Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 741,116 views

crissy

#1661 • • crissy
vittu mitkä kaks pvää takana...

Perjantaina oli taas kokoontunu kaikki urvelot saman katon alle.

Eka väännetään kättä niin et lasit heiluu ja sit suututaan ku hävitään ja huudetaan ja sit lähetään niskoja nakellen pihalle ja 2min päästä tullaa takas. *justjoo*

SIt joo tää tervehtiminen on nii helvetin vaikeeta joillekkin!! Ei sitä 3 kirjaimen sanaa voi olla niin vaikee sanoo. Ekalla muutamalla kerralla kun itse hoet "moi, hei" ja et saa vastausta mut loppuillasta on jo mahtava kyyprä otsikossa kun ei vaa vastausta saa.

Taas sai hävetä olevansa suomalainen.. Erään paikallisen jengin pomo oli pikkasen maistissa ja tiskille saapui kaksi tummaihoista naista. AI että ku tästä ilo repes! Tää kyseinen pomo jota mäki olen pitäny tosi kilttinä ja rauhallisena jne. osotti olevansa totaalinen juntti..

Meni näiden naisten luo ja käski niiden painua takaisin afrikkaan.. ja kun me sitten puututtiin tähän niin jopas hää suuttui. Meni toiselle puolelle ravintolaa ja huuteli ja kutsui näitä naisia "mutiaisiksi" ja esitteli muka kuinka ne savanneilla menee jne.. Onneks oma jengi tajus sitä rauhotella meidän lisäks..

SIt lähtiki siitä meneen ku ei voinu olla mutiaisten kanssa samassa tilassa *justjoo*

Vitutus 2.

Tuopilla tiskiin naputtaminen huomion saamiseksi.. Tätä harrastettiin eilen turhan paljon. Meillä oli kiirusta ja kaksi vaan töissä. Meillä ei toistaiseksi ole silmiä selässä (vaikka ne oliski hyvä olla olemassa) NIIN ÄLÄ VITTU NAPUTA SILLÄ TUOPILLA SIIHEN TISKIIN!!!!!!!! kyllä sä saat sitä juomaa kun ODOTAT!!!

Äläkä nakkele niit korttejas tai rahojas pitkin ja poikin vaan ku sua vituttaa ku olin susta HIDAS en mäkään niitä sulle heittele takas (vaikka mieli tekis)

Ja tälle eräälle asikkaalle soitettiin taksi melkein samantien kun tuli ravintolaan, koska oli jo hyväs kuosis.. No eka suuttui ku ei saanu lonkkuu, ja sitte suuttu lisää ku ei tilattu sille toista taksia!! *whaat* Kerrottiin noin 100x että taksi on soitettu jo ja on tulossa..

asiakas: " mä halua toisen taksin" "maksan 100e"
me: "sulle on soitettu jo taksi ja se ei tuu sua siitä hakemaan"
asiakas: "MÄ HALUAN TOOOOOISSEEEEN TAKSIN"
Minä: Me ei tilata sulle toista taksia kun SE YKSI ON JO TULOSSA!! (ääntä joutui korottaan)

No sit se nakkas 100e tiskin taakse ja mä länttäsin ne sen käteen takas ja sanoin et taksi odottaa oven edes näkemiin!

Se ukko oli sen näkönen et räjähtää ihan justiinsa.. Vaan siksi kun ei tilattu sille toista taksia tai viittä taksia niinkuin hän halus.*justjoo* lähti se onneks siitä.

Sitte tää vinkuminen pilkun jälkeen..

asiakas: "hei anna ny pari fisuu vielä nopsaa"
me: Sori pilkku tuli jo. ei voida myydä.
asiakas: AI miten niin.. mä kyl kerkesin ne tilaamaan jo ennen merkkii mut kukaa ei kuullu.. annnnaaaaa nyyy paari fisuu
me: ei myydä.. sori nyt

tätä jankkaamista kesti noin 15min.. ja taas meni asiakkaalle herne nenään.

