päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,997 views

oooo

Posts: 1,249

#27121 • • oooo

Lyylikki, 30.6.2008 17:52:
Tervetuloa Helsinkiin:

Työkaverin naapurin lapset (eskarilainen ja ekaluokkalainen) olivat löytäneet puistosta/metsästä subutexia ja tarjonneet sitä työkaverin pojalle (4 v.), sanoen "Ota tästä karkkia. Se on kyllä vähän pahaa."



Mitäh!! Kamalaa *uuh*
Late

Posts: 3,441

#27122 • • Late team Lasse
Olin jo innoissani odottanut että pääsen vihdoin kasaamaan uuden sohvan tänään. Ylläri että jalat on sekundaa ja sohva makaa nyt keskellä olohuonetta selällään odottamassa parempia jalkoja. Tää on niinkun just mun tuuria!*igor*
ovv

Posts: 43

#27123 • • ovv
Joku kurja oli antanut postille luvan mennä kiinni jo kuudelta kesäisin eikä ollu vaivautunu mulle ilmottamaan mitenkään. Koko päivän (oikeestaan koko viikonlopun, kun ei ihan perjantaiks ehtiny) odottanu ihan liekeissä et pääsee postista hakeen uuden mikserin, mut ei.. ei ei ei. *grr*
*minttu*

Posts: 366

#27124 • • *minttu*
Laskujen maksu. Jotenki toi laskuihin menevä rahamäärä onnistuu joka kuukaus yllättämään, eikä mitenkään positiivisella tavalla *poks*
Freja

Posts: 8,775

#27125 • • Freja Sihteeri
Erittäin paska päivä töissä. Oli jo eilenkin. Taitaa olla koko viikon.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lostgone

Posts: 2,493

#27126 • • lostgone

ovv, 30.6.2008 23:41:
Joku kurja oli antanut postille luvan mennä kiinni jo kuudelta kesäisin eikä ollu vaivautunu mulle ilmottamaan mitenkään. Koko päivän (oikeestaan koko viikonlopun, kun ei ihan perjantaiks ehtiny) odottanu ihan liekeissä et pääsee postista hakeen uuden mikserin, mut ei.. ei ei ei. *grr*

Tuttu tunne.*joo* Olin eilen Postin oven takana 18.06 hakemassa läppäriä.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

naksuilija

Posts: 7

#27127 • • naksuilija
Tosi paska duunikeissi tuli - mielenkiintoinen, mutta tooosi paljon liikaa töitä tiedossa :(
Siren

Posts: 826

#27128 • • Siren Seinäruusu
Ahistus kun aika ei riitä kaikkeen *uuh* Ei oo kiva mennä huomenna espanjan tunnille ku ei oo kerinny lukea yhtään eikä tehä läksyjä *uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

SyndroDome

Posts: 1,103

#27129 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
hätsiuuuuufffff *nuha*

Shaatana mikä olo kuulkaas! En oo ollu kipee kunnolla puoleen vuoteen *whaat* Ja nyt sit kyl iski vuosisadan lentsu. Normisti oon sen viikon kuukaudesta kipeenä, joten tää oli kyllä tosi hyvin *joo*

Ei täs muuten mitään, mut treenaamaan pitäs päästä *nauru* noooooh tuleepahan välipäiviä sit väkisinkin. Tekee varmasti pitkällä tähtäimellä hywee. Oli kyl mukava lääkäri setä tänään diacorissa. Ja saikkuakin anto reilusti (3pv) ei ollu mitään tos on sulle uksi paiva sairasloma tule huomena takasin menoo.

Nyt kyllä jos koskaan kaipais sitä omaa kultaa tohon viereen paijaamaan. Ei sillä että mitään lässytystä ja sääliä kaipaisin, vaan läsnäoloa ja seuraa. Ja vähän rapsutusta *hihu* Ja haleja..

Noh näillä mennään.

Hätsiuh!

--
Life is full of choises.

Slim_Jim

Posts: 573

#27130 • • Slim_Jim
Ai prklööö.

Kaverien kanssa oltiin puistossa viskomassa frisbeetä, släbäreillä itse painelin.
Släbäri irtoaa jalasta, räpylä hipaisee jotain lasinsiruja / huumeruiskuja / mitälie ruohikossa ja kappas, koko jalkapohjaa halkoo sellanen viilto kuin ois puukolla vedetty.
Pirun kipeä.
Sand3

Posts: 1,157

#27131 • • Sand3 satuolento
Jotenkin taas on ihan suru olo *uuh* jos joku sanoo jotain väärää niin alan varmaan pillittää. Nyt on vaan sellai olo ettei jaksa mitään,haluu vaan kiertyä kerälle, nukkua ja unohtaa tää pahaolo *nyyh*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Jutu

Posts: 3,054

#27132 • • Jutu Blondi

Slim_Jim, 1.7.2008 21:17:
Ai prklööö.

Kaverien kanssa oltiin puistossa viskomassa frisbeetä, släbäreillä itse painelin.
Släbäri irtoaa jalasta, räpylä hipaisee jotain lasinsiruja / huumeruiskuja / mitälie ruohikossa ja kappas, koko jalkapohjaa halkoo sellanen viilto kuin ois puukolla vedetty.
Pirun kipeä.


Kai on rokotukset kunnossa? :) Ja varo ettei tuu verenmyrkytystä. Setä sai verenmyrkytyksen kun joskus astui johonkin naulaan.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

anis

Posts: 2,451

#27133 • • anis
Mullon hirvee ikävä yhtä söpöä pellavapäätä! *nyyh*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

lostgone

Posts: 2,493

#27134 • • lostgone
Voisiko olla yhtään ailahtelevampi.. Ääripäitä hela tiden.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

J Raninen

Posts: 950

#27135 • • J Raninen
Just tossa ennenkun noustiin hissiin, joku Nokian nörtti päästi mukamas vaivihkasen pierun. Haistele siinä sitä sitten koko matka yläkerroksiin, että hyvää huomenta vaan sinnekin ja tervetuloa kesäpäivänä töihin.
Heli

Posts: 1,489

#27136 • • Heli vai kuka se oli
aamufightclub

--
ei se väärin ole.

Quakey

Posts: 692

#27137 • • Quakey
yksiöitä ei sitten löydy yhtään mistään täällä! :( kuulemma voi joutua oottaan parikin kuukautta :O
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#27138 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
- työ
- työnantaja (Manpower)
- Dublin

*poks*

ja joojoo... oon kyllä evakuoitumassa pian, en aio todellakaan tänne kalseeseen helvettiin jäädä enää kauaksi kitumaan!

--
dasinoaisnvs

Hitchhiker

Posts: 1,754

#27139 • • Hitchhiker
Taas vedetään antibioottikuuria poskiontelontulehduksen takia, tosin pääsen kuvaukseen tuon tulehduksen takia (viimeisestä tulehduksesta aikaa hieman päälle kuukausi).
tuuppana

Posts: 39

#27140 • • tuuppana
Ällö, ÄLLÖ asiakas! Eeeewww!