voi vitun lukutaidottomat hötkyilevät ääliöt! en tajua miten tollasia
ihmisiä voi olla töissä jossain yhdessä Suomen (ja myös maailman)
suurimmissa IT-alan firmoissa! o_O
eikö niinku millään voi avata niitä maileja ja MYÖS LUKEA niitä, ettei
tarvisi elää kahta viikkoa ilman mailiboksiaan, jolla myös välttäisi
turhauttavan jonotuksen helldeskiin (josta koko ajan vain tulee jotain
"spämmiä").
aargh, vittu kuolkaa ja palakaa helvetissä!! vittu! :D
A: niin näillähän on sitten vaihto- ja palautusoikeus kun nää eivät tule minulle
M: Valitettavasti bikineillä ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
A: ai miten niin ei ole?
M: ihan hygieniasyistä.
A no mutta nämä eivät tule minulle joten sitten voin ne palauttaa
M: No ette kyllä voi niitä palauttaa koska ei ole palautusoikeutta ja se lukee kuitissakin.
A: No mutta kun nämä ei tuu minulle vaan tyttärelleni
M: No silti niillä ei ole sitä oikeutta
A: ...jupinaa... mutta sitten voin tulla ne vaihtamaan..
M: ETTE VOI NIITÄ PALAUTTAA!
A: No entäs jos ei ne sovikkaan?
M: No se onki ikävämpi juttu ja siksi kannattaakin aina tulla henkilön kanssa jollekka ne tulee
itse en ollut myyjänä vaan kuuntelin sivukorvalla...
mikä ihme siinä on että pitää tulla ostamaan tuotetta joka ei kiinnosta eikä halua tietää siitä mitään mutta silti pitää kysyä ja keskeyttää myyjä ja todeta että joo emmä tajuu mitää eikä mua kiinnostakkaan mut tarviin.
HV HOMO KUSIPÄÄ RUNKKU MULKKU PERSENAAMA VAMMANENHOMO!!!1111 TAPA ITTES
Soitin tänään työasioissa erään yrityksen asiakaspalveluun erittäin turhautuneena, kun eräs homma ei ollut toiminut samalla sujuvuudella kuin aikaisemmin. Sattumalta puheluuni vastannut asiakaspalveluhenkilö sai kuunnella turhautuneen tilitykseni asian tiimoilta. Hän otti tilanteen haltuun, selvitti mistä ongelmat johtui ja laittoi pyörät pyörimään tilanteen korjaamiseksi.
5 minuuttia myöhemmin eräältä Klubbarin käyttäjältä tuli viesti profiiliini, että satutko olemaan Firmassa X töissä ja kun myöntävästi tähän vastasin, niin selvisi, että olin siis kyseiselle klubbarin käyttäjälle tilittänyt hetkeä aikaisemmin puhelimessa
Mut joo, pointsit kotiin tälle erinomaiselle asiakaspalvelijalle Olin väärässä.
onkohan jotkut asiakkaat sokeita tai muuten vaan puupäitä??
meillä alko alet jo viime viikolla, ja silti saan vastailla joka päivä melkein et KAIKKI TÄN FIRMAN TUOTTEET EI OLE ALESSA, vaan alealue sijaitseen alakerrassa ( minkä ohi pitää kävellä et pääsee yläkertaan ) + et siellä on lehmän kokoisia julisteita ilmoittamassa alealueesta.
joo pitäs päästä lomalle.....
plus et tinkaaminen ei onnistu.. jos pitää tinkaa nii mee torille..
crissy, 24.6.2008 15:33:
plus et tinkaaminen ei onnistu.. jos pitää tinkaa nii mee torille..
Toi pistää itseäkin ärsyttämään. Etenkin mustalaisten kanssa on saanut monta kertaa sanoa, että tämä on kauppa, MINÄ en voi itse päättää hinnoista ja jos haluat tinkiä matostasi, mene kirpputorille.
Ei kyllä enää ärsytä asiakkaiden typeryys niin paljon kuin aikaisemmin. Nyt ne vaan lähinnä tuntuu huvittavilta. Tänäänkin sai taas ihmetellä miten sokeita ihmiset oikein on. Jos otat hyllystä jonkun tuotteen ja katsot hyllyn reunasta randomilla jonkun hinnan, jotta voit väittää kassalla tuotteen maksavan sen kaksi euroa, mikä AIVAN VARMASTI luki siinä valitsemasi tuotteen edessä, voisit edes katsoa hieman tarkemmin. Jos otat tuotteen paikasta X, minkä ihmeen takia luulet hyllyn toisessa päässä olevan hintalapun tarkoittavan paikan X tuotetta? Että ihmiset voi joskus olla typeriä. Itse en asiakkaana ikinä kehtaisi alkaa väittelemään jonkin tuotteen hinnasta, jos olisin vain pikapikaa ohimennen vilkaissut hintalappuja päin. Mutta jokainen tyylillään.