Sitte ku oltiin saatu kaikki pihalle ja paikat kuntoon nii me molemmat oltiin tupakkapuolella ja maattii pitkillä penkeillä ja kirottiin tää ala alimpaan helvettiin! *lmao*

Tän päivän vitutussaldo alko jo aamusta..

jalat valmiiks kipeet illasta ja sit tämä meidän kaikkien rakastama jorma joka käy päivittäin "ilostuttamassa" aamu- ja iltavuorolaisia alotti kummallisen narinan et telkkari on väärällä kanavalla ja telkku pitää sulkee kokonaan ku ei hän jaksa katsoo, musiikki oli liian kovalla kun korvia särki ( ei meinannu saada biiseist ees selvää)

joskus ollaan tehty sillee et kun hän menee vessaan nii laitetaan musaa kovemmalle... *tirsk*

Hänellä on myös tapana puuttua meidän töihin sekä muiden asiakkaiden asioihin..

Ihmiset tuli kaikki kerralla syömään eli puolen tunnin sisään oli ravintola täynnä jengii.. sitä sit mentiin 13-17 välisen ajan. Yhes välis rauhottu nii et just keriittin siivoomaan, paitsi muutamaa pöytään nii eiköhän perhe tule ja istuu JUST SIIHEN PASKASIMPAAN PÖYTÄÄN ja sit katellaan nenänvartta pitkin et kun on likasta... OI MIKSI SIIS?

F.Y.I - - > Kun pyydät laskun ja sanot et täs on tää s-bonuskortti et säästyt juoksemiselta niin en mä kyl säästä siin yhtään "reissua".. Mikset siis anna sitä korttia vasta sitten kun annat maksuvälineen; kortin tai käteistä..

Joo eiköhän tää riittäny taas.. UGH!!! *siideriäavail*
kokosbollar

#1662 • • Edited kokosbollar franks and beans!
Täällähän avaudutaan ja kunnolla *nauru* voisinpa itsekin..

"Osaatko tehdä (esim.) mansikkamargaritan/Tom Collinsin/blaa blaa?"
Ja siis kysyjä on yleensä ylimielisen näköinen keski-ikäinen mies, joka on ennen baariin lähtemistään lukenut drinkkikirjaa ja päättänyt päteä baarimikolle/muille asiakkaille. --> Please! Kysytkö kampaajalta osaako hän leikata otsatukan? Kysytkö bussikuskilta osaako hän ajaa autoa?

"Tarjoilija!!"
Huudetaan seteleitä/pankkikorttia heilutellen ja sormia napsutellen. Asiakas sama kun edellisessä. --> Ensinnäkin. Se on baarimestari, ei tarjoilija. Tarjoilija työskentelee ruokaravintolassa, baarimestari baarissa. Capizhe? Toiseksi, monella baarimikolla on täysin luontainen ignoorausrefleksi tällaisten asiakkaiden kohdalla, joten voipi olla että jäävät juomat saamatta.

Hot Shotit.
Vammasia tehdä, hauska myydä. Kuka idiootti haluaa maksaa viisi euroa kahdesta sentistä likööriä? Aika moni. Katteet kohdillaan! *lmao*

Jääpalat.
Vitun n00bit, se viinan määrä on aina VAKIO riippumatta siitä onko lasissa yksi vai 12 jääpalaa. Arvatkaa kuinka moni tilaa juomansa "kahdella jääpalalla" ja sitten kehuskelee kovaan ääneen viereiselle asiakkaalle/kaverille kuinka saa näin enemmän viinaa drinkkiinsä! "Minuahan ei kuseteta!" Kyllä, näitä ruudinkeksijöitä liikkuu oikeasti tuolla yössä. *nauru*

Joo, ja sitten vielä että jos tilaa todella ison, aikaavievän ja hankalan määrän juomia (monia eri drinkkejä, kerrosshotteja jne.) tilanteessa jossa asiakkaita on tiskin päästä päähän ja heidän takanaan kaksi riviä jengiä venaamassa juomiaan (mikä jo sinäänsä vituttaa sekä hlökuntaa sekä asiakkaita), olisi hyvin kohtuullista ja kohteliasta jättää edes jotain tippiä. Tipin jättäminen ei (valitettavasti) ole pakollista, mutta aina voi ja saa katsoa tilanteen mukaan!

