päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,963 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#23061 • • MiMoSa
Nukuin pommiin.*igor*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Lyylikki

Posts: 2,975

#23062 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tiktak on hajonnu :(

No onneksi ne tekee vielä jäähyväiskiertueen. Pakko päästä kattoon.
crissy

Posts: 1,958

#23063 • • crissy

Lyylikki, 14.9.2007 10:07:
Tiktak on hajonnu :(

No onneksi ne tekee vielä jäähyväiskiertueen. Pakko päästä kattoon.



Luin kans eilen.. no onneks ne tuli ainaki kerran nähtyy.. ihan hyvä bändi
Timce

Posts: 5,381

#23064 • • Timce
Tilasin vinyylejä, joiden piti ehtiä tälle viikolle, mut eivät sitte tulleetkaan. Mitäs mä nyt soitan "keikalla"? Vituttaa muuten hiukan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

MiMoSa

Posts: 1,664

#23065 • • MiMoSa
Sen lisäks et nukuin tänään pommiiin, oon sekoillu oikein huolella. Meni pasmat ihan sekasin tosta pommiin nukkumisesta.*senkin* Tänään ei oo kyl mun päivä!

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jone

Posts: 8,258

#23066 • • Jone Archibald Haddock
Stressais aivan perkeleesti. Pientä paniikinpoikasta ilmassa - on aika persiistä kun ei meinaa henki kulkea duunipaineiden takia.
RiD

Posts: 2,817

#23067 • • Edited RiD Nukemi
Vidduh, just saadun tiedon mukaan meni viikonlopun suunnitelmat mönkään :E

--
*super* *possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#23068 • • pirpeli

Jone, 14.9.2007 13:30:
Stressais aivan perkeleesti. Pientä paniikinpoikasta ilmassa - on aika persiistä kun ei meinaa henki kulkea duunipaineiden takia.



I feel you.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

oooo

Posts: 1,249

#23071 • • Edited oooo
Tän hetken =(

Vittu. Miten hitossa mä en muistanut hakea alhaalta pyykkejä. Siis voi vi***, nyt ne lilluu siellä pesukoneessa aamu seitsemään asti.

Niin joo, enkä saa pestyä niitä uudelleen, kun ei ole vuoroja. Haiskoo sitten kaikki mädälle.
Freja

Posts: 8,775

#23072 • • Freja Sihteeri
Huomasin just, et en oo saanu nukkua tarpeeks pitkään melkeen kahteen viikkoon. Enkä saa huomisaamunakaan vaan maata, vaan joutuu herään viimestää kasilta. No jos sunnuntaina sitten sais uinua, huoh.

Kaiken lisäks SSM ois tänää Bottalla enkä mä pääse :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

vanhus

Posts: 889

#23073 • • vanhus
tuli sitten toi torstai päivä hukattua johonkin *ding**whaat*minnelie katos kun olin äsken viel ihan et tänään on torstai
Certifier

Posts: 43

#23074 • • Certifier Fcuk the Photographer ;)
Flunssa/joku pirun bakteeri ja kurkkukipu :( Ei pääse töihin tahkoamaan ylityörahaa huomenna...
Miinapiina

Posts: 3,494

#23075 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
en saa unta
ja kauhee olo, edelleen *igor*

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#23076 • • RiD Nukemi
VIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :EEEEEEEEEEEEEEEE

--
*super* *possu*

Dana

Posts: 647

#23077 • • Dana
piti lähteä tänään ulos.. kaverin piti tulla hakemaan tossa 1,5h kuluttua, mut just soitti ja sanoi ehkä joutuvansa menemään vielä duunissa käymään. *uuh* jos ehtii niin tulee hakeen puolen yön aikaa. perse! meikä ihan täpinöissä ja viinan himoisena täällä. grauh!! (huom. aikaero! täällä klo vasta 20.40 *hymy* )

mä haluun ulos!!!
Maanataina tentti niin la ja su pyhitetty kertaamiselle, ei voi pahistella enää huomenna. ärsyttää..
lunake

Posts: 800

#23078 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Tarjonnassa ei ole vikaa, päinvastoin ja sitä on jopa aina välillä suuresti. Mutta...
..en kykene luottamaan/uskomaan kenenkään uroon puheisiin, en vain pysty... *uuh*

--
Hedelmällisyys on påp!

Tarsu

Posts: 2,449

#23079 • • Tarsu

lunake, 15.9.2007 04:31:
Tarjonnassa ei ole vikaa, päinvastoin ja sitä on jopa aina välillä suuresti. Mutta...
..en kykene luottamaan/uskomaan kenenkään uroon puheisiin, en vain pysty... *uuh*



:D
joo, miehet on ihan sikoja KAIKKI!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Freja

Posts: 8,775

#23080 • • Freja Sihteeri
Edessä 7 tuntia junassa. Argh.
Lentäen ois ollu tunnissa perillä, mut minkäs teet. Argh.

No mut, on ainaki si reissut reissailtu hetkeks aikaa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been