päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,231,963 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#13581 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Sama juttu mulla, mut tarvitsen helposti sen 10-11 tuntia unta *igor* Ja sit kun oon väsynyt, en jaksa tehdä yhtään mitään muuta, kuin valittaa et oon väsynyt *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Pyr0n

Posts: 617

#13583 • • Pyr0n Metsänpeikko
Väsymys painaa...
Auto huollossa eikä tiedä milloin saa takaisin, *nyyh* joutuu olee koko viikonlopun kotona kun ei pääse millään liikenteeseen

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Avatar
#13584 • • Taika Guest
väsyttää koko ajan, ihan sama nukkuuko 12h vai 6h yössä niin olo on yhtä väsynyt*poks*
eiks kevät auringon pitäisi piristää?

*igor*
kml

Posts: 1,142

#13585 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Taidetaan kaikki olla väsyneitä *uuh*. Itellä johtuu ainakin tosta allergiasta ja allergialääkityksestä, ja osittain siitä et en oo saanu nukuttua..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

kml

Posts: 1,142

#13586 • • kml Keyhole Markup Language

Pyr0n, 4.5.2006 08:33:
Väsymys painaa...
Auto huollossa eikä tiedä milloin saa takaisin, *nyyh* joutuu olee koko viikonlopun kotona kun ei pääse millään liikenteeseen



Josko mä tulisin hakemaan sut radeihin, ku ei siel kuitenkaa oo alkoholitarjoilua ni voi lähtä autolla ihan hyvin *hihu*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Avatar
#13587 • • cjet Guest
Hikoilin ja pyörin koko viime yön.. ja aamulla kun heräsin, niin ryin keuhkoista ja päästä kilon ihanaa räkää ulos.. Not good. *nuha* Loppuviikko sairaslomaa = Playstation2 ...
Heiska

Posts: 118

#13588 • • Heiska
Joo se on sitten mullakin saikkua, taisi se vappuhilluminen kuitenkin verottaa tätä tytsyä. Viimeksi viime kesänä ollut flunssassa... *nuha*

Aamulla herätessäni ei lähtenyt kurkusta pihaustakaan, päässä jyskytti, silmät vuoti ja lihakset kiristeli. Ja eilen illalla kun tuli vielä käytyä rääkkäämässä itseään combatissa. *eiei*

No hyvä puoli tässä on se, että olen suht energinen kuumeesta huolimatta. Jos vaikka saisi hieman siivottua...
Avatar
#13589 • • Enkeli Guest
Tappelin eilen mutsin ja kämppiksen kanssa, siit tuli paha mieli. *eiei*
ikävä muruu*poks* ja muutenkin vähän paha olo kaikesta, ei oikein osaa selittää...*nyyh*
NiMo

Posts: 483

#13590 • • NiMo PolkkaPuppe
*uuh**nyyh*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

RainChild

Posts: 909

#13591 • • RainChild
Voii **ttustnaperkele!! *dissaa*. ystävä sit just ilmoitti, ettei lähdekään mun kanssa reilaamaan. tä oli asia, mitä odotin eniten kesältä ja tähtäsin siihen, et se olis vähän niinkuin palkintokin itselle, jos oikein ahkerasti lukisin pääsykokeisiin. nyt alkaa olla kesä niin lähellä, että melko varmaa on, etten pysty saamaan enää ketään lähtemään, kun kaikki ovat tehneet jo kesäsuunnitelmansa ja sopineet kesäduuninsa. *nyyh* ei tä nyt vittu oo todellista *grr*. hiton kaveri, ymmärrän kyllä syynsä, mutta olisi sitten kunnolla miettinyt, ennen kuin suostui, koska nyt tästä tuli tosi vaikeaa. *uuh*

Koko pirun kuukauden "päivän :("

--
Rainchild is back home

Anselmi

Posts: 2,578

#13592 • • Anselmi And sell me

RainChild, 4.5.2006 13:53:
--Klip--


Don't worry mulla ei yksikään kaveri oo luvannut varmasti lähteä ja mä oon jo lippuja tilamassa.
Niillä riippuu siitä et kuinka paljon saavat työtunteja kesällä. Mutta kävi niin tai näin, niin
mä ainakin lähden *jiihaa*

--
sen pituinen se

r0n

Posts: 2,258

#13593 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

RainChild, 4.5.2006 13:53:
Voii **ttustnaperkele!! *dissaa*. ystävä sit just ilmoitti, ettei lähdekään mun kanssa reilaamaan.