Siinä kaikki tällä kertaa. *pepsodent*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

uGu

#1663 • • uGu
Kaipa mäkin sit kannan korteni kekoon.. ..noita tarinoita riittää kyllä paljon mut yksi parhaista:

Asiakas soittaa kännykkä myymälään:

- Sairaanhoitaja ******* täällä päivää.
- Päivää
- Minulla olisi semmoista asiaa että lähdin tuossa kauppaan ja unohdin puhelimeni pöydälle. Kun minä tulin kotiin niin puhelin oli lattialla. On minulla kyllä kissa kotona että onkohan se sen tiputtanut? Ei siinä mitään vikaa ole ja ihan hyvin se toimii ja on päällisin puolin ehjä. Minä nyt vaan ajattelin ilmoittaa teille että sitten tiedätte.
- Selvä juttu. Kiitos ilmoituksesta. Kuulemiin
oZq

#1664 • • oZq

uGu, 24.9.2007 18:41:
...
...

Ettei vaan olisi ollut potilas. *nauru* Eihän tuommoisia nyt olekaan. *nauru*
uGu

#1665 • • Edited uGu

oZq, 24.9.2007 18:46:
---
...
...

---

Siitä mä en tiedä oliko potilas vai ei mutta usko pois niin vastaavia tapauksia kyseisissä hommissa riittää rutosti. Nuo mummot ja papat on niin pihalla noista kännyköistä et huh huh.. Mua käy päivittäin sääliksi kun ne pakotetaan käyttämään laitteita joista niillä ei oo mitään hajua. Ja vaikka hetken olisikin niin seuraavana päivänä taas ei. Mulla käy duunissa vaki asiakkaita, jotka käy kerran vkos tai parissa kysymässä mistä näppäinlukko aukee. Tänäänkin tuli hyvä kysymys: "Hajoaako puhein jos siinä on näppäinlukko päällä kun sitä lataa?" ...Et sitä rataa.. ...ja tietokoneitten osalta en haluu ees kommentoida asiaa...*poks*
Janisa

#1666 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

uGu, 24.9.2007 18:57:
---
---
...
...

---

---

Siitä mä en tiedä oliko potilas vai ei mutta usko pois niin vastaavia tapauksia kyseisissä hommissa riittää rutosti. Nuo mummot ja papat on niin pihalla noista kännyköistä et huh huh.. Mua käy päivittäin sääliksi kun ne pakotetaan käyttämään laitteita joista niillä ei oo mitään hajua. Ja vaikka hetken olisikin niin seuraavana päivänä taas ei. Mulla käy duunissa vaki asiakkaita, jotka käy kerran vkos tai parissa kysymässä mistä näppäinlukko aukee. Tänäänkin tuli hyvä kysymys: "Hajoaako puhein jos siinä on näppäinlukko päällä kun sitä lataa?" ...Et sitä rataa.. ...ja tietokoneitten osalta en haluu ees kommentoida asiaa...*poks*

Mulla tuli niin semmoinen saalitys nyt paalle, silla voin vain kuvitella etta oma mummuni on juuri tallainen... *uuh*
Mua on kanssa aina harmittanut, etta iakkaat ihmiset "pakotetaan" kayttamaan kaikenmoisia vempaimia ja eritoten se ettei ole olemassa niinkin peruskannykkaa, milla voisi VAIN soittaa -ei mitaan erikoishienouksia, kiitos.
Ennen jenkkeihin muuttoa opetin mummulle tekstiviestin lahettamisen ja sitakin treenattiin tuhottoman monta kertaa, mutta kuinka ollakaan aina silloin talloin mummulta tulee tekstiviestia tanne ja ne on niin suloisia, koska vaikka kuinka opetin kannykkaa kayttamaan, niin eihan se sielta niita pisteita, valimerkkeja tai isoja kirjaimia loyda. *uuh*
Mutta tarkeinta, etta tulee perille! *sydän*

Voi kun mun tuli ikava mun mummua.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

uGu

#1667 • • Edited uGu

Janisa, 24.9.2007 19:04:
---
---
---
...

...

Mua on kanssa aina harmittanut, etta iakkaat ihmiset "pakotetaan" kayttamaan kaikenmoisia vempaimia ja eritoten se ettei ole olemassa niinkin peruskannykkaa, milla voisi VAIN soittaa -ei mitaan erikoishienouksia, kiitos.

Voi kun mun tuli ikava mun mummua.

