päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,234,385 views

Avatar
#13541 • • aaaaaaaaaa Guest
Mulla on ripuli *sars*
Defiz

Posts: 717

#13542 • • Defiz

Cuji, 1.5.2006 20:47:
Mulla on ripuli *sars*



hmm, mulla kanssa + darra *hikoil*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Avatar
#13543 • • aaaaaaaaaa Guest

Defiz, 1.5.2006 20:54:
---
Cuji, 1.5.2006 20:47:
Mulla on ripuli *sars*

---


hmm, mulla kanssa + darra *hikoil*



Mun ripuli onkin paras. Ei tarvii mitää muuta ku 2kertaa tyhjentää kunnolla ni darra lähtee hähää.
Defiz

Posts: 717

#13544 • • Defiz

Cuji, 1.5.2006 20:56:
---
Defiz, 1.5.2006 20:54:
---
Cuji, 1.5.2006 20:47:
Mulla on ripuli *sars*

---


hmm, mulla kanssa + darra *hikoil*

---


Mun ripuli onkin paras. Ei tarvii mitää muuta ku 2kertaa tyhjentää kunnolla ni darra lähtee hähää.



Heh! Pari kertaa riitti täälläkin.. toivotaan että tämä liittyy krapulaan, eikä leviävään pöpöön *ding*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

oooo

Posts: 1,249

#13545 • • oooo
ei ny meinaa krapula hellittää
superwoman

Posts: 333

#13546 • • superwoman toinen jalka jo...
Höh. Mä en tiedä pitääks mun tänään mennä töihin? Olin 2kk lomalla, mutten muista loppuuko se loma tänään vai vasta huomenna? En mene. Toivottavasti kukaan ei kaipaa mua sinne -mä en sinne ainakaan kaipaa... Tai no palkkaa olis tietysti mukava saada välillä...

--
...just visiting...

MaSari

Posts: 1,986

#13547 • • Edited MaSari space jammer

satumetsä, 1.5.2006 21:14:
ei ny meinaa krapula hellittää



Joo ei siin mitää ku vieläki jatkuu :D Huhhuh, tuskanhiki kirpoaa. Ja vittu ku o kylmä.

Aa mikä darra.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Oleanterinkukka

Posts: 183

#13548 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Wappu meni ihan odotusten mukaisesti vituilleen ja heti aamusta työpaikkalääkäri kirjoitti masennuksen takia tän viikon saikkua. Et siitä lähetään... *uuh* *nyyh*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Citty

Posts: 113

#13549 • • Citty
Möh, taas tais tulla vapaa päivä... rahaa ois ollu kyl ihan kiva saada laskuihin ja noin muutenkin.*uuh**grr*
jeesboks

Posts: 4,064

#13550 • • jeesboks p u p u
edessä pari piiiitkää päivää ilman klubbaria :(

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

enkeliina

Posts: 169

#13553 • • enkeliina kiksurinsessa
Vituttais. Yks niistä maailman huonoimmista päivistä taas. Puoli viiteen asti pitää nököttää töissä, 2 minuuttiakin on liikaa.
Ostin itseäni piristääkseni Neekerinsuukon viereisestä Amicasta
ja kun sen avasin, se oli kyljestä ihan rikki, sisusta oli kuivunut ja tahmaantunut, ei sellainen pehmeän vaahtomainen, kun pitäisi. *grr*
Rahatilanne on paska, uus sohva pitäs hakee sentään huomenna (onneks sen saa maksaa myöhemmin) ja kuljetusauton saaminen on aina niin v*tun epävarmaa. Miksi? Siksi koska mies "hoitaa" asiaa, ja nainen tulee perässä.
Lisäks mulla oli ihan huonot eväät, ja masu on pipinä jo ties kuinka monetta päivää.
Uutta asuntoa pitäis mennä katsomaan, mutta huoltomiesten työaika on aina johonkin max klo 15 asti. Miten siis pääsen, kun olen täällä 16.30 asti toisella puolella Tamperetta (no melkein). Tietysti täällä on aina jonkun oltava siihen kellonaikaan saakka ja tuuraajaa ei koskaan saada, koska pomo on sellainen, jolla on aina asiat "työn alla". Mikään työntekijöiden tarpeista tai toiveista ei siis toteudu. Ei ainakaan ajallaan. Että asutaan sitten vanhassa kämpässä, kun ei voi uutta mennä edes katsomaan.
Ai että vituttaako? *dissaa*
Oikein kaunis päivä tänään.

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Avatar
#13554 • • astaroth Guest
tänään loppui neljän päivän dokaaminen. kroppa kiittää *poks*
blueangel

Posts: 328

#13556 • • blueangel
Sitä ehti hetken taas olla onnellinen, mutta nyt taas.... *uuh**nyyh*
Avatar
#13557 • • cjet Guest
Ra-sit-ta-va kra-pu-la koko hela dagen.. ja en oo saanu töissä juuri mitää sen takia aikaseks.. *hikoil*
äm

Posts: 2,376

#13558 • • äm
Vitun perintö SAATANA.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Firefox

Posts: 47

#13559 • • Firefox
Visa-lasku. Puta madre!

--
It*s now or never...

rainbow

Posts: 185

#13560 • • rainbow the inner light
Saavuin jälleen tänne persekylään Suomesta ja että osaa olla tylsää ja ahdistavaa.. onneksi nyt lohduttaa se, että tätä on vaan 3 viikkoa, ja sen jälkeen ei ikinä enää! Mut silti, voi helvettan..

--
Don´t drive faster than your angel can fly