No mut hei, jos et saa ketään messiin ni why not go alone?
Kerran yritin saada porukkaa kasaan et mentäis alpeille 3 viikoks vetää offareita, mut ketää ei napannu ni otin ja lähdin soolona. Täytyy sanoa et oli perkeleen kivaa! *hymy*

Jos kerran nin paljon oot odottanu ja haluat lähteä, niin älä kaverin feidaamisen estää sua *hymy*

--
6er reihe

RainChild

Posts: 909

#13594 • • RainChild

RONTTI, 4.5.2006 14:08:
No mut hei, jos et saa ketään messiin ni why not go alone?
Kerran yritin saada porukkaa kasaan et mentäis alpeille 3 viikoks vetää offareita, mut ketää ei napannu ni otin ja lähdin soolona. Täytyy sanoa et oli perkeleen kivaa! *hymy*

Jos kerran nin paljon oot odottanu ja haluat lähteä, niin älä kaverin feidaamisen estää sua *hymy*



Olen odottanut paljon, viime kesänä jo piti mennä, mut silloinkin kusi.

163-senttinen tyttö sompailemas yksin ympäri maita ja mantui... *eiei*
Yksin en kyllä millään haluaisi mennä 1. turvattomuuden tunteen takia (ehkä se ei miehelle ole niin sama asia?) 2. seuran, haluan, että ois kaveri matkassa, koettais kaikkee yhes ja olis semmonen, johon voin luottaa. toki reissun varrelta varmasti tapaa uusia ihmisiä, joiden kanssa myös mahdollisesti matkata... mutta luottaa niihin en kyl uskaltais..

--
Rainchild is back home

r0n

Posts: 2,258

#13595 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

RainChild, 4.5.2006 14:25:
163-senttinen tyttö sompailemas yksin ympäri maita ja mantui... *eiei*
Yksin en kyllä millään haluaisi mennä 1. turvattomuuden tunteen takia (ehkä se ei miehelle ole niin sama asia?) 2. seuran, haluan, että ois kaveri matkassa, koettais kaikkee yhes ja olis semmonen, johon voin luottaa. toki reissun varrelta varmasti tapaa uusia ihmisiä, joiden kanssa myös mahdollisesti matkata... mutta luottaa niihin en kyl uskaltais..



Njoo totta tuokin, mulla oli/on sellanen "antaamennävaan"-asenne jonka takia en hirveesti sen enempää ihmetellyt tai pähkäillyt, päätin vaan että nyt mennään eikä meinata.
Toi reilaaminen on eri juttu mut siltikään IMO ton sun keissin ei tartte kusta sen takia ettet saa ketään messiin.

Oli miten oli ja kävi miten kävi niin toivottavasti saat jonkun mukaan *hymy*

--
6er reihe

RainChild

Posts: 909

#13596 • • Edited RainChild

RONTTI, 4.5.2006 14:29:

Njoo totta tuokin, mulla oli/on sellanen "antaamennävaan"-asenne jonka takia en hirveesti sen enempää ihmetellyt tai pähkäillyt, päätin vaan että nyt mennään eikä meinata.
Toi reilaaminen on eri juttu mut siltikään IMO ton sun keissin ei tartte kusta sen takia ettet saa ketään messiin.

Oli miten oli ja kävi miten kävi niin toivottavasti saat jonkun mukaan *hymy*



Jepa, hope so... Nyt kyl ihan tyhjä aukko pääs, et mitäs teen, ketä kysyn... ja onko ketään, ketä vois kysyy *ding* Mut nyt pakko siirtyä pääsykoekirjojen ääreen ja siirtää tätä sumplimista myöhemmäks...

--
Rainchild is back home

Avernian

Posts: 7,451

#13597 • • Edited Avernian Kerettiläinen

NiMo, 4.5.2006 11:17:
*uuh**nyyh*



*lohduttel* Kyllä se siitä, tai sitten ens vuonna uudestaan.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Fresia

Posts: 764

#13598 • • Fresia vähän outo
Apua, kun on kurkku kipeä *poks* Miten voi tuntua siltä, et se ois turpoomas umpeen, vaik ei oo nielurisoja ollut moneen vuoteen. Kuumetakin on taas, miten mä jaksan kävellä kotiin kohta *igor*

*nuha*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

KritikaL

Posts: 207

#13599 • • KritikaL Teiniprinsessa
*släp* sviddu mikä työpäivä taas! Se on helvetin hienoo yrittää opetella uusia asioita, kun ketään ei kiinnosta auttaa jos apua sattuu tarviimaan.*dissaa*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

superwoman

Posts: 333

#13600 • • superwoman toinen jalka jo...
Helvetti.

Mä luulin, että tänään on elämäni tähän mennessä se karmasevin päivä. Mutta ei. Täähän olikin vasta se nro 2. Ihan turhaa ykkösluokan paniikkia. *whaat*

--
...just visiting...