Keskustelin erään matkapuheimia valmistaman yrityksen (ette ikinä arvaa tätä) edustajan kanssa ko. asiasta ja vastaus oli ettei sille ole markkinoita.. ..yeah right. Eiköhän kyse ole kuitenkin taloudellisesta kannattavuudesta. Niiden ei ole taloudellisesti järkevää tehdä semmoista puhelinta koska se tulisi liian halvaksi (ja samalla söisi kallimpien myyntiä). Ihmettelen kuitenkin sitä että miksei ne pyytäisi siitä vaikka "ylihintaa" ja myisi kustannuksia huomattavasti kalliimmalla.. Mummot ja papat olisivat varmasti valmiita maksamaan tuosta "ominaisuudesta" ihan siinä missä nuoret maksaa esim. mp3 soittimesta tai kamerasta puhelimessa.

..sori offtopic (tai ei oikeastaa *ding*)
oZq

#1668 • • oZq

---
---
...
...

---

---

...mutta usko pois niin vastaavia tapauksia kyseisissä hommissa riittää rutosti. Nuo mummot ja papat on niin pihalla noista kännyköistä et huh huh...

Tuosta aloituksesta lähinnä ajattelin, että työikäisestä henkilöstä olisi kyse. Mummot ja papat ovatkin tapaus erikseen ja heidän tilanteensa ymmärän täysin. Mutta alkaapa jo lipsumaan ohi aiheen.
hallucinogen

#1669 • • hallucinogen Edain
Tuossa äsken kävi asiakas hakemassa puhelinta meiltä joka oli tullut huoltoliikkeestä. Ensin se alkaa valittaa kuinka näytössä on sormenjälki ja sitten kuinka joka puolella on rasvaa ja sitten oli jo naarmujakin. Asiakas käski mun reklamoida huoltoliikkeeseen ja sanoin, että se on asiakkaan tehtävä reklamoida jos on reklamoitavaa. Noh siinä sit sovittiin, että pistetään huoltoon takas ja pyyntö ottaa häneen yhteyttä ja vikakuvaus.

Noh loppukeskustelu meni näin

M: Tää lähtee huomenna aamulla.
A: Se lähtee tänään.
M: Tän päivän kuorma on menny jo.
A: Se lähtee tänään tavalla taikka toisella!
Kollega: Nokia on itse määritellyt miten heidän tuotteensa lähtevät huoltoon, siihen me ei voida vaikuttaa.
A: Haist kukkanen! (ja lähti äkäisenä menee)

:D

--
pikku-*possu*

Lyylikki

#1670 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

hallucinogen, 27.9.2007 17:21:

M: Tää lähtee huomenna aamulla.
A: Se lähtee tänään.
M: Tän päivän kuorma on menny jo.
A: Se lähtee tänään tavalla taikka toisella!

Tuo on hauskaa, kun asiakkaat kuvittelee, että varastoilta tms. lähtee kuljetuksia ihan taukoamatta. Ihan kuin olisi liukuhihna kuljetusliikkeelle. Usein pääkaupunkiseutulaiset eivät millään suostu ymmärtämään, että esim. Herttoniemestä tavaran kuljettaminen Espooseen kestää tilauksesta sen 3 päivää, saman minkä se tavara kulkee Rovaniemelle.

Usein sitten sanonkin näille pikakuljetuksen vinkujille, että jos on mahdollista tulla noutamaan, niin saat tavaran vaikka samoin tein. Siitäkin meinaa tulla välillä mussutusta, kannattaisi kuitenkin muistaa, että heillä on se mahdollisuus Rovaniemeläisillä (yleensä) ei.
hallucinogen

#1671 • • hallucinogen Edain

Lyylikki, 27.9.2007 18:08:
Tuo on hauskaa, kun asiakkaat kuvittelee, että varastoilta tms. lähtee kuljetuksia ihan taukoamatta. Ihan kuin olisi liukuhihna kuljetusliikkeelle. Usein pääkaupunkiseutulaiset eivät millään suostu ymmärtämään, että esim. Herttoniemestä tavaran kuljettaminen Espooseen kestää tilauksesta sen 3 päivää, saman minkä se tavara kulkee Rovaniemelle.

Usein sitten sanonkin näille pikakuljetuksen vinkujille, että jos on mahdollista tulla noutamaan, niin saat tavaran vaikka samoin tein. Siitäkin meinaa tulla välillä mussutusta, kannattaisi kuitenkin muistaa, että heillä on se mahdollisuus Rovaniemeläisillä (yleensä) ei.