Yksi juttu mikä ärsyttää, on se, kuinka yllättävän monet asiakkaat tunkevat sitä rahaa suoraan naamaani vaikka en ole edes vetänyt kassalta heidän ostoksiaan. Jos AIVAN välttämättä haluat ottaa rahasi/korttisi ajoissa esiin, sen voi laskea siihen kassallekin. Naaman eteen puoli minuuttia aikaisemmin tunkeminen tuo myyjälle vain painostavan ja ahdistavan olon, että on niin vitun hidas kun ei pysty ajatuksen voimalla lennättämään kaikkia 20 tuotetta lukijan läpi sekunnissa. Tuskin se asiakkaastakaan tuntuisi kivalta, jos hän vääntäisi hitaasti ja huolellisesti nimmariaan kuittiin ja kassa työntäisi jo kuittia ja korttia nenän eteen.
tänään tuli taas eräs kaasuasiakas.. meillä siis on Woikosken kaasuedustus ja vuokrapullojärjestelmässä asiakas heittää tyhjän pullon ja ottaa täyden tilalle ja maksaa sisällöstä.. tämä kalstaani sit makso käteisellä ja siinä ku woikkarille tein lappua, kysäs et missä hinnoissa ne nykyään on.. vastasin et "muistaakseni toi 20 litranen SK-18 on 86e".. tämä sit et joo no voithan sä sen kaheksaankymppiin laittaa.. joo ei voi, muussa tavarassa on "neuvotteluvaraa" korkeintaan ostohintaan asti mutta kaasuissa ku ollaan vaan toimipisteenä.. tämä sit heitti seteleinä 85e ja sai hetken kysellä sen puuttuvan euron perään.. varmaan aatteli et "no kyllä se ton euron unohtaa".. rautakauppa tuntuu muutenki olevan sellanen paikka missä kaikki hyllyhinnat on yli myyntihinnan.. mut vitut kaasuissa ja sen asiakkaatki tietää..
Yksi juttu mikä ärsyttää, on se, kuinka yllättävän monet asiakkaat tunkevat sitä rahaa suoraan naamaani vaikka en ole edes vetänyt kassalta heidän ostoksiaan. Jos AIVAN välttämättä haluat ottaa rahasi/korttisi ajoissa esiin, sen voi laskea siihen kassallekin. Naaman eteen puoli minuuttia aikaisemmin tunkeminen tuo myyjälle vain painostavan ja ahdistavan olon, että on niin vitun hidas kun ei pysty ajatuksen voimalla lennättämään kaikkia 20 tuotetta lukijan läpi sekunnissa. Tuskin se asiakkaastakaan tuntuisi kivalta, jos hän vääntäisi hitaasti ja huolellisesti nimmariaan kuittiin ja kassa työntäisi jo kuittia ja korttia nenän eteen.
voi tää on kans yks sellanen mikä kans käy rasittamaan.
ja sit se et venataan ihan viimeseen asti et ku sanon hinnan nii sit ruvetaan kaivelemaan niit pikkuhiluja tai sitä lompakkoon hehtaarin kokosesta laukusta joka on täynnä tavaraa.
ottas valmiiks kortit/ rahat ja iskee ne käteen vasta siinä vaiheessa kun myyjä sanoo hinnan.
Yksi juttu mikä ärsyttää, on se, kuinka yllättävän monet asiakkaat tunkevat sitä rahaa suoraan naamaani vaikka en ole edes vetänyt kassalta heidän ostoksiaan. Jos AIVAN välttämättä haluat ottaa rahasi/korttisi ajoissa esiin, sen voi laskea siihen kassallekin. Naaman eteen puoli minuuttia aikaisemmin tunkeminen tuo myyjälle vain painostavan ja ahdistavan olon, että on niin vitun hidas kun ei pysty ajatuksen voimalla lennättämään kaikkia 20 tuotetta lukijan läpi sekunnissa. Tuskin se asiakkaastakaan tuntuisi kivalta, jos hän vääntäisi hitaasti ja huolellisesti nimmariaan kuittiin ja kassa työntäisi jo kuittia ja korttia nenän eteen.
---
voi tää on kans yks sellanen mikä kans käy rasittamaan.
ja sit se et venataan ihan viimeseen asti et ku sanon hinnan nii sit ruvetaan kaivelemaan niit pikkuhiluja tai sitä lompakkoon hehtaarin kokosesta laukusta joka on täynnä tavaraa.
ottas valmiiks kortit/ rahat ja iskee ne käteen vasta siinä vaiheessa kun myyjä sanoo hinnan.
