päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,085,039 views

Freja

Posts: 8,774

#30242 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän :(:

spaze, 18.3.2010 14:34:
Koska suhteessa jotain vikana eikä suomalaisittain asiasta voida puhua vaan protestoidaan tekemällä se pahin mahdollinen parisuhteessa.



On sitä pettämistä muuallakin ku Suomessa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

J Raninen

Posts: 950

#30243 • • J Raninen

Replying to päivän :(:

aada, 18.3.2010 14:22:
Pettäminen. Kaikki varatut miehet tulevat tekemään tuttavuutta. Yritä siinä nyt sitten uskoa elämän pituisiin ja lojaaleihin ihmissuhteisiin.


No, jos ne vaan haluu olla kavereita tai vaan jutella niitä näitä. Vai onko ne ehdotellu jotain?
aada

Posts: 736

#30244 • • aada

Replying to päivän :(:

J Raninen, 18.3.2010 14:37:
---
aada, 18.3.2010 14:22:
Pettäminen. Kaikki varatut miehet tulevat tekemään tuttavuutta. Yritä siinä nyt sitten uskoa elämän pituisiin ja lojaaleihin ihmissuhteisiin.

---

No, jos ne vaan haluu olla kavereita tai vaan jutella niitä näitä. Vai onko ne ehdotellu jotain?



Kyllä, kaikki.
spaze

Posts: 262

#30247 • • spaze

Replying to päivän :(:

aada, 18.3.2010 14:54:
---
J Raninen, 18.3.2010 14:37:
---
aada, 18.3.2010 14:22:
Pettäminen. Kaikki varatut miehet tulevat tekemään tuttavuutta. Yritä siinä nyt sitten uskoa elämän pituisiin ja lojaaleihin ihmissuhteisiin.

---

No, jos ne vaan haluu olla kavereita tai vaan jutella niitä näitä. Vai onko ne ehdotellu jotain?

---


Kyllä, kaikki.



Tuleeko ne niinku sun luo ja avautuu heti aluksi olevansa varattu ja yrittävänsä päästä sun pöksyihin vai miten tämä ilmenee?
aada

Posts: 736

#30249 • • aada

Replying to päivän :(:

spaze, 18.3.2010 15:31:
---
aada, 18.3.2010 14:54:
---
J Raninen, 18.3.2010 14:37:
---
aada, 18.3.2010 14:22:
Pettäminen. Kaikki varatut miehet tulevat tekemään tuttavuutta. Yritä siinä nyt sitten uskoa elämän pituisiin ja lojaaleihin ihmissuhteisiin.

---

No, jos ne vaan haluu olla kavereita tai vaan jutella niitä näitä. Vai onko ne ehdotellu jotain?

---


Kyllä, kaikki.

---


Tuleeko ne niinku sun luo ja avautuu heti aluksi olevansa varattu ja yrittävänsä päästä sun pöksyihin vai miten tämä ilmenee?



Suurin piirtein. Ei ne kyllä välttämättä kauhean innokkaasti tuo esille sitä, että ne on varattuja, mutta se selviää jossain vaiheessa.
UkeUke

Posts: 394

#30250 • • UkeUke
Koko viikonloppu kiinni töissä...palkatta. Se surettaa.
Mimir

Posts: 1,366

#30253 • • Mimir Rouva Yninä
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

--
[Wings are growing on her.]

