Perjantaina oli taas kokoontunu kaikki urvelot saman katon alle.
Eka väännetään kättä niin et lasit heiluu ja sit suututaan ku hävitään ja huudetaan ja sit lähetään niskoja nakellen pihalle ja 2min päästä tullaa takas.
SIt joo tää tervehtiminen on nii helvetin vaikeeta joillekkin!! Ei sitä 3 kirjaimen sanaa voi olla niin vaikee sanoo. Ekalla muutamalla kerralla kun itse hoet "moi, hei" ja et saa vastausta mut loppuillasta on jo mahtava kyyprä otsikossa kun ei vaa vastausta saa.
Taas sai hävetä olevansa suomalainen.. Erään paikallisen jengin pomo oli pikkasen maistissa ja tiskille saapui kaksi tummaihoista naista. AI että ku tästä ilo repes! Tää kyseinen pomo jota mäki olen pitäny tosi kilttinä ja rauhallisena jne. osotti olevansa totaalinen juntti..
Meni näiden naisten luo ja käski niiden painua takaisin afrikkaan.. ja kun me sitten puututtiin tähän niin jopas hää suuttui. Meni toiselle puolelle ravintolaa ja huuteli ja kutsui näitä naisia "mutiaisiksi" ja esitteli muka kuinka ne savanneilla menee jne.. Onneks oma jengi tajus sitä rauhotella meidän lisäks..
SIt lähtiki siitä meneen ku ei voinu olla mutiaisten kanssa samassa tilassa
Vitutus 2.
Tuopilla tiskiin naputtaminen huomion saamiseksi.. Tätä harrastettiin eilen turhan paljon. Meillä oli kiirusta ja kaksi vaan töissä. Meillä ei toistaiseksi ole silmiä selässä (vaikka ne oliski hyvä olla olemassa) NIIN ÄLÄ VITTU NAPUTA SILLÄ TUOPILLA SIIHEN TISKIIN!!!!!!!! kyllä sä saat sitä juomaa kun ODOTAT!!!
Äläkä nakkele niit korttejas tai rahojas pitkin ja poikin vaan ku sua vituttaa ku olin susta HIDAS en mäkään niitä sulle heittele takas (vaikka mieli tekis)
Ja tälle eräälle asikkaalle soitettiin taksi melkein samantien kun tuli ravintolaan, koska oli jo hyväs kuosis.. No eka suuttui ku ei saanu lonkkuu, ja sitte suuttu lisää ku ei tilattu sille toista taksia!! Kerrottiin noin 100x että taksi on soitettu jo ja on tulossa..
asiakas: " mä halua toisen taksin" "maksan 100e"
me: "sulle on soitettu jo taksi ja se ei tuu sua siitä hakemaan"
asiakas: "MÄ HALUAN TOOOOOISSEEEEN TAKSIN"
Minä: Me ei tilata sulle toista taksia kun SE YKSI ON JO TULOSSA!! (ääntä joutui korottaan)
No sit se nakkas 100e tiskin taakse ja mä länttäsin ne sen käteen takas ja sanoin et taksi odottaa oven edes näkemiin!
Se ukko oli sen näkönen et räjähtää ihan justiinsa.. Vaan siksi kun ei tilattu sille toista taksia tai viittä taksia niinkuin hän halus. lähti se onneks siitä.
Sitte tää vinkuminen pilkun jälkeen..
asiakas: "hei anna ny pari fisuu vielä nopsaa"
me: Sori pilkku tuli jo. ei voida myydä.
asiakas: AI miten niin.. mä kyl kerkesin ne tilaamaan jo ennen merkkii mut kukaa ei kuullu.. annnnaaaaa nyyy paari fisuu
me: ei myydä.. sori nyt
tätä jankkaamista kesti noin 15min.. ja taas meni asiakkaalle herne nenään.
Sitte ku oltiin saatu kaikki pihalle ja paikat kuntoon nii me molemmat oltiin tupakkapuolella ja maattii pitkillä penkeillä ja kirottiin tää ala alimpaan helvettiin!
Tän päivän vitutussaldo alko jo aamusta..
jalat valmiiks kipeet illasta ja sit tämä meidän kaikkien rakastama jorma joka käy päivittäin "ilostuttamassa" aamu- ja iltavuorolaisia alotti kummallisen narinan et telkkari on väärällä kanavalla ja telkku pitää sulkee kokonaan ku ei hän jaksa katsoo, musiikki oli liian kovalla kun korvia särki ( ei meinannu saada biiseist ees selvää)
joskus ollaan tehty sillee et kun hän menee vessaan nii laitetaan musaa kovemmalle...
Hänellä on myös tapana puuttua meidän töihin sekä muiden asiakkaiden asioihin..
Ihmiset tuli kaikki kerralla syömään eli puolen tunnin sisään oli ravintola täynnä jengii.. sitä sit mentiin 13-17 välisen ajan. Yhes välis rauhottu nii et just keriittin siivoomaan, paitsi muutamaa pöytään nii eiköhän perhe tule ja istuu JUST SIIHEN PASKASIMPAAN PÖYTÄÄN ja sit katellaan nenänvartta pitkin et kun on likasta... OI MIKSI SIIS?
F.Y.I - - > Kun pyydät laskun ja sanot et täs on tää s-bonuskortti et säästyt juoksemiselta niin en mä kyl säästä siin yhtään "reissua".. Mikset siis anna sitä korttia vasta sitten kun annat maksuvälineen; kortin tai käteistä..
Joo eiköhän tää riittäny taas.. UGH!!! *siideriäavail*