2,204 posts, 111 pages, 740,891 views
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
Substanced, 16.6.2009 14:26:
Pakko avautua...
Tänään yks asiakas tuli ihan varaston puolelle (oon siis kaupassa töissä) ja kysy apua. No mä sitten menin siihen. Sillä oli kaks muksua siinä, toinen vielä ihan vaavi. EI VITTU JA SE KYSY VOINKO MÄÄ VAIHTAA SEN VAIPAT SAMALLA KU SE KÄY OSTOKSILLA.
edit: kuinka tyhmiä ihmiset voi olla?
Jutu, 24.7.2009 20:45:
Örps. Ottipas taas kaaliin eräs pariskunta. Meillä lounas (8,00) loppuu klo 14.00 ja sen jälkeen ateria muuttuu tavallisen hintaiseksi eli 9,50. ...No eipä tässä mitään, nainen rupes sitten kovaan ääneen siinä moittimaan mua, että voi yhtään joustaa varsinkin kun heillä on rattaat ja pieni lapsi mukana. ... Mutta ärsyttää ihan suunnattomasti kun ihmiset eivät yhtään tajua kattoa kelloa ja sitten vielä luulevat, että "kyllähän ne nyt sen verran joustaa, että jos mennään 5 min myöhässä". Just joo, meillä on selvät kellonajat milloin se lounas loppuu ja se on klo 14.00. Ei me voida luistaa vaan sen takia, etteivät ihmiset ole perillä kellonajoista.
Substanced, 16.6.2009 14:26:
Pakko avautua...
Tänään yks asiakas tuli ihan varaston puolelle (oon siis kaupassa töissä) ja kysy apua. No mä sitten menin siihen. Sillä oli kaks muksua siinä, toinen vielä ihan vaavi. EI VITTU JA SE KYSY VOINKO MÄÄ VAIHTAA SEN VAIPAT SAMALLA KU SE KÄY OSTOKSILLA.
edit: kuinka tyhmiä ihmiset voi olla?
Hendryk, 28.8.2009 13:52:
CDON.com taitaa pissiä asiakkaitaan ja verottajaa linssiin. Vaikka sieltä tilaisi millaisen vuoren levyjä kerrallaan, niin aina sieltä tulee vain alle 45 euron viipale. (Juunou, tämä Ahvenanmaan alv-raja.) Loput levyt tulevat sitten kuulema jälkitoimituksena, mutta useimmiten eivät tule, koska lafka pitää listoillaan pilvin pimein sisäänvetotuotteita, joiden tarkoitus on vain saada valikoima näyttämään laajalta ja kattavalta ja houkutella asiakkaita. (Omista tilauksista on kautta aikain saapunut alle puolet.) Vähän voi kysellä hintatasonkin perään: Millä lihaksilla japsi-importtien lähtöhinnatkin keikkuu jossain seitkyt-eurossa, kun ihan samoja levyjä saa tilattua vaikkapa Levykauppa Äxästä aina alle 30 euron?
kindertin, 17.9.2009 13:00:
Tuttua puuhaa...
KooKie, 17.9.2009 14:46:
Toisaalta toi Alkon käytäntö on kyllä välillä aikamoista skeidaa myös.
kindertin, 17.9.2009 23:02:
Mä olen samalla linjalla. Monella on ihan puhtaat jauhot pussissa kun tulee vaikka lapsensa kanssa Alkoon, ja nää tilanteet on tosi hankalia.
2la, 17.9.2009 23:12:
---
kindertin, 17.9.2009 23:02:
Mä olen samalla linjalla. Monella on ihan puhtaat jauhot pussissa kun tulee vaikka lapsensa kanssa Alkoon, ja nää tilanteet on tosi hankalia.
---
Ihaninta on asioida Alkossa kun on liikenteessä täysi-ikäisellä porukalla, jossa kaikilla ei ole papereita mukana. Ah ah.
2la, 17.9.2009 23:12:
Ihaninta on asioida Alkossa kun on liikenteessä täysi-ikäisellä porukalla, jossa kaikilla ei ole papereita mukana. Ah ah.