päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,828 views

Takyon

Posts: 2,945

#26901 • • Takyon Möwkö
Note to my self: Älä laita vaaleata pyyhettä tummien pyykkien joukkoon, siitä tulee harmaa *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

sapeli

Posts: 11,768

#26904 • • sapeli jokukukamikä?
Huoh, aika harmaa tiistai - mikä on siis mulle maanantai koska olin eilen vapaalla... Ulkona sataa ja on kylmää, en ehtinyt nukkumaan tarpeeksi, ja on mahakin vähän sekaisin. *uuh*

No, kaikki enteilee suht rauhallista työpäivää, eikun surffailemaan. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#26905 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Nää on kyl eilisen:

Taas duunien osalta "EI" vastaus..*uuh* Musta ei vaan oikeesti taida olla mihinkään..
Celine Dion esiintyi eilen suomessa ja mä en ollut siellä. Perkule, kun kiskoi niin älytöntä hintaa lipuista, et ei tälläsellä köyhällä tosi fanilla ollut varaa mennä sinne. *igor*
Ratikkakuski, joka lähti liikkeelle ovet auki, juuri kun olin hyppäämässä sisään. Sen seurauksena meinasin liukua ratikan alle..*uuh* Tästä hyvästä kuski muisti minua haukkumisella ja kiroilulla! *grr*No laitoin palautetta HKL:lle. Mielestäni ensin laitetaan ovet kiinni ja vasta sitten lähdetään liikkeelle?!
Lomaankin on vielä ikuisuus! *poks*
Ja rahat taas finaalissa! *eiei*

Maanantai on paska päivä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#26906 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
ihan kauhee väsy, vaikka sain viime yönä hyvin unta.
ei jaksais oikein mitään tehdä ja silmät ei pysy auki :/

ehkä tää on vain joku vitutusväsymys tai vastaava...

--
dasinoaisnvs

onni3mk

Posts: 3,973

#26907 • • onni3mk Onni on.
Jes...imuri sano sopimuksensa irti. *igor*

--
Onni on.

hemuz

Posts: 2,178

#26908 • • hemuz kätevä emäntä
en saa taas mitään aikaseks.
Avatar
#26909 • • gnomex Guest

Takyon, 9.6.2008 22:30:
Note to my self: Älä laita vaaleata pyyhettä tummien pyykkien joukkoon, siitä tulee harmaa *igor*


Pesin kerran karatepuvun vahingossa punasten kanssa. Tuli treeneissä vähä palautetta ku treenasin pinkillä puvulla :D
-V-

Posts: 587

#26910 • • -V-
Kauhee flunssa vituttaa ja siihen päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???

Voi perseen perse...

*häpeilee*
MissKoo

Posts: 1,289

#26911 • • MissKoo
HKL *dissaa*

Se on satavarma juttu, että jos jonain tiettynä aikana pitää olla jossain, ei tuu sporan sporaa.. tuli sit taksikeikka.

Voin kertoo *vanha ja kulunut BB-lause* että kohtuullisen paljon v*****i.
Avatar
#26912 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Opiskelijan käyttöohje sosiaalikeskukselle:
1. Varaa aika
2. Mene sosiaalityöntekijöiden kahvihuoneeseen
3. Laukaise räjähde

Edit: ei vittu nyt alkaa jo pikkuhiljaa naurattaa :DD
Lohkes hammas ja ajan saa lääkärille "joskus ensi vuonna"
-Kerttu-

Posts: 4,542

#26913 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

violet_angel, 10.6.2008 18:24:
päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???

Voi perseen perse...

*häpeilee*



Jep, mä unohdin mun kummipojan synttärit..Ne oli 7.6. ja eilen vasta tajusin alkaa edes kyselemään, että milloin ne oli! Olen niin huono kummi! *poks* millä tälläinen moka korjataan?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-V-

Posts: 587

#26914 • • -V-

Super-Kerttu, 11.6.2008 11:58:
---
violet_angel, 10.6.2008 18:24:
päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???

Voi perseen perse...

*häpeilee*

---


Jep, mä unohdin mun kummipojan synttärit..Ne oli 7.6. ja eilen vasta tajusin alkaa edes kyselemään, että milloin ne oli! Olen niin huono kummi! *poks* millä tälläinen moka korjataan?



Mun k.tyttö on jo 13v, ni soitin sille... Sano ettei haittaa kun pyysin anteeks, mut kyllä mua silti hävettää... Korvaan tän sille jotenki *vink* Joku superkiva lahja tai jotain *tirsk*
Jone

Posts: 8,258

#26915 • • Jone Archibald Haddock
Penteleen ukkonilma. Toimiston webbiyhteys ei arvosta. >:/
Tiinuliinu81

Posts: 510

#26916 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Super-Kerttu, 11.6.2008 11:58:
---
violet_angel, 10.6.2008 18:24:
päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???

Voi perseen perse...

*häpeilee*

---


Jep, mä unohdin mun kummipojan synttärit..Ne oli 7.6. ja eilen vasta tajusin alkaa edes kyselemään, että milloin ne oli! Olen niin huono kummi! *poks* millä tälläinen moka korjataan?



No mä taas en jaksanut mennä viime la mun kummitytön syndeille*eiei*. Ei vaan jotenkin ollut sellainen fiilis, että halusin mennä sinne vieraiden keskelle. Kivempi käydä omassa rauhassa.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

anis

Posts: 2,451

#26917 • • anis
Siivouspäivä... Ei jaksais yhtään mut onhan se kiva saada kämppä puhtaaks. Viel la kun tulee vieraitakin*joo*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jutu

Posts: 3,054

#26918 • • Jutu Blondi
Tilillä 20 euroa rahaa ja pitäs maksaa nettilasku joka on 21,50 euroa *poks* Ja muutenkin vasta ens maanantaina tulee rahaa. Jos tulee. Tuli kyllä niin pahaan rakoon tuo leikkaus kun sinne meni yhteensä 150 euroa. Huhheijaa, nyt olis ehkä hyvä aika ruveta kinuamaan velkoja takas, mutta tiiän että nekin on kaikki persaukisia *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kilobitti

Posts: 2,419

#26919 • • kilobitti 1-2-3 techno
kaikki.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

merqus

Posts: 1,010

#26920 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Eärn. Taas menee viikonloppu töissä :( *jurnutijurnuti*