päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,152 views

Valentina

Posts: 110

#11501 • • Valentina

neverfadeaway, 19.12.2005 12:16:
Mukavaa lukea valitusta, että on huono sää ja tietsat ei toimi. Ompa nykyihmisten elämä helppoa kun tuollaiset asiat saavat niin suuren sijan elämässä..
Saanen liittyä kerhoonne ja päivitellä oih-niin-kurjaa-elämääni.

Faija tekee hiljaista kuolemaa, kirjaimellisesti, puhe kyky jo mennyt. Ja aivokasvainta ei voida leikata.
Äidillä on myös syöpä.
Poikaystävä yritti tappaa itsensä. Satuinpa ehtimään viime hetkellä paikalle, ettei tarvinnut tukehtua oksennukseensa. Sattuipa olemaan vielä vuosipvänä.
Hevonen on sheissena, joka pvä odottaa sitä tiettyä puhelua tallilta "kuule. sun pitäis varmaan tulla käymään. se ei pysty kävelemään"
Broidilta on polvi paskana- leikkaus.
Kissalta on polvi paskana- leikkaus.
Poikaystävältä on polvi paskana- 2 leikkausta.
Itselläni reistailee maksa everynowandthen.



Ainii!! Ja tee oli liian kuumaa, kieli palo. *hmph*



No huh huh*lohduttel*Yritä jaksaa!

Mulla on tämmöinen pieni juttu suhun verrattuna, käytin kissani juuri lääkärissä ja sillä on taas jonkin virus, saattiin kuurin, jos ei menee ohi se flunssa niin pitää ottaa verikokkeet yms..*nuha**sars*

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Femi

Posts: 651

#11502 • • Femi
meinasin kans valittaa ilkeetä migreeniä, mutta rupesinkin miettimään mitä jos oliskin kasvain ja elinaikaa vain pari kuukautta. ne olis aika huolettomat kuukaudet, miks ei voisi elää niin huolettomasti joka päivä? turhaa stressiä ja valitusta kun vois nauttia siitä mitä on, vielä kun on aikaa.
Individual

Posts: 10,942

#11504 • • Edited Individual HYPNO!

neverfadeaway, 19.12.2005 12:16:
-klip-


Vaikka ihmiset joskus valittavat niistä pienistä asioista, ei se tarkoita sitä, ettei siellä taustalla sisimmässä olisi vittumaisia juttuja, jotka kuitenkin tahtoo pitää sisällään. Kaikkia asioita ei välttämättä tahdo tänne suoltaa, mutta joskus tekee hyvää jos saa niistä pienistäkin purkaa, eikä se IMO tee ihmisestä turhamaista. *piis*
typo

Posts: 685

#11505 • • typo Testaaja
Join puoliksi väkisin kupin pahaa, ylivahvaa kahvia ja just, kun kuppi oli melkein tyhjä ni duunikaveri tuli tarjoomaan ihanaa kylmää batterya enkä voinu enää juoda sitä, etten menis loppupäivän pitkin seiniä! *eikä*

.pi.

--
.psychedelicious.

RiD

Posts: 2,817

#11506 • • RiD Nukemi
bore, tylsää, vituttaa, hajottaa.

</eod>

--
*super* *possu*

Fresia

Posts: 764

#11507 • • Fresia vähän outo
Kuka voi olla näin hiton pöljä, että katsoo tilin saldon niin hemmetin väärin *grr* Humalatila oli aika vahva, mutta silti. En ostakaan enää yhden yhtä lahjaa. Blaah. Nyt pitäs repiä jostain 60e, ettei mee ensi kevään Venäjän reissu mun osalta roskiin. Pitäs maksaa ens ke mennessä. *senkin*

Yks tärkeä ystävä peruutti meidän tän iltasen näkemisen *uuh* Ois ollut tosi mukava päästä taas juttelemaan ja nauramaan kaikelle. Enkä uskalla ees lähteä jumppaan, kun on kurkku kipeä. Rupeen vaik lukemaan kirjaa enkä taas mieti turhia *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#11508 • • *Mirri* Guest
Vtuttaa ja harmittaa. Ja kaiken päälle lääkäri määräs viel kolmen päivän totaalisen puhekiellon. No eipä tarvi ainaka jauhaa mitn turhaa kenenkä kans eikä vastailla puhelimeen.
Jazmine

Posts: 1,009

#11509 • • Jazmine Pösilö
Mä olen varmaan mokailujen aatelia *poks*

Helvetti. Hajottaa. *nyyh*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jutu

Posts: 3,054

#11510 • • Jutu Blondi
Tää päivä on ollut niin saatanasta kuin olla ja voi. Kiitos, nyt voisin ostaa matkalipun eiliseen *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Nauskiss

Posts: 532

#11511 • • Nauskiss
Liian kylmä, myös sisällä. :(

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Valentina

Posts: 110

#11512 • • Valentina
Telefinland laittoi mun liittymän kiini, ja vaikka olen jo maksanut sen laskun eilein , niin sanoivat että menee vielä paripäivää..Prkl..Nyt huomaa kuinka riipuvainen sitä puh:sta on, ahdistaa kun on vapaa päivää ja ei voi soittaa kellekään ja sopia mitään...

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Po`

Posts: 86

#11513 • • Po` n00b
Olin eilen niin väsyny töitten jälkeen etten jaksanu harrastaa seksiä :P

ps. klubbari on hidas tänään.

--
*ding*

Avatar
#11514 • • jesus Guest
Just sain tietää et joudun joulun jälkeen aivoleikkaukseen*hikoil**jeesus*
Pikkasen meni pasmat sekasin vois sanoa. Päänsärkyä kuitenkin lähdettiin tutkimaan.
RainChild

Posts: 909

#11515 • • RainChild
On kovin paska olo, niin vaan kovin *huoh* *nyyh*

--
Rainchild is back home

Kipatsu

Posts: 96

#11516 • • Kipatsu Team Vink Vink
Tänään töissä jo heti aamusta vuodatin kirjaimellisesti verta, hikeä ja kyyneleitä.

--
Paras keino päästä yhden miehen yli, on hankkiutua toisen alle..

Elmiira

Posts: 1,446

#11517 • • Elmiira
Vituttaa olla sairas, nälkäinen ja yksin kotona.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Sinza

Posts: 2,227

#11518 • • Sinza
On ollu paskahko olo jo muutaman päivän *nuha*. Nyt sit vaa oottelee et tulis sit ees kunnolla kipeeks et sais saikkua, tai menis sit ohi kokonaan... *uuh*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

AlexS

Posts: 1,389

#11519 • • AlexS kummasetä
harmittaa vain...vaikka tiesi että taas käy samalla tavalla*uuh*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

MaSari

Posts: 1,986

#11520 • • MaSari space jammer
Vitutusta pukkaa, menkat tulossa ja jouluhässäkkä. Vittu ku ei yhtää v***u jaksais mennä ees töihin huomenna sinne vitun ruuhkaan. Voi vittu. *grr* Ja vielä pitäis tehdä omat jouluruokaostokset tuolla väentungoksessa.. Oikee piste iin päälle.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*