

Posts: 27

#69 • • Edited Morkkeli

Käyttäytymistä toisten työpaikalla osa 2:

4. UUTISPOMMI: Baaritiskillä huutaminen, sormien napsutteleminen, rahan tai pankkikortin heiluttaminen EI nopeuta baarimikon työskentelyä. Suuremmalla todennäköisyydellä olet pidempään ilman juotavaa.



Hahah.. Ihmettelinkin yks kerta ku baarimikko nappas mua kädestä kii ja sano ettei to rahojen naputtelu auta :D Niinno mä en kyl naputtanu sen takia että saisin juomani nopeemmin, enkä edes katsonut tiskille päin, vaan naputtelin taustalla soivan musiikin tahtiin. Kyllä varmaan sillä oli palanut pinna jo kun sadoittain ihmisiä käy hakkaamassa sitä rahaa sitä pöytää vasten *joo* *nauru*
keisha

Posts: 1,394

#70 • • keisha bullet with butterfly wings

Saara:

"Voitsä kattoo sielt koneelta olisko keskutan Aleksis sitä?"

En ymmärrä mistä jengi on saanut päähänsä et sellastakin näkisi.
Jos näkisi ni sehän helpottais aika paljon työskenlyä ja tuota tuotteiden tilaamista toisesta liikkeestä.


Ainakin Stockalla missä itse oon töissä on kaikki tuotteet -luojan kiitos- koneella, ja näkee heti kuinka paljon on varastossa tai toisissa taloissa jotain tuotetta.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Saara

Posts: 1,954

#71 • • Saara #2970

keisha:
Oon töissä tavaratalon kukkaosastolla, joten jokainen tuote pakataan asiakkaalle. Ennen kysyimme, tuleeko tämä lahjaksi vai kotiin, ja lahjaksi tarkoitetut pakattiin lahjapakettiin, laitettiin kultanauhat ja otettiin hinnat pois jne, ja kotiin ostetut kukat yleensä vain nopeasti sanomalehteen palvelun nopeuttamiseksi. Eräs asiaks kuitenkin valitti tästä syvästi loukkaantuneena. Hänen yksityisyyttään loukkasi tällainen kysymys, ja hänen mielestään oli epäreilua jos hän ostaa kukan itselleen ja saa vain ruman sanomalehtipaperin eikä hienompaa lahjapaperia. Tämä mies uhkasi mm. ottaa yhteyttä lehdistöön, ja nostaa asiasta ison kohun. Tämän takia nykyisin saamme kysyä ainoastaan "laitetaanko lahjapaperiin?"



Toi on niin tuttua.

Talvella oli hyvä kun asiakkaat osti ruukkuorkideoja (hyvin kylmänarkoja) ja sitten kun alko paketoimaan sitä, niin asiakas väläyttää "eikö sitä sais siihen läpinäkyvään?". Siinä on selittämistä ettei kyseinen kukka kestä kylmää, vaan kuolee jos sitä ei paketoida sanomalehteen ja normaaliin paketointipaperiin. Jotkut ymmärtävät, ja jotkut jatkaa vaatimista että "läpinäkyvään". Useimmiten nämä idiootit soittivat kauppiaalle itselleen ja valittavat että heidät orkideansa paleltui, johon kauppias vaan sanoi että oma vika ja ettei saa siinä tapauksessa vaatia paketoimaan siihen kylmään läpinäkyvään kääreeseen.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Nacu

Posts: 1,293

#72 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Oikeesti.. asiakkaan rooli ei aina ole helppo. Esim tuo keishan kukkakauppa-esimerkki. En minä ainakaan tiedä saako niihin rehuihin koskea vai ei. Anteeksi jos olen vaivannut työntekijää turhaan, nyt tiedän miten käyttäytyä tulevaisuudessa. *hih*

Samoin ravintolat. Ai että kun on tyhmä olo kun kävelee ekaa kertaa ravintolaan sisälle. Jossei tarjoilijaa näy, en tiedä pitäsikö jäädä ovensuuhun kököttämään vai astella reteesti vapaaseen pöytään (tätä helpottaa huomattavasti jokin kyltti, jossa ilmoitetaan miten tulisi toimia...)

