Työkaverin naapurin lapset (eskarilainen ja ekaluokkalainen) olivat löytäneet puistosta/metsästä subutexia ja tarjonneet sitä työkaverin pojalle (4 v.), sanoen "Ota tästä karkkia. Se on kyllä vähän pahaa."
Olin jo innoissani odottanut että pääsen vihdoin kasaamaan uuden sohvan tänään. Ylläri että jalat on sekundaa ja sohva makaa nyt keskellä olohuonetta selällään odottamassa parempia jalkoja. Tää on niinkun just mun tuuria!
Joku kurja oli antanut postille luvan mennä kiinni jo kuudelta kesäisin eikä ollu vaivautunu mulle ilmottamaan mitenkään. Koko päivän (oikeestaan koko viikonlopun, kun ei ihan perjantaiks ehtiny) odottanu ihan liekeissä et pääsee postista hakeen uuden mikserin, mut ei.. ei ei ei.
ovv, 30.6.2008 23:41:
Joku kurja oli antanut postille luvan mennä kiinni jo kuudelta kesäisin eikä ollu vaivautunu mulle ilmottamaan mitenkään. Koko päivän (oikeestaan koko viikonlopun, kun ei ihan perjantaiks ehtiny) odottanu ihan liekeissä et pääsee postista hakeen uuden mikserin, mut ei.. ei ei ei.
Tuttu tunne. Olin eilen Postin oven takana 18.06 hakemassa läppäriä.
Shaatana mikä olo kuulkaas! En oo ollu kipee kunnolla puoleen vuoteen Ja nyt sit kyl iski vuosisadan lentsu. Normisti oon sen viikon kuukaudesta kipeenä, joten tää oli kyllä tosi hyvin
Ei täs muuten mitään, mut treenaamaan pitäs päästä noooooh tuleepahan välipäiviä sit väkisinkin. Tekee varmasti pitkällä tähtäimellä hywee. Oli kyl mukava lääkäri setä tänään diacorissa. Ja saikkuakin anto reilusti (3pv) ei ollu mitään tos on sulle uksi paiva sairasloma tule huomena takasin menoo.
Nyt kyllä jos koskaan kaipais sitä omaa kultaa tohon viereen paijaamaan. Ei sillä että mitään lässytystä ja sääliä kaipaisin, vaan läsnäoloa ja seuraa. Ja vähän rapsutusta Ja haleja..
Kaverien kanssa oltiin puistossa viskomassa frisbeetä, släbäreillä itse painelin.
Släbäri irtoaa jalasta, räpylä hipaisee jotain lasinsiruja / huumeruiskuja / mitälie ruohikossa ja kappas, koko jalkapohjaa halkoo sellanen viilto kuin ois puukolla vedetty.
Pirun kipeä.
Jotenkin taas on ihan suru olo jos joku sanoo jotain väärää niin alan varmaan pillittää. Nyt on vaan sellai olo ettei jaksa mitään,haluu vaan kiertyä kerälle, nukkua ja unohtaa tää pahaolo
Kaverien kanssa oltiin puistossa viskomassa frisbeetä, släbäreillä itse painelin.
Släbäri irtoaa jalasta, räpylä hipaisee jotain lasinsiruja / huumeruiskuja / mitälie ruohikossa ja kappas, koko jalkapohjaa halkoo sellanen viilto kuin ois puukolla vedetty.
Pirun kipeä.
Kai on rokotukset kunnossa? :) Ja varo ettei tuu verenmyrkytystä. Setä sai verenmyrkytyksen kun joskus astui johonkin naulaan.
Just tossa ennenkun noustiin hissiin, joku Nokian nörtti päästi mukamas vaivihkasen pierun. Haistele siinä sitä sitten koko matka yläkerroksiin, että hyvää huomenta vaan sinnekin ja tervetuloa kesäpäivänä töihin.
Taas vedetään antibioottikuuria poskiontelontulehduksen takia, tosin pääsen kuvaukseen tuon tulehduksen takia (viimeisestä tulehduksesta aikaa hieman päälle kuukausi).