päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,969 views

Janisa

Posts: 2,226

#27141 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Osa mun maailmaa romahti eilen. *uuh*
Mun ihan ihan paras ystava muuttaa Michiganiin. *nyyh*

Oon ma yrittanyt tassa yon aikana miettia etta tuleepahan sitten reissattua tonne pohjoseenkin, mutta mulla on kylla jo sita mututuntumaa mita kauko-ystavyyssuhteille usein tulee kaymaan. Plaah. Vittu. Plaah.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#27143 • • Annakins Guest

Janisa, 2.7.2008 16:58:
mita kauko-ystavyyssuhteille usein tulee kaymaan. Plaah. Vittu. Plaah.



Mua on tässä viime aikoina vituttanut sama asia kun yhteys parhaaseen ystävään alkaa pikku hiljaa hiipua. Aiemmin oli vielä ihan OK, mutta viimesen vuoden aikana tapahtunu ihan selvää etäytymistä *uuh* Erityisesti vituttaa, että kun muutenkin asutaan eri mantereilla, niin tyyppi oli just ollu Lontoossa eikä sit sanonu siitä mitään. Oisin ihan hyvin voinu kävästä siellä pikaseen, mutta kaipa se on tärkeämpää hengailla uuden pikkuprinsessatyttöystävän kanssa kuin nähdä ystäviä *hmph*
Janisa

Posts: 2,226

#27144 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Annakins, 2.7.2008 22:27:
---
Janisa, 2.7.2008 16:58:
mita kauko-ystavyyssuhteille usein tulee kaymaan. Plaah. Vittu. Plaah.

---


Mua on tässä viime aikoina vituttanut sama asia kun yhteys parhaaseen ystävään alkaa pikku hiljaa hiipua. Aiemmin oli vielä ihan OK, mutta viimesen vuoden aikana tapahtunu ihan selvää etäytymistä *uuh* Erityisesti vituttaa, että kun muutenkin asutaan eri mantereilla, niin tyyppi oli just ollu Lontoossa eikä sit sanonu siitä mitään. Oisin ihan hyvin voinu kävästä siellä pikaseen, mutta kaipa se on tärkeämpää hengailla uuden pikkuprinsessatyttöystävän kanssa kuin nähdä ystäviä *hmph*



Ma oon tasta jotenkin niin riekaleina, etten ees oikein tieda miten pain mun nyt tassa pitais olla.
Me ollaan niin hyvat ystavat, etta ollaan valehtelematta oltu viimesen vuoden joka ikinen paiva tekemisissa vaikka toinen olis ollu reissussakin.
Niin ja talla hetkella jaetaan sama sankykin yhdessa. Saatana kun kirpasee etta se muuttaa nyt.

Noh, ensi viikolla hanen kanssa Suomeen ja yritan parhaani mukaan tehda siita loistoreissun meille vaikka ihan oikeesti sydamessani tiedan kuinka naille kauko-ystavyyssuhteille kay loppupeleissa.

Plop. Nyt loppu valitus.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

kokosbollar

Posts: 334

#27145 • • kokosbollar franks and beans!
Ihan rehellisesti sanottuna paskin päivä muutamaan hetkeen. Ei lisättävää.

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

oooo

Posts: 1,249

#27146 • • oooo
Itkettää ihan kaikki, koko ajan =(
Sand3

Posts: 1,157

#27147 • • Sand3 satuolento
Elämäni persein yö. nukuttuja tunteja 3. Itkua ja pahaaolloa loput. Huoh.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#27148 • • hottium Guest
electric universen keikka peruttu + 2h yöunta pokerin peluun takia
anis

Posts: 2,451

#27149 • • anis
Mun naapurin mies on ihan suuttunu mulle TAAS jostain tosi tyhmästä jutusta. Ei halunnu ees antaa osoitettasa kun lähen reissuun et oisin laittanu kortin sille kun "ei susta tiiä mitä sä sieltä lähettelet!" Vittu se mököttää. Noo, saan mä sen osoitteen ihan itekin selville, kuhan käväsen vaan kattoo talonumerot. Ja sit laitan sille jonkun tosi imelän pusipusikortin*nauru* Et siinä sulle!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

kinderi

Posts: 1,783

#27150 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Miten reilua tää taas onkaan.. Ihan just pitää lähteä ulos kärryileen ja tuol alko sataa vettä :( Vaunuja ei voi käyttää kun niistä on jenga rikki ja se raahaa maata, ja rattaiden sadesuoja on ihan vitun väärän kokonen :( Prkl. Eikä mulla oo sateenvarjoa. Luontoäiti *sydän* *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#27151 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

anis, 3.7.2008 07:37:
Noo, saan mä sen osoitteen ihan itekin selville, kuhan käväsen vaan kattoo talonumerot. Ja sit laitan sille jonkun tosi imelän pusipusikortin*nauru* Et siinä sulle!



Oikein!! *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#27152 • • Freja Sihteeri
Sattuu, liikaa, au.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#27153 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 3.7.2008 09:42:
Miten reilua tää taas onkaan.. Ihan just pitää lähteä ulos kärryileen ja tuol alko sataa vettä :( Vaunuja ei voi käyttää kun niistä on jenga rikki ja se raahaa maata, ja rattaiden sadesuoja on ihan vitun väärän kokonen :( Prkl. Eikä mulla oo sateenvarjoa. Luontoäiti *sydän* *hmph*



:( noinhan se aina menee, tietty :( *lohduttel*
osta muuten sadetakki, kätsy kärryillessä *joo*

--
pinkki on pop!!!

La Petite

Posts: 1,160

#27154 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*uuh*

--
Rem tene, verba seqventur

Miinapiina

Posts: 3,494

#27155 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Janisa, 2.7.2008 16:58:


mita kauko-ystavyyssuhteille usein tulee kaymaan. Plaah. Vittu. Plaah.



mä muutin "vaan" lahdesta vantaalle, ja aattelin ettei sil ois nii paljoo vaikutusta ystävyyssuhteisiin... muutenkaan ei kauheesti keretty kamujen kans näkeen viimeisinä aikoina lahdessa asuessani, ku kaikil on ollut duunit ja koulut ja sun muut miten sattuu, mut yhteyttä ollaan kuitenki pidetty...
no nyt ku asun täällä, ni onhan noi yhteydenotot näköjään sit jäänyt... *uuh* ja tuntuu et ihan ku asuisin toisel puolel maapalloo, vaiks tänne pääsee motaria pitkin kuitenki suht helposti.

ei mun mielestä sen ystävyyden pitäis näinkään vähäsen välimatkan takia mihkään kadota, mut niin täs tod. näk. tiettyjen ihmisten kohdalla tulee käymään, halus ite sitä tai ei... suht perseestä *igor*

--
pinkki on pop!!!

Saarre

Posts: 1,151

#27157 • • Saarre
oli postisetä soitellu oventakaa mun uuden macbookin kanssa ja mulla kuulokkeet täysillä päässä... jää sitte maanantaille :(

--
*tähti* Full hearts cant lose

vns

Posts: 276

#27158 • • vns
Tekis mieli lähtee ulos mut ei oo mitään rankemman musan tapahtumia lähistöllä. *hmph*
maiu

Posts: 328

#27160 • • maiu ..miau..
Taas mä oon ajautunu tilanteeseen, jossa mua voidaan kiristää Ilosaaren lipulla. Stupid me. *toktok*

--
sitä saa, mitä tilaa