päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,231,940 views

anis

Posts: 2,451

#27201 • • anis
Vähän darranen olo. Ja menee hermot yhteen ihmiseen. Nooh, pitää varmaan nukkuu ensin yön yli ennenkuin alan kritisoimaan*hih*. Mut ketään mun ei kuitenkaan tarvii miellyttää.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Arsk4_

Posts: 833

#27202 • • Arsk4_ Lihis
menee hermot saunalahden asiakaspalveluun *grr*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Hitchhiker

Posts: 1,754

#27203 • • Edited Hitchhiker
Taas vaihteeksi saikkarilla.

Edit: Lääkäriin meni satanen ja tilillä ei todellakaan ole tämän jälkeen rahaa.
mariq

Posts: 2,154

#27204 • • mariq
Taas huono olo *sars*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Siren

Posts: 826

#27205 • • Siren Seinäruusu
Pitäs tehä semmosia juttuja joita en haluais. Ainakaan nyt. *uuh* Tiedän että maanantaina on taas jees olo ja varmasti jo ennen sitäki, mut silti. En halua, en tänään. *uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avatar
#27206 • • kettu kiu Guest
uni ei taaskaan tule, ristiriitaisin tuntein sinnittelen minuutin kerrallaan. elämässäni on valtava aukko, kun yksi rakkaimmista ystävistäni on poissa.
rakastan.*sydän*

jäi niin paljon asioita, joita olisin halunnut kertoa, kasvotusten. sisimmässäni kuitenkin tiedän että tiesit kaiken sanomattakin. opin olemaan surematta mutta kaipaamaan tulen aina, olet ikuisesti ystäväni, en ikinä unohda sinua.
xl8r

Posts: 2,227

#27207 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
5. päivä kipeenä :(

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

anthocyan

Posts: 1,511

#27208 • • anthocyan Kohti valoa...
En oo saanu nukuttuu kunnol pariin viikkoon *ding*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Mikx

Posts: 134

#27209 • • Mikx Miikka
Sade pistää masentamaan :/
asdf

Posts: 3,155

#27210 • • asdf
Hirvee ahdistus iski kun tajusin, et ens viikolla pitäis mennä jo töihin :(
plink

Posts: 1,405

#27211 • • plink team paska
vittu auto ollu koko päivän huollossa ja oon sen takia jumissa tikkurilassa

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

anniharha

Posts: 1,937

#27212 • • anniharha
Ammatillinen turhautumisangsti kun en saanut yhtä helvetin vetoketjua kiinnitettyä tarpeeksi hyvin. Vaihdan alaa, rupeen yh-kotiäidiks. Aaarrrgghhhhhhh *poks*

--
and though my words could save the world they never come out right

vns

Posts: 276

#27213 • • vns
En voi kokoo viel mun baaripöydän tuoleja ku ne pitää verhoiluttaa huomenna punasex. :(
rose

Posts: 1,047

#27214 • • rose vakaasti epävakainen
Joku helvetin idiootti tuli lähentelemään mua kun oli ottamassa aurinkoa. Tilanne sinänsä ollut vaarallinen, koska lähellä oli ihmisiä mutta voi vittu! Kukaan ei oo tullut auttamaan että ihan ite sain huutaa kurkku suorana sille idarille ja lopulta lähteä ite menee kun ei sana mennyt perille. Mutta kiitos vaan sinulle lähentelijä, aloitankin tästä uudestaan itsepuolustusharrastukseni ja katotaan miten mutruun menee suu seuraavalla kerralla! Saatana! *senkin*

Olin jo ihan unohtanu millasia vitun idiootteja tässä maailmassa on *grr*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mar6

Posts: 2,178

#27215 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

rose, 10.7.2008 20:49:
Joku helvetin idiootti tuli lähentelemään mua kun oli ottamassa aurinkoa. Tilanne sinänsä ollut vaarallinen, koska lähellä oli ihmisiä mutta voi vittu! Kukaan ei oo tullut auttamaan että ihan ite sain huutaa kurkku suorana sille idarille ja lopulta lähteä ite menee kun ei sana mennyt perille. Mutta kiitos vaan sinulle lähentelijä, aloitankin tästä uudestaan itsepuolustusharrastukseni ja katotaan miten mutruun menee suu seuraavalla kerralla! Saatana! *senkin*

Olin jo ihan unohtanu millasia vitun idiootteja tässä maailmassa on *grr*



Mitä vittua :D :D
Aikamoista...

--
-Where there is house there is a home-

tuuppana

Posts: 39

#27216 • • tuuppana
Ei pääse konemetsään*uuh*
*snif*
Quakey

Posts: 692

#27217 • • Quakey

Mar6, 10.7.2008 21:03:
---
rose, 10.7.2008 20:49:
Joku helvetin idiootti tuli lähentelemään mua kun oli ottamassa aurinkoa. Tilanne sinänsä ollut vaarallinen, koska lähellä oli ihmisiä mutta voi vittu! Kukaan ei oo tullut auttamaan että ihan ite sain huutaa kurkku suorana sille idarille ja lopulta lähteä ite menee kun ei sana mennyt perille. Mutta kiitos vaan sinulle lähentelijä, aloitankin tästä uudestaan itsepuolustusharrastukseni ja katotaan miten mutruun menee suu seuraavalla kerralla! Saatana! *senkin*

Olin jo ihan unohtanu millasia vitun idiootteja tässä maailmassa on *grr*

---


Mitä vittua :D :D
Aikamoista...



:O itel kävi samal taval ku kävelin juna asemalta yks päivä kotii yöl joku idiootti rupes seuraa mua :o onneks siin oli vähämatkan pääs poliisiauto parkis ni kävelin vaa sinne suuntaa ni se älys häipyy :P
sapeli

Posts: 11,768

#27218 • • sapeli jokukukamikä?

rose, 10.7.2008 20:49:
Joku helvetin idiootti tuli lähentelemään mua kun oli ottamassa aurinkoa.



Sun vetovoimas on saavuttanut sellaiset mitat että tavallinen mies ei voi itselleen mitään... *hymy*

Mun päivän *uuh* on se että mä en löydä mistään mun vesivärejä ja pensseleitä. On myllätty läpi kämppä ja ullakkokin kahteen kertaan, ei löydy niin mistään! *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

asdf

Posts: 3,155

#27219 • • asdf
Vittu, ylihuomenna töihin.
vns

Posts: 276

#27220 • • vns
Tuli muutenvaa negisfiilis. Helvetin mielialavaihtelut. *hmph*