päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,713 views

Freja

Posts: 8,775

#29141 • • Freja Sihteeri

Funktion, 13.3.2009 00:19:
huoh... *uuh*

Nyt voisi sanoa että on jaksaminen ihan totaalisesti loppu..



*hali*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#29142 • • Freja Sihteeri
Pelkään, että mulla on kaura-allergia. Huoh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#29143 • • WiljamiDzay Nyypiö

Freja, 14.3.2009 13:20:
Pelkään, että mulla on kaura-allergia. Huoh.



Kaura-allergia? *ding*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Janisa

Posts: 2,226

#29147 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Freja, 14.3.2009 13:20:
Pelkään, että mulla on kaura-allergia. Huoh.



Kyllä se siitä. *lohduttel* Itsellänihän on ohra-allergia ja kiellettyä on mm. sekaleipien sekä ohrapuuron syönti sekä oluen juonti, josta ah, niiiiin monet (etenkin) miehet ovat pahoillaan. En mä silti koe jääneeni mistään paitsi -nykyään on olemassa paljon vaihtoehtoja. *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#29148 • • Freja Sihteeri

Janisa, 14.3.2009 16:21:
Kyllä se siitä. *lohduttel* Itsellänihän on ohra-allergia ja kiellettyä on mm. sekaleipien sekä ohrapuuron syönti sekä oluen juonti, josta ah, niiiiin monet (etenkin) miehet ovat pahoillaan. En mä silti koe jääneeni mistään paitsi -nykyään on olemassa paljon vaihtoehtoja. *joo*



Mutku oon vihdoin löytäny itelleni täydellisen aamupalan - kaurapuuron! Joten ärsyttää ehkä ihan hemmetisti että oonkin sit just sille allerginen. :( No, toisaalta, ilman tätä täydellisen aamupalan löytämistä en ois löytäny tätä allergiaakaan. *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sssan*

Posts: 651

#29149 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Kaiken shoppailun ja bilettämisen jäljiltä mä oon nyt IHAN BROKE: ei penniäkään tilillä! Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa *toktok* KivA!
Ja mä EN aio koskea säästötiliin, nou way!!
Eilisilta oli sitäpaitsi ihan floppi, olis vaan pitäny jäädä kotiin (ja säästää rahaa) !!

*möks*möks*möks*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Josssu

Posts: 506

#29150 • • Josssu
Ei pysty enää itkemään kun kyyneleet ovat loppuneet.
Jutu

Posts: 3,054

#29151 • • Jutu Blondi

Freja, 14.3.2009 17:01:
Mutku oon vihdoin löytäny itelleni täydellisen aamupalan - kaurapuuron! Joten ärsyttää ehkä ihan hemmetisti että oonkin sit just sille allerginen. :( No, toisaalta, ilman tätä täydellisen aamupalan löytämistä en ois löytäny tätä allergiaakaan. *justjoo*


Pakko kysyä, että kuinka paljon sä syöt tota kaurapuuroa? Itellä tuli kauhee ihottuma kun aloin syömään kaurapuuroa aamupalaksi ja lounaaksi. Sitten lopetin, ja nyt ei tuu mitään oireita kun ei älyttömästi syö.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,775

#29152 • • Freja Sihteeri

Jutu, 15.3.2009 16:06:
---
Freja, 14.3.2009 17:01:
Mutku oon vihdoin löytäny itelleni täydellisen aamupalan - kaurapuuron! Joten ärsyttää ehkä ihan hemmetisti että oonkin sit just sille allerginen. :( No, toisaalta, ilman tätä täydellisen aamupalan löytämistä en ois löytäny tätä allergiaakaan. *justjoo*

---

Pakko kysyä, että kuinka paljon sä syöt tota kaurapuuroa? Itellä tuli kauhee ihottuma kun aloin syömään kaurapuuroa aamupalaksi ja lounaaksi. Sitten lopetin, ja nyt ei tuu mitään oireita kun ei älyttömästi syö.



Kerran päivässä, aamulla, desi hiutaleita ja 2,5 desiä vettä. Mul o töis ollu ny vähä rankempaa ja oon ennenkin saanut stressi-ihottumaa, ja aattelin et se johtuis siitä. Alotin noin 1,5 vkoa sitten kaurapuuron syömisen, ja sunnuntaina ilmestyi ihottumaa. Näytän iha siltä ku mul ois joku vesirokko.
Eka piti koklaa viikonloppuna olla syömättä puuroa, mut si aattelin et ressikin lievittyy viikonloppusin - eli kokeilen sitten kaurapuurotonta aamupalaa huomisesta lähtien, josko näpyt katoais.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#29153 • • Annakins Guest
Ei nyt vaan inspaa mikään.
Minnalilla

Posts: 418

#29155 • • Minnalilla
kurkku niin kipee etten pysty ees nielemään kunnolla. *uuh*

--
tilulileii!

tir

Posts: 951

#29160 • • tir
hiton sairastaminen *grr*