''Ohjeistamme pyytämään Romaneilta (lue:manne) rahat etukäteen koska heillä ei ole rahaa.''Takyon, 3.8.2008 14:33:
Lukee muuten taksiohjesäännössä..
No ei sit mitään.
2,204 posts, 111 pages, 742,252 views
''Ohjeistamme pyytämään Romaneilta (lue:manne) rahat etukäteen koska heillä ei ole rahaa.''Takyon, 3.8.2008 14:33:
REivaaja, 3.8.2008 14:35:
---
Takyon, 3.8.2008 14:33:
---
''Ohjeistamme pyytämään Romaneilta (lue:manne) rahat etukäteen koska heillä ei ole rahaa.''
No ei sit mitään.
Takyon, 3.8.2008 14:38:
Luetko sä aina tahallaan väärin mitä muut kirjottaa vai revitkö muuten vain hatusta asioita?
Takyon:Mä taas oon taksia ajaessa todennu että ne nuoret on niitä kaikkein pahimpia... ''jotku vanhemmat on ihan mukavia ...Ja muutenkin rasittavia tapauksia.
Takyon, 3.8.2008 12:58:
Noille nyt ei muutenkaan pysty mitään sanomaan ilman että ne alkaa metelöimään joten aika sama. Sit ollaan tilanteessa että joko maksavat etukäteen tai jäävät lähtökuoppiinsa. Jälkimmäisessä mä soitan keskukseen että eivät ota heiltä tilausta vastaan koska ovat tilanneet jo yhden auton mutta ovat haluttomia maksamaan..
REivaaja, 3.8.2008 14:41:
---
Takyon, 3.8.2008 14:38:
Luetko sä aina tahallaan väärin mitä muut kirjottaa vai revitkö muuten vain hatusta asioita?
---
---
Takyon: ...Ja muutenkin rasittavia tapauksia.
Takyon, 3.8.2008 12:58:
Noille nyt ei muutenkaan pysty mitään sanomaan ilman että ne alkaa metelöimään joten aika sama. Sit ollaan tilanteessa että joko maksavat etukäteen tai jäävät lähtökuoppiinsa. Jälkimmäisessä mä soitan keskukseen että eivät ota heiltä tilausta vastaan koska ovat tilanneet jo yhden auton mutta ovat haluttomia maksamaan..
---
Kato peiliin ja mene itseesi.
Ei kato kyllä sä noi ihan ite sanoit...Takyon, 3.8.2008 14:44:
Niin, tuossa oli nyt kyse romaneista. Myöhemmin aika selvästi kirjotin ihan yleisesti ihan kenestä tahansa että mulla on oikeus pyytää maksu etukäteen jos asiakas vaikuttaa siltä että sillä ei ole rahaa tai se on haluton maksamaan. Kyseinen oikeus löytyy siis taksiohjesäännöstä ja siinä vaiheessa sä aloit vääntelemään mun sanomisia.
Takyon, 3.8.2008 14:44:
Niin, tuossa oli nyt kyse romaneista. Myöhemmin aika selvästi kirjotin ihan yleisesti ihan kenestä tahansa että mulla on oikeus pyytää maksu etukäteen jos asiakas vaikuttaa siltä että sillä ei ole rahaa tai se on haluton maksamaan. Kyseinen oikeus löytyy siis taksiohjesäännöstä ja siinä vaiheessa sä aloit vääntelemään mun sanomisia.
REivaaja, 3.8.2008 14:22:
---
Joo, no ymmärrän kyllä pointin ja olen 50/50 samaa mieltä. Ammatissasi et kuitenkaa saa harjoittaa rasisimia...
ezzy, 4.8.2008 15:23:
Kuoleeko jengiltä oikeasti lomalla niin paljon aivosoluja lomalla vai mikä helvetti saa ihmiset lausumaan näitä järjettömyyksiä.
Laittavat firman kiinni kuukaudeksi ja ihmettelevät kerhulappuja elokuussa. "Meidän toimisto on suljettuna heinäkuun, ei täällä ole ketään maksamassa teidän laskua, en maksa näitä teidän muistutuskuluja"
crissy, 8.8.2008 08:58:
Ja sit sellanen asia et älkää pliiiiiis jättäkö niitä vaatteita päälle kun meette kassalle!!!!! on ollu housua mis o persiis häläri.. millä sen otat pois!!
hemuz, 8.8.2008 09:01:
---
crissy, 8.8.2008 08:58:
Ja sit sellanen asia et älkää pliiiiiis jättäkö niitä vaatteita päälle kun meette kassalle!!!!! on ollu housua mis o persiis häläri.. millä sen otat pois!!
---
SAKSILLA!!
Dementation, 8.8.2008 21:28:
Otan seteleistä kiinni, mutta täti ei päästä irti vaan katsoo mua ja sanoo sekakielellä että haluaa kuitin. Totean hänen sen saavan, jolloin hän päästää rahoista irti. Laitan rahat kassaan, annan vaihtorahat ja kuitin tädille. Täti on jo kiskaissut muovipussin itselleen pöydältä, joten sinne en voi kuittia laittaa kuten yleensä teen.
Tarpeeton huomio. Pyydän ystävällisesti jatkossa jättämään stereotypiat huumori asteelle.whispering, 9.8.2008 13:59:
Kuullostaa että asiakas omasi Afrikkalaisen taustan? Sielläpäin kaupankäynnissä toimii usein viidakon lait. Ikinä ei saa päästää rahasta irti ennenkuin kauppatavara on toisessa jne.
sä varmaan olisit saanut sanoa suoraan että siitä saa kuitin, josta näkee hinnat ja se laskee ne automaattisesti ilman että sä voit siihen vaikuttaa. Laskimeen ny kuka tahansa uskoo. Laskija onkin jo sitten eri juttu... Ja kyllä se nyt on saatanan hyvä juttu että hän yritti puhua Suomea vaikka se olikin hänelle vaikeaa. 1. Se on kohteliaisuus jota sä et näköjään käsitä 2. Se on kieltä harjoittavaaDementation, 8.8.2008 21:28:
Jos et osaa puhua kunnolla suomea tai englantia, vaan molempia huonosti sekaisin, et osaa laskea päässä, etkä usko laskimeen tai kassakoneeseen, niin älä pliis tule ostoksille.