päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,234,339 views

asdf

Posts: 3,155

#22461 • • asdf
Vaikka kuinka yritän olla ottamatta asiakkaan paskakommentteja mun palvelutaitojani kohtaan henkilökohtaisesti, ni aina ne osaa pilaa päivän.
MiMoSa

Posts: 1,664

#22462 • • MiMoSa

MiMoSa, 23.7.2007 20:59:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1407656 Ihan käsittämätöntä toimintaa, en voi tajuta mitä ihmisillä liikkuu päässä.*eiei* Oon ite tuolta samalta paikkakunnalta kotoisin ja haluaisin kyl tosissaan tietää, kuka on noin häiriintynyt et tekee tollasta.*toktok* Paikallisessa lehdessä luki vielä lisäks, et tota possua oli siis vedetty auton perässä ja lopulta se oli löytyny puusta roikkumasta.*uuh*


Selvispä tuonkin tekiä sitten. Joltain teiniltä tollasen käytöksen olis ehkä vielä jotenkin voinut ymmärtää mut ei, tuon tekijä on about 30-vuotias ja mä oon pitäny sitä ihan suht fiksuna tyyppinä!*senkin* Mut enpä pidä enää.*eiei*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

MissKoo

Posts: 1,289

#22463 • • MissKoo
Paha finnikeiju on taikonut mun leukaan ihan jumalattoman kokoisen finnin. Mistä näitä siintyy? Eikö pahimman finnienmuodostumisen kuulu loppua about parinkympin kiepeillä? Miksi, voi MIKSI?

*tirsk*
UnityF

Posts: 15,721

#22464 • • UnityF joo just se
Ekaa kertaa elämässäni mulla on kunnon selkäkipu *nyyh*
Särkee niin julmetusti *nyyh*
efo

Posts: 1,908

#22466 • • efo Laserpoint
Huomen taas työvuoro ikiwunderbaumissa sörnäisissä*poks* vittuku levii naama mömmöapinoiden kans

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Piider

Posts: 376

#22467 • • Piider Höpönpöppöö

MiMoSa, 16.8.2007 20:18:
---
MiMoSa, 23.7.2007 20:59:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1407656 Ihan käsittämätöntä toimintaa, en voi tajuta mitä ihmisillä liikkuu päässä.*eiei* Oon ite tuolta samalta paikkakunnalta kotoisin ja haluaisin kyl tosissaan tietää, kuka on noin häiriintynyt et tekee tollasta.*toktok* Paikallisessa lehdessä luki vielä lisäks, et tota possua oli siis vedetty auton perässä ja lopulta se oli löytyny puusta roikkumasta.*uuh*

---

Selvispä tuonkin tekiä sitten. Joltain teiniltä tollasen käytöksen olis ehkä vielä jotenkin voinut ymmärtää mut ei, tuon tekijä on about 30-vuotias ja mä oon pitäny sitä ihan suht fiksuna tyyppinä!*senkin* Mut enpä pidä enää.*eiei*



Kai ne tyypit ovat saaneet/saamassa riittävät sanktiot toiminnastaan? Toi on meinaan sellainen temppu, että saa ainakin allekirjoittaneen veren kiehumaan.*grr*
larzizi

Posts: 1,661

#22469 • • larzizi
Olisi tehnyt mieli mennä tsekkaamaan tänään Ian Van Dahl, mutta koulu- ja työpäivän jälkeen ei ollut yhtään energiaa lähteä baariin *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

MiMoSa

Posts: 1,664

#22470 • • MiMoSa

Piider, 16.8.2007 23:30:
Kai ne tyypit ovat saaneet/saamassa riittävät sanktiot toiminnastaan? Toi on meinaan sellainen temppu, että saa ainakin allekirjoittaneen veren kiehumaan.*grr*


Mä en kyllä tiiä yhtään mutta tovoin todellakin että ne lähtis istumaan vähäks aikaa! Ei voi kyllä ihan kaikki olla kotona jos tollasta tekee.*toktok*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

La Petite

Posts: 1,160

#22471 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Antibioottikuuri *uuh*

--
Rem tene, verba seqventur

aivastus

Posts: 499

#22473 • • aivastus Ärsyttävä
Pahvimuki ei kestänyt kuin neljä täyttöä, sit se vuosi pöydälle. Tarkoittaa sitä, että pitää kävellä entiselle kahvikopille hakemaan muki vielä tänään :|

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Kit^

Posts: 798

#22474 • • Kit^ ihme höpöttäjä
liikaa tekemistä, liian vähän aikaa. väsyttää ihan simona. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Auacusha

Posts: 1,097

#22475 • • Auacusha Koneradio
Armeija kohtas pakkiansan travianissa ja miestappiot olivat turhan suuret ... :(

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Miinapiina

Posts: 3,494

#22476 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mul on niin huono muisti *uuh*
piti mennä taas sutimaan... ja ihan oma vika, ku ei muista ni ei muista *toktok* *toktok*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#22477 • • Taika Guest
hyvä ystävä sairaalassa*uuh*
tää kruunasikin jo muutenkin ihan käsille menneen perjantain.
Kultakisu

Posts: 145

#22478 • • Kultakisu una sambista
v*tun kuusamolainen kesätyöntekijä! et hae enää päivääkään saikkua nuhan takia!!

v*tun mummot, ottakaa silmä käteen ja etsikää!!

v*tun 10 päivän työputki!!!! *poks*

(tosi kiva päivä töissä tänään)
India

Posts: 475

#22479 • • India
Tänään jouduin tehdä päätöken lopettaa mun oma 17 vuotias kissa *nyyh* en ikinä ole joutunut luopumaan yhdestäkään lemmikistä ja tytti oli mun eka oma kissa.. ihan p*rseestä *uuh*
Freja

Posts: 8,775

#22480 • • Freja Sihteeri
Nokun on vaa sellane olo. :/

Epäonni seuraa mua kaikkialle. Nngh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been