JA kaikenkukkuraksi olen itse ravintola-alalla ollut pienen ikäni. Mutta siellä keittiössä THANK GOD! Minua ei saliin päästettäisikään kuulemma *iloinen* Syynä vissiin kärkevä arvostelukykyni ja lyhyt pinnani. Palveluammatti on perseestä jos joutuu tekemisiin asiakkaiden kanssa imo. *hihu*

Ärsyttävää on myös se jos joskus kiireen keskellä ryntää salin puolelta hakemaan kupposen kahvia, kimpussa on useampi asiakas pyytämässä laskua, etsimässä vapaata pöytää tai ilmoittamassa pöytävarauksestaan. Siis OIKEESTI. Näyttääkö teidän mielestänne kokkiasuun (yleensä myös hieman sotkuiseen sellaiseen) sonnustautunut heebo siltä, että hoitaisi tämänkaltaisia asioita virkansa puolesta? Ehkä sitten. Minä en ainakaan.

Ja nuo kengänpohjapihvit *muhaha* Ja meitäkin usein syytetään liian suurista annoksista *vink*

Mut yleensä hermo menee kyllä keittiön ja salin välisessä kanssakäymisessä. Keittiöhän siitä saa syyt niskoilleen jos ruoka kestää kauan vaikka todellinen syy on tarjoilijan unohdus/ väärä bongaus/ yleinen sekoilu tilausten kanssa... (+ se, että tarjoilija kerää kymmeniä tilauksia ja bongaa kaikki kerralla kun ehtii jossain välissä kassakoneelle) Sillä mehän olemme täydellisiä, emmekä mokaile ikinä *lmao*

edit: Niin, ja yleensä jos tarjoilija kiikuttaa kylmän annoksen keittiöön nenä pystyssä, on syynä ollut se, että herra salihenkilökunta ei ole vienyt sitä satsia siitä tiskiltä pöytään tarpeeksi rivakasti (voisimmehan mekin tämän toki tehdä, jos päällä olisi joteensakin siisti asustus ja tarpellinen aika käytettäväksi). Tämäkään ei tietty aina ole äärimmäinen totuus, mutta yleensä aina on näin. Ymmärrän toki salinkin kiireen yms. mutta se kymmenen pöydän bongaaminen kerralla ei auta asiaa...

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Saara

Posts: 1,954

#73 • • Saara #2970

keisha:
---
Saara:
"Voitsä kattoo sielt koneelta olisko keskutan Aleksis sitä?"
En ymmärrä mistä jengi on saanut päähänsä et sellastakin näkisi.
Jos näkisi ni sehän helpottais aika paljon työskenlyä ja tuota tuotteiden tilaamista toisesta liikkeestä.
---
Ainakin Stockalla missä itse oon töissä on kaikki tuotteet -luojan kiitos- koneella, ja näkee heti kuinka paljon on varastossa tai toisissa taloissa jotain tuotetta.



No nyt mä ymmärrän mistä ne on saanut sen käsitteen että _kaikissa_ kaupoissa olisi näin.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

mayah

Posts: 11,313

#74 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi

Saara:
Talvella oli hyvä kun asiakkaat osti ruukkuorkideoja (hyvin kylmänarkoja) ja sitten kun alko paketoimaan sitä, niin asiakas väläyttää "eikö sitä sais siihen läpinäkyvään?". Siinä on selittämistä ettei kyseinen kukka kestä kylmää, vaan kuolee jos sitä ei paketoida sanomalehteen ja normaaliin paketointipaperiin.



AAARGH!! Joo, siis äidilläni on kukkakauppa, jossa tulen taas joulunpyhät viettämään. Joka joulu sama juttu. Joulutähdet ovat erittäin kylmänarkoja, eli vaikka sä OIKEESTI menisit vaan äkkiä kaupasta autoon ja autosta sisälle, se kukka ehtii pakkasessa kuolla jos täytän toiveesi "Ei siihen mitään tarvitse, on niin lyhyt matka"

Jos sulla on niin kova kiire, niin mä voin kyllä antaa takahuoneesta jo jonkun valmiiksi kuolleen Joulutähden, niin säästyy se aika siinä kastelemisessakin.