Mä en tiiä miten ne baareissa kestää ne työntekijät. Siellä kun on tiskillä ihan älyttömästi porukkaa, niin sitten sinne tulee joku urpå joka heiluttelee jotain 50 e seteliä tai korttia sinne baaritiskin toiselle puolelle niin, että siellä joutuu väistelemään käsiä, kun liikkuu.
Oikeesti. Jos on asiansa osaava baarimikko, niin tasan varmasti se tulee järjestyksessä sen tiskin läpi. Siinä ei paljon setelin heiluttelu auta. En sitten tiedä, että mitä tapahtuu jos heiluttaa 500 eurosta ja sanoo, että: "Pidä loput." Silleen ehkä saa helpommin seuraavan kerran palvelua.
Yksi juttu mikä ärsyttää, on se, kuinka yllättävän monet asiakkaat tunkevat sitä rahaa suoraan naamaani vaikka en ole edes vetänyt kassalta heidän ostoksiaan. Jos AIVAN välttämättä haluat ottaa rahasi/korttisi ajoissa esiin, sen voi laskea siihen kassallekin. Naaman eteen puoli minuuttia aikaisemmin tunkeminen tuo myyjälle vain painostavan ja ahdistavan olon, että on niin vitun hidas kun ei pysty ajatuksen voimalla lennättämään kaikkia 20 tuotetta lukijan läpi sekunnissa. Tuskin se asiakkaastakaan tuntuisi kivalta, jos hän vääntäisi hitaasti ja huolellisesti nimmariaan kuittiin ja kassa työntäisi jo kuittia ja korttia nenän eteen.
---
voi tää on kans yks sellanen mikä kans käy rasittamaan.
ja sit se et venataan ihan viimeseen asti et ku sanon hinnan nii sit ruvetaan kaivelemaan niit pikkuhiluja tai sitä lompakkoon hehtaarin kokosesta laukusta joka on täynnä tavaraa.
ottas valmiiks kortit/ rahat ja iskee ne käteen vasta siinä vaiheessa kun myyjä sanoo hinnan.
Yksi juttu mikä ärsyttää, on se, kuinka yllättävän monet asiakkaat tunkevat sitä rahaa suoraan naamaani vaikka en ole edes vetänyt kassalta heidän ostoksiaan. Jos AIVAN välttämättä haluat ottaa rahasi/korttisi ajoissa esiin, sen voi laskea siihen kassallekin. Naaman eteen puoli minuuttia aikaisemmin tunkeminen tuo myyjälle vain painostavan ja ahdistavan olon, että on niin vitun hidas kun ei pysty ajatuksen voimalla lennättämään kaikkia 20 tuotetta lukijan läpi sekunnissa. Tuskin se asiakkaastakaan tuntuisi kivalta, jos hän vääntäisi hitaasti ja huolellisesti nimmariaan kuittiin ja kassa työntäisi jo kuittia ja korttia nenän eteen.
---
voi tää on kans yks sellanen mikä kans käy rasittamaan.
ja sit se et venataan ihan viimeseen asti et ku sanon hinnan nii sit ruvetaan kaivelemaan niit pikkuhiluja tai sitä lompakkoon hehtaarin kokosesta laukusta joka on täynnä tavaraa.
ottas valmiiks kortit/ rahat ja iskee ne käteen vasta siinä vaiheessa kun myyjä sanoo hinnan.
---
Mä en tiiä miten ne baareissa kestää ne työntekijät. Siellä kun on tiskillä ihan älyttömästi porukkaa, niin sitten sinne tulee joku urpå joka heiluttelee jotain 50 e seteliä tai korttia sinne baaritiskin toiselle puolelle niin, että siellä joutuu väistelemään käsiä, kun liikkuu.
Oikeesti. Jos on asiansa osaava baarimikko, niin tasan varmasti se tulee järjestyksessä sen tiskin läpi. Siinä ei paljon setelin heiluttelu auta. En sitten tiedä, että mitä tapahtuu jos heiluttaa 500 eurosta ja sanoo, että: "Pidä loput." Silleen ehkä saa helpommin seuraavan kerran palvelua.
silloin ku olin baaris töissä ja oli porukkaa niin mä tylysti skippasin kaikki huutelijat, kortin/rahan heiluttelijat ja napsuttelijat. Ne sai ekana palvelua ketkä osas siinä nätisti seisoa ja odottaa vuoroaan. aika äkkii kyl loppu napsuttelu ja heiluttelu:DDD