päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,831 views

Kolera

Posts: 4,256

#29121 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
http://www.iltalehti.fi/viihde/200903099209238_vi.shtml
Näyttää erittäin todennäköseltä ettei enää toista ohjelmaa tule *nyyh* tää olis sentää koomista paskaa sen paskan paskan sijaan mitä sieltä töllöstä tulee.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

JaUHomAto

Posts: 395

#29122 • • JaUHomAto väärä nimi
läppärin näyttö meni paskaks, kauheen kiva. *grr*
nyt pitää pelastaa kovalevy, ku seki reistaillu vähän tässä.
*eiei*
Freja

Posts: 8,775

#29123 • • Freja Sihteeri
*hajoil*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lost-Soul

Posts: 3,107

#29124 • • Lost-Soul los pallos
Tän päivän :( ja ehkä huomisen tai ylihuomisen tai ei ollenkaa :)

Alakerran häirikkönaapuri muuttaa vihdoin pois, tosin muuton ne alotti klo21 ja vieläkin jatkaa sitä (klo 23). Tilalle tosin muuttaa häirikön sisko, joten taetta ei ole, että häirintä loppuisi siihen.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Lauruska

Posts: 821

#29126 • • Lauruska nihkee
Heräsin viideltä ja olin jo seitsemältä töissä. Ei tullut uni ja olen niin ahdistunut ettei pysty käsittämään.
Freja

Posts: 8,775

#29127 • • Freja Sihteeri
Tänää ei kyl oo nyt oikeen hyvä päivä. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#29128 • • Equalizer Guest
työnteko voi olla rankkaa pienellä väkimäärällä..pian huomaa että asut siellä ja pyörität yksin koko toimintaa
Late

Posts: 3,441

#29129 • • Late team Lasse
Toinen yö heikoillla yöunilla, ei ole hyvä tämä. :/
kinderi

Posts: 1,783

#29130 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tää jumalaton väsymys joka ei edes anna nukkua.. Väsyttää niin käsittämättömän paljon ettei saa unta..

Ja tervetuloa hengenahdistus taas,aivan varmasti osasyyllinen tähän väsymykseen. Huoh *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jutu

Posts: 3,054

#29131 • • Jutu Blondi
Menee hermo. Aina kun lähtee kävelemään, niin parinkymmenen metrin jälkeen alkaa aivan jumalaton kipu oikeessa kyljessä ja hengitys ei meinaa kulkea. En tajuu mistä voi johtua kun en oo edes hengästynyt. Sitten kun pysähtyy, niin kipu loppuu kuin seinään. Sitten huomasin, että kun kapusin ylämäkeä ylös niin ei sattunut, mutta sitten kun hengitys tasaantu niin taas alko. Muuten ei tunnu kipua, mikä onkin outoa. Jos jollain on kokemusta asiasta niin saa kertoa :(

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kinderi

Posts: 1,783

#29132 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Hommasinpas uuden liittymän,joka tulis hyvinkin paljon nykyistä halvemmaks,mut ARGH! Oon tohon luurin laittanu suojakoodin,jota en nyt muista sitte millään. HYVÄ MINÄ *aplodit* *igor*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Nitta

Posts: 5,021

#29133 • • Nitta Sateenkaaren päässä
flunssa
Late

Posts: 3,441

#29134 • • Late team Lasse
Jo kolmas uneton yö tällä viikolla. *uuh*
Liina

Posts: 161

#29135 • • Liina Ratamurmeli

kindertin, 11.3.2009 12:06:
Tää jumalaton väsymys joka ei edes anna nukkua.. Väsyttää niin käsittämättömän paljon ettei saa unta..

Ja tervetuloa hengenahdistus taas,aivan varmasti osasyyllinen tähän väsymykseen. Huoh *uuh*



Ootko kokeillu käydä ulkoilemassa? Kunnon kävelylenkki raikkaassa ulkoilmassa vois auttaa *joo* Ei siis mitään urheilumielessä tehtävää hikoiluttavaa juoksu/reipasta kävelylenkkiä, vaan ihan vaan ulkoilumielessä semmosta vauhtii, ku ittestä tuntuu hyvältä, ainakin joku puoltuntii *hymy*
kinderi

Posts: 1,783

#29136 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

LiiNa, 12.3.2009 10:26:
---
kindertin, 11.3.2009 12:06:
Tää jumalaton väsymys joka ei edes anna nukkua.. Väsyttää niin käsittämättömän paljon ettei saa unta..

Ja tervetuloa hengenahdistus taas,aivan varmasti osasyyllinen tähän väsymykseen. Huoh *uuh*

---


Ootko kokeillu käydä ulkoilemassa? Kunnon kävelylenkki raikkaassa ulkoilmassa vois auttaa *joo* Ei siis mitään urheilumielessä tehtävää hikoiluttavaa juoksu/reipasta kävelylenkkiä, vaan ihan vaan ulkoilumielessä semmosta vauhtii, ku ittestä tuntuu hyvältä, ainakin joku puoltuntii *hymy*



Öhh...käyn mä,joka päivä,ja työnnän vielä noita 30kg vankkureita samalla *nauru*
..no okei,nyt oon muutaman päivän ollu vaan tos pihassa kun ei pysty muuta tekeen..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Liina

Posts: 161

#29137 • • Liina Ratamurmeli

kindertin, 12.3.2009 11:57:
---
LiiNa, 12.3.2009 10:26:
---
kindertin, 11.3.2009 12:06:
Tää jumalaton väsymys joka ei edes anna nukkua.. Väsyttää niin käsittämättömän paljon ettei saa unta..

Ja tervetuloa hengenahdistus taas,aivan varmasti osasyyllinen tähän väsymykseen. Huoh *uuh*

---


Ootko kokeillu käydä ulkoilemassa? Kunnon kävelylenkki raikkaassa ulkoilmassa vois auttaa *joo* Ei siis mitään urheilumielessä tehtävää hikoiluttavaa juoksu/reipasta kävelylenkkiä, vaan ihan vaan ulkoilumielessä semmosta vauhtii, ku ittestä tuntuu hyvältä, ainakin joku puoltuntii *hymy*

---


Öhh...käyn mä,joka päivä,ja työnnän vielä noita 30kg vankkureita samalla *nauru*
..no okei,nyt oon muutaman päivän ollu vaan tos pihassa kun ei pysty muuta tekeen..


Nii joo, vietät tietysti niitten kaa aikaa ulkona.. Osta luontaistuotekaupasta semmosii mitkä helpottaa unensaantia? *hymy*
ValaX

Posts: 3,891

#29138 • • ValaX
Tajusin just että synttärit lähestyy ja seuraavat pyöreät ovat lähempänä kuin edelliset*uuh*
Funktion

Posts: 1,720

#29139 • • Edited Funktion over 9000
huoh... *uuh*

Nyt voisi sanoa että on jaksaminen ihan totaalisesti loppu..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

anis

Posts: 2,451

#29140 • • anis
Perkele että sattuu kurkkuun uuden tatuoinnin johdosta... Auts. Ei tää oo ennen näin kipeetä tehny mutta ymmärtäähän sen kun kuitenkin herkkä paikka.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.