päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,234,368 views

sapeli

Posts: 11,768

#27181 • • sapeli jokukukamikä?

Nitta, 6.7.2008 22:39:
Aina pitää vähän yrittää *nauru* Lohduttavaa sinun kannaltasi saattaa olla se, että itse joudun duunissa arvioimaan sitä _pääseekö_ joku itse toimittamaan asiansa vai tarviiko siihen apuvoimia, vessanpytyn korotusta, käsinojia tai nousukahvoja *hih* Ihan silleen face to face kuntoutujan kanssa niitä hommia pähkäillään ja käytännössä kokeillaan :)



Melkein jopa face to faeces, siis *vink* *nauru* *eikä* *justjoo* *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hemuz

Posts: 2,178

#27183 • • hemuz kätevä emäntä
Liiton paikalliskonttori on suljetuna 19 päivään asti. Eli saan seuraavan kerran rahaa joskus kuukauden päästä *piis*
Avatar
#27185 • • Annakins Guest
Mulla on ongelma enkä tiedä miten sen ratkaisisin. En edes tajua miten tässä nyt näin kävi *ding*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#27186 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Nitta, 6.7.2008 22:39:
---
peikkolapsi, 6.7.2008 22:27:
---
Nitta, 6.7.2008 00:33:
---
peikkolapsi, 5.7.2008 22:36:

---

Aina pitää vähän yrittää *nauru* Lohduttavaa sinun kannaltasi saattaa olla se, että itse joudun duunissa arvioimaan sitä _pääseekö_ joku itse toimittamaan asiansa vai tarviiko siihen apuvoimia, vessanpytyn korotusta, käsinojia tai nousukahvoja *hih* Ihan silleen face to face kuntoutujan kanssa niitä hommia pähkäillään ja käytännössä kokeillaan :) Itse sentään pääset toimittamaan asiasi, oletan :D



jooh, taidankin olla ihan tyytyväinen omaan kohtalooni *justjoo*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

sapeli

Posts: 11,768

#27187 • • sapeli jokukukamikä?
Stressaa. Hommaa tulee enemmän kuin ehtii hoitamaan, ja kun on kyse jutuista mitkä pitäisi saada selvitettyä tunnin sisään niin harmittaa kun niihin pääsee edes käsiksi vasta seuraavana päivänä...

Ja vapaa-aika ei riittävästi vapauta stressiä, koska jotenkin olen joutunut tilanteeseen missä mulla ei ole kotona mitään kiinnostavaa tekemistä, vaan lähinnä odottelen tietokoneella hengaillen sitä että on ruoka-aika tai nukkumaanmenoaika, ja sitten sama rumba alkaa uudelleen.

Tarvisi jonkin kivan harrasteen tai pelin tai jonkun mistä saisi energiaa ja innostusta!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sand3

Posts: 1,157

#27188 • • Sand3 satuolento
Voi vittu. Puolitoista pistettä vaille unelmaa ts. koulupaikkaa *poks**toktok**dissaa*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#27189 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
1.5 viikon loma meni ihan liian nopeasti ja huomen töihin *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

SyndroDome

Posts: 1,103

#27190 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Sand3, 8.7.2008 16:53:
Voi vittu. Puolitoista pistettä vaille unelmaa ts. koulupaikkaa *poks**toktok**dissaa*



No voi shaatana! :( Oisit sä nyt jo kyllä ansainnut sen opiskelupaikan!! *joo*

*lohduttel*

--
Life is full of choises.

^Petunia

Posts: 888

#27191 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
köyhä ku kirkonrotta!! *toktok*
sapeli

Posts: 11,768

#27192 • • sapeli jokukukamikä?
Ankeaa kun ei näe mitään hyvää syytä herätä päiväunilta arkitodellisuuteen, olisi vain niin mukava nukkua ja nukkua ja nukkua... Töihin vois sit herätä kun on kerran pakko.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tir

Posts: 951

#27193 • • tir
kipeänä. taas. *igor*

ei muuten mitään, mutta hiton rankka loppuviikko edessä eikä pysty sairaslomaa pitämään. lisäksi perjantaina pileet tulossa, mutta taidan soittaa keikan taas kipeänä.
RiD

Posts: 2,817

#27194 • • RiD Nukemi
jes.

Hyvin menee kesäloma suomessa. Oon avannu LIPASTON kaapin, missä on ~120euron konjakkipullon hieno puu/satiini kotelo mihin olen päättänyty illan jälkeen oksentaa. En siis missään nimessä oo pystynyt oksentamaan lattialle tai mitään, ehei. Tää kotelo on vain ja ainoastraan säästetty sitä varten koska se on hieno. Oon "ensimmäisenä" suomibaari iltana tullu sitten baarista, avannu kaapin, jossa tosi upea "tiikki/mahonkinen varta vasten säästetty laatikkosetti", ja oksentanu sinne koko setin. Mitään en illasta muista muutakun että tilinauha näyttää -300euroa. Vitttu. VITUN LAHTI!.

Ainoot muistikuvat mitä kotiin tullessa on se että pääsen taksista ulos ja menen kotia nukkumaan.

Huomenna uusiks. jes.


kakkaa tämä.

--
*super* *possu*

Jimmyfi

Posts: 904

#27195 • • Jimmyfi
ajoin sitten keskeneräisen palomuuri skriptin ja sitten onnistuin tappamaan serveriltäni kaiken liikenteen. pitää lähteä pyörällä kohta ajamaan kotiin ja muokkaamaan skriptin toimivaks ja sit takas töihin.. iFail(tm)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

anniharha

Posts: 1,937

#27196 • • anniharha
Äsdfghfs ku tulee yllärilaskuja ja -rahanmenoja. Pakko maksaa jos aikoo elää, mut milläs sit elät kun rahaa ei riitä enää ruokaan :(

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#27197 • • Annakins Guest
Keskittymiskyky pyöreä nolla.
embie

Posts: 531

#27198 • • embie Shwoopsie poo
Menee hyvä pyykkäyspäivä hukkaan kun lämmin vesi on katkolla koko päivän... (pesen siis käsin)
hemuz

Posts: 2,178

#27199 • • hemuz kätevä emäntä

embie, 9.7.2008 11:46:
Menee hyvä pyykkäyspäivä hukkaan kun lämmin vesi on katkolla koko päivän... (pesen siis käsin)



eikös siihenkin tarvitse lämmintä vettä?
embie

Posts: 531

#27200 • • embie Shwoopsie poo

hemuz, 9.7.2008 11:51:
---
embie, 9.7.2008 11:46:
Menee hyvä pyykkäyspäivä hukkaan kun lämmin vesi on katkolla koko päivän... (pesen siis käsin)

---


eikös siihenkin tarvitse lämmintä vettä?



Niin, siis menee päivä hukkaan kun ei ole lämmintä vettä enkä viitsi alkaa keittämään ja sekoitteleman *vink*

+ mun mielestä pesukone ottaa aina kylmää vettä, jonka se sit lämmittää itse sopivaksi, joten silloin ei olisi väliä mistään lämpimän veden katkoksista... korjatkaa jos oon väärässä.