Mä oikeasti ootan innolla millainen reklis me saadaan tolta äijältä. Niin ala-arvoista käytöstä sen puolelta meitä kohtaan, että saas nähdä mitä se on tarinoinut :D.

--
pikku-*possu*

crissy

#1672 • • crissy
hahaaa! ekat avautumiset!

vaatekauppojen asiakkaille seuraavaa infoo:

Jos hamstraat vaatteita sylillisen ja menet niitä sovittamaan, ja päätät ottaa vaikka niistä 20 vaatteesta 2 paitaa NIIN NE VAATTEET KIIKUTETAAN PAIKOILLEEN eikä anneta kassaneideille ja sanota " mä en nyt jaksa näitä viedä takas" *dissaa*

nro. 2. Kun päätät ostaa paidan niin MAKSAISITKO SEN PAIDAN ENNENKUIN PUET SEN PÄÄLLE!!!!! SE et se hälyytin on kiinni siinä paidassa ja se vehje millä se otetaan pois niin on siin pöydässä nii emme saa sitä pois kun paita on SUN PÄÄLLÄ!!!!!

kiitos=)
Jocular

#1673 • • Jocular Janni
Ei, sun omasta liikennevakuutuksesta ei korvata sun ajovarusteita eikä sun omalle ajokille aiheutuneita vaurioita, olkoon vaikka kuinka pakolliset ajovarusteet. Katotaan asiaa sitten uudestaan kun kyseessä on sulle aiheutunut henkilövahinko ja lääkintähenkilökunta on leikannu ne vaatteet sun päältäs.

Ja ei, se ei oo ilkivaltaa jos joku törmää sun autoon ja pakenee paikalta, vaikka poliisi kuinka ois sellasen rikosilmotuksen sun kanssa tehny.

Ja jossei sul oo vakuutusta, ni syytön mä siihen olen.

*toktok*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

isfnbojbbssn

#1674 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

crissy, 1.10.2007 18:21:

Jos hamstraat vaatteita sylillisen ja menet niitä sovittamaan, ja päätät ottaa vaikka niistä 20 vaatteesta 2 paitaa NIIN NE VAATTEET KIIKUTETAAN PAIKOILLEEN eikä anneta kassaneideille ja sanota " mä en nyt jaksa näitä viedä takas"

mut eikö niitä voi jättää niiden sovituskoppien ulkopuolella
oleviin telineisiin? vai mihin ne tarkoitettu?

ite kyllä vien ne vaatteet paikoilleen, mutta ne tosiaankaan
osaa vikkata & asetella niitä niihin hyllyihin niin hienosti kuin
ne on niissä ollut, joten jokatapauksessa joku joutuu ne siinä
asettelemaan uudelleen.

nro. 2. Kun päätät ostaa paidan niin MAKSAISITKO SEN PAIDAN ENNENKUIN PUET SEN PÄÄLLE!!!!! SE et se hälyytin on kiinni siinä paidassa ja se vehje millä se otetaan pois niin on siin pöydässä nii emme saa sitä pois kun paita on SUN PÄÄLLÄ!!!!!

lolz! tuleeko siis ne siis kassalle se paita päällä ja sanoo, että
"haluisin ostaa tän paidan"? :D

ps. onnittelut uudesta duunista!

--
dasinoaisnvs

devisss

#1675 • • devisss superhero.

Jocular, 1.10.2007 19:33:
Ei, sun omasta liikennevakuutuksesta ei korvata sun ajovarusteita eikä sun omalle ajokille aiheutuneita vaurioita

On vissii joillain kaskon idea vähän hukassa. *nauru*

Rahoitusyhtiössä töissä ollessa silloin tällöin tuli vastaan näitä idiootteja, jotka kolarin jälkeen silmät pyöreinä ihmetteli, että "ai mitennii ei oo muka kasko voimassa, siis onhan ku pakkohan täs on olla ku tää on rahotettu". No tota, olishan se kasko voimassa jos olisit muistanut maksaa sen. *justjoo* Se olikin sit hyvä paikka alottaa "no kuka tän mun auton vahingon sit korvaa hä?!" -keskustelu. Vastaus: sinä, daiju.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Jocular

#1676 • • Edited Jocular Janni

devisss,
On vissii joillain kaskon idea vähän hukassa. *nauru*

No joo, tänää väänsin ihan tosissaan kättä yhen naisihmisen kanssa, et en voi korvata sen omasta liikennevakuutuksesta tuntemattomal autol aiheutettua vahinkoa sen autolle "mä valitan!" -joo, se on laki, teen sulle kirjallisen päätöksen.