--
Being happy is what I do best ^_^

Verano

Posts: 4,649

#75 • • Verano Merituuli
juuri tässä nauretaaan vatsa kippuralla kun duunikaverilla on joku iiiihanan typerä asiakas linjoilla. oikeesti niiiin hauskaa kun jengi ei tajua yksinkertasia asioita. parempi niille on nauraa kuin vittuuntua. (toki päin naamaa/ korvaa ei ehkä kannata...)
Lauri

Posts: 1,051

#76 • • Lauri Devoted
Hih, hauskaa luettavaa :)

Mutta kukaan ei tunnu muistavan, että itsehän olette työnne valinneet. :)

Itsekin olen asiakaspalvelutyössä, aika hektisessäkin sellaisessa, mutta tiedän
työnkuvan ja tiedän, ettei asiakas ole aina oikeassa vaikka hänen näin annetaan
ymmärtää.

Itse vaadin ainakin jokaisessa muussa paikassa, missä asiakaspalvelua toteutetaan,
vähintään samantasoista palvelua kuin itse palvelen. Joten jos olen kusipää tai mulkku,
niin syyttäköön työntekijä vain itseään.

Sitäpaitsi, mistä te tiedätte mitä se toinen asiakas itse tekee?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#77 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
Jos sulla on niin kova kiire, niin mä voin kyllä antaa takahuoneesta jo jonkun valmiiksi kuolleen Joulutähden, niin säästyy se aika siinä kastelemisessakin.



Haha, oikein :D
Verano

Posts: 4,649

#78 • • Verano Merituuli

mayah:


Mun periaatteeni tehdä mun työtäni on se, et jokainen asiakas tulee tiskille iloisena ja lähtee vielä iloisempana. Mä heitän asiakkaitten kanssa läppää, hymyilen koko illan ja pyrin aina hoitamaan tilanteet niin, että asiakas on tyytyväinen. Siihenhän se asiakaspalvelun taito perustuu, et pystyy peittämään ne omat tunteet, asiakkaan idiotismin ja luo sille ihmiselle sen olon, et tähän tullaan uudestaan, täähän oli kivaa.

Tää threadi on just sitä varten, et pääsee purkamaan sen ärsyyntymisen, ettei sitä tarvitse sitte niihin asiakkaisiin purkaa. Ja musta ainakin on ihan kiva lukea millaisiin hölmöyksiin mä itse syyllistyn toisten työpaikoilla!

Edit: ja BTW mä pidän mun työstäni todella paljon, vaikka sinne lähteminen joskus viikonloppuisin onkin haasteellista.




komp komp komp =)
typo

Posts: 685

#79 • • typo Testaaja

Urjala:ja kaikista ihmeellisintä koko hommassa oli se kun jotkut kansakunnankynttilät oikein kovaan ääneen rupeavat mesoamaan että "onpas se nyt aika ihmeellistä kuitenkin kun siellä ja siellä on nämä ja nämä paljon halvempia että minkä kumman takia minä nyt tänne tulisin ostoksille että mitäs siihen sanotte jne jne jne"...mitäpä siihen vastaamaan?



Minä vastaisin, että "niin, no itsepä tulit, joten kysy tuota peilin edessä." tai ehkä jopa tylymmin, että "tyhmä olet jos tota vasta nyt mietit" ja sen työvuoron jälkeen poistuisin todennäköisesti kassan takaa viimeistä kertaa.

.pi.

--
.psychedelicious.

Verano

Posts: 4,649

#80 • • Verano Merituuli

typo:
---
Urjala:ja kaikista ihmeellisintä koko hommassa oli se kun jotkut kansakunnankynttilät oikein kovaan ääneen rupeavat mesoamaan että "onpas se nyt aika ihmeellistä kuitenkin kun siellä ja siellä on nämä ja nämä paljon halvempia että minkä kumman takia minä nyt tänne tulisin ostoksille että mitäs siihen sanotte jne jne jne"...mitäpä siihen vastaamaan?
---


Minä vastaisin, että "niin, no itsepä tulit, joten kysy tuota peilin edessä." tai ehkä jopa tylymmin, että "tyhmä olet jos tota vasta nyt mietit" ja sen työvuoron jälkeen poistuisin todennäköisesti kassan takaa viimeistä kertaa.

.pi.



olis aika lyhyt työsuhde sulla sitten. käytöstapoja tarvitsee varmaan muutenkin kuin asiakaspalveluhommissa =)