Kun tulet ravintolaan syömään ja tilaat ruuan kanssa vettä nii ETHÄN KÄY NAPPAAMASSA NAAPURIPÖYDÄSTÄ PUOLILLAAN OLEVAA KANNUA (pöytä siis tyhjä) vaa odottaisitko ystävällisesti että toisin teille OMAN KANNUN pöytään KIITOS!
Kun huomaat että minulla on toisen ihmiset tilaus kesken ja hoidan tilausta parhaillaan niin ethän kiitos huuda sitä omaa tilaustasi siihen väliin.. Et saa sun kaljaa yhtään sen nopeempaa.. voi olla et hitaamminki.. Odottaisitko kiitos vuoroasi.. MALTTI ON VALTTIA! (kiitos A)
Tiedätkö kuinka idioottimaiselta saat itsesi vaikuttamaan mun silmissä kun alotat tän: " hei toi mun kaveri olis oikeesti susta kiinnostunu, voisiks se saada sun puhelinnron.. hei oikeesti ku se on tooosi kiinnostunu"
joopa joo....
Eilen oli taas "kuningas" asiakas...
Tuli tiskille ja pyys mua soittaan taksin.. Keskustelu meni jotakuinkin näin...
mies: Hei voitko soittaa mulle taksin
minä: no kyllähän se käy
minä: sieltä ei vastattu, niin soitan hetken päästä uudestaan
Nostan puhelimen ja meinaan soittaa mutta puhelin onkin "mykkä" eli konttorissa joku on puhelimessa jolloin salin puhelimella ei voi soittaa.
minä: Mä en nyt just pysty sitä soittamaan, koska konttorissa on joku puhelimessa. Täytyy oottaa hetki.
Mies: NO SE EI VITTUJAKAAN MULLE KUULU ONKO KONTTORISSA JOKU PUHELIMESSA, VAAN VOITKO NYT VAAN VITTU SOITTAA SEN TAKSIN MULLE VAI ONKO SE LIIAN VAIKEETA!!!!!!
minä: No mä en just nyt tällä sekunnilla voi soittaa, koska puhelimella ei pääse läpi
mies: NO SE EI EDELLEENKÄÄN MUA VITTUAKAAN KIINNOSTA! EIKÖ TÄMÄ OLE RAVINTOLA JA KYLLÄ TÄÄLTÄ PITÄISI PYSTYÄ SOITTAMAAN TAKSI MULLE KU MÄ KERRAN SIITÄ MAKSANKI!!!
minä: Mun on vähän vaikee soittaa kun ei tolla puhelimella pääse läpi edelleenkään!!!!! (alkaa äänensävy jo nousta)
mies: VOI VITTU! MIKÄ SIÄ ON VAIKEETA SOITTAA SITÄ TAKSIA KUN TÄMÄ KERRAN ON RAVINTOLA!!!
minä: no edelleenki mä en saa tolla puhelimella soitettua..
mies: NO VITTU SE EI MUA KIINNOSTA!
minä: No luulis kiinnostavan kun sillä yritän taksia sulle saada!!!
Mies: NO KU VITTU..... ( en kuullu loppua)
Minä: JAAHA JA KIITOS JA NÄKEMIIN!
Lähdin keittiöön...
Että sellasta...