Sil oli myös kasko, mutta oli tutustunu meijän vakuutusehtoihin "ei tääl missään puhuta et liikennerikkomuksesta mä joudun maksamaan sen mun auton vahingon".. joo mut ku tekijää ei tiedetä.. ja liikennevakuutuslain blaa blaa ehtojen blaa blaa.. "no mut mitä mä nyt teen" -viet auton korjaamolle, maksat omavastuun ja kärsit bonustappion.. äläkä enää ikinä soita mulle..

ainii tai sit näitä, joille ei mee jakeluun ettei korvauspäätös muutu vaik soittaisit mulle 56 kertaa ja haukkuisit huoraks ja irtisanoisit vakuutukset. Sait sen kirjallisen lapun. Valita sillä.

--

Timmo

#1677 • • Timmo

Jocular, 1.10.2007 19:50:

ainii tai sit näitä, joille ei mee jakeluun ettei korvauspäätös muutu vaik soittaisit mulle 56 kertaa ja haukkuisit huoraks ja irtisanoisit vakuutukset. Sait sen kirjallisen lapun. Valita sillä.

Kuulostaa ihanalta työltä. :D

--
Elämä On Raato

Jocular

#1678 • • Jocular Janni

Timmo, 1.10.2007 19:56:
Kuulostaa ihanalta työltä. :D

Tietäsit vaa ;) ei oo vähää aikaa tullu tappouhkauksii tai "sars" kirjeitä, et on tää parempaa ku perintä *nauru*

--

larzizi

#1679 • • larzizi
Pakko sanoa, että hitto näitä on hauska lukea kun ei enää itse ole kassalla töissä kiroamassa noita tampioita *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

^Petunia

#1680 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

^Petunia, 3.12.2004 19:40:
Myymäläpäällikkö tuli sanomaan mulle että antaa mun jätkäkaverille porttikiellon meidän liikkeeseen jos se tulee vielä moikkaamaan mua töihin. Arvaa oliko noloo kertoo kavereille että älkää tulko puhumaan mulle jos näätte että olen töissä. *dissaa*

Aaahahhahaha!!! *nauru* Ei Jumalauta mä repesin ihan täysii nauraa!!
Ei vittu mitä porukkaa tuol oli oikeesti töissä, siis johtoportaassa (ja paska valuu alaspäin)
ONNEKS en oo enää tuolla Helvetinkolossa (H&M) töissä enää, ollu 1,5 vuoteen Huh! *hikoil*
Oon nyt ollu yli vuoden Stockmannin One Wayssa töissä ja olen NIIIN tyytyväinen mun duuniin ja duunikavereihin, mun myyntipäällikköön, tiimiesimieheen yms. Kaikki Ihan loistotyyppejä! *plur*
Tuolla kyllä huomaa sen miten asiakkaatkin arvostaa eri tavalla meitä myyjiä kuin esim. H&M:llä. Onhan Stocka hankkinut maineensa nuolemalla tuhansia perseitä ja tekee sitä edelleen. Mutta sitä mä en oo oikeen vielä sulattanut että kuinka helposti Stocka ottaa palautuksia vastaan tai yleensäkin vaihtoja ilman kuittia tai vuoden vanhoja tuotteita yms. huonokuntoisia tuotteita ja antaa vielä rahat takaisin ja kahvilipukkeen siihen päälle!! *toktok*
Yhtäkään huonokuntoista tuotetta en ole ottanut vastaan tai antanut kahvilipuketta sen takia ku "Jouduitte Niin kauan odottaa.." yms.
Mun pomot saa hoitaa sen perseen nuoleskelun mun puolesta
( noissa tapauksissa siis olen aina vaan soittanu pomolle ja pyytänyt sen hoitaa Homman loppuun *lmao* ) Sääliksi käy niitä mutta mulla on periaatteet enkä itsekään käyttäydy tuolla tavalla muissa kaupoissa Piste! *dissaa*

Nim: Ei suostu enää ikinä olemaan kenenkään sätkynukke!