HaTeFiNgEr

Posts: 124

#30254 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
vooihan elämän karut pikku vitun männynkävyt. päätin eilen olla selvinpäin, mutta en sitten kuitenkaan malttanut jäädä himaan vaan lähdin kaverille kuskiksi..no ei siin mitään oli ihan jees jauhaa paskaa baarissa..mut sit ne ongelmat vast alkokin ku lähettiin kotiin päin..luvattiin yks nainenkin heittää himaan. se nainen sit ppäätti oksentaa mun autoon..yritti kyl siivota sitä sen himapihalla mut eihän siitä mitään tullut..auto hais sit tänään ihan hirveelle ja joutu yksin siivooman sen kunnolla..näin jälkeenpäin ku järkevästi ajattelee ni ois pitänyt heittää se nainen itäväylällä ulos..ois siellä sit hoitanut oksentamisesnsa loppuun..olispahan ainaskin oppinut olemaan prkl!!
J Raninen

Posts: 950

#30255 • • J Raninen
Auton korjaus ei maksanukaan ku vaan 1400. Voi olla, että parit illanvietot jää nyt sitten väliin ja lomarahoille ym löyty kummasti käyttöä. Voi vittujen kevät sentään...
Freja

Posts: 8,774

#30256 • • Freja Sihteeri
Ollut jotenkin astetta huonompi päivä tänään. Asioita menny pieleen aamusta asti, pieniä juttuja mut kasautuessaan tehneet niistä ison stressipallon.
Oon yrittäny saada mieltäni pirteemmäks, mutta en oo onnistunut siinä. Samalla tunnen syyllisyyttä siitä, että oon niin allapäin.
Plus että oon kai vähän puhunut tyhmästi muille.

Ois ollu parempi jäädä tänään vaan peiton alle. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#30257 • • Freja Sihteeri
Löytyny helmii työpaikkoja, mut ongelma on siinä, että mulla on ihan pian edessä kuukauden mittainen kesäloma, ja oon hieman epävarma siitä, että haluaako kukaan mua edes haastatteluun täs vaihees jos mä pystysin alottaa työt vasta kesäkuus *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#30258 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to päivän :(:

Freja, 25.3.2010 11:23:
Löytyny helmii työpaikkoja, mut ongelma on siinä, että mulla on ihan pian edessä kuukauden mittainen kesäloma, ja oon hieman epävarma siitä, että haluaako kukaan mua edes haastatteluun täs vaihees jos mä pystysin alottaa työt vasta kesäkuus *uuh*



Mutta sitähän sä et saa tietää jos sä et edes hae sitä paikkaa *hymy*

Kannattaa hakea ihan vaan normaalilla hakemuksella ja mikäli pääsee haastatteluun, niin sanoa, että mitenkä kun olisi matka tulossa, että pystyisikö sitä järjestämään mitenkään (palkatonta) tai sitten, että voisiko aloittaa vasta matkan jälkeen. Meillä on töissä tällä hetkellä aikakin haku käynnissä, johon haluttaisiin, että ihminen aloittaisi toukokuun alussa. Se on täysin uusi paikka, joten jos siihen joku loistava tyyppi olisi tarjolla (tällä hetkellä ollut aika paskoja), niin kyllä se varmasti onnistuisi, jos hän aloittaisi vasta kesäkuussa. Ikinä ei voi tietää.

Joku on jopa sanonut, että ei kannata edes haastattelussa mainita mitään tulevista matkoista, vaan siinä vaiheessa kun tulee valituksi, niin vain yksinkertaisesti ilmoittaa, että tässä olis tämmöset, jotka haluaisin pitää pois. Itse en ehkä ihan moiseen ryhtyisi, koska mielestäni se olisi jotenkin epäreilua, mutta jos jollakulla on pokkaa tehdä noin, niin eipä siinä mitään.
Timce

Posts: 5,381

#30259 • • Timce
Tämä video kertoo kaiken oleellisen.



Tai oikeastaan kyseessä oli omatoiminen irtisanoutuminen ja uusi duuni alkaa maanantaina, joten eipä sen niin väliä. :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

noena

Posts: 3,138

#30260 • • noena first breath after coma
Oon kyllä varsinainen prinsessa nuhapää tänää :// ..töiden jälkeen pakollinen parin tunnin power sleep, että jaksaa velvollisuudet illalla :)(:

--
TwistedLife™ Amusement Park