päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,846 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#29101 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Äidin puhelu eilen illalla.. Siltä on sydämestä löytynyt jotain vikaa ja voi olla leikkaus edessä. Suvussa vielä todella pahasti rasitteena nuo sydän- ja verisuonitaudit..

*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#29102 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 6.3.2009 09:00:
Äidin puhelu eilen illalla.. Siltä on sydämestä löytynyt jotain vikaa ja voi olla leikkaus edessä. Suvussa vielä todella pahasti rasitteena nuo sydän- ja verisuonitaudit..

*uuh*



*poks* Toivottavasti äipällä kaikki hyvin, tsemii *hali*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

La Petite

Posts: 1,160

#29103 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Freja, 5.3.2009 19:51:
Mul on ollu jo melki 9 vuotta napakoru ja nyt ensimmäistä kertaa se on tulehtunut. On muuten hemmetin kipeä. Enkä tiedä miten kipu helpottais *uuh*


Mulla ollut 12 vuotta ja nyt kipuilee, tuttu lävistäjä -setä sanoi että on nyt vissii kasvamassa ulos *eiei*

--
Rem tene, verba seqventur

Birgie

Posts: 1,311

#29104 • • Birgie Kikati
Oon oottanu joulusta asti että pääsis kattomaan stand uppia (Michael Winslow, sain liput joululahjaksi) ja eilen ku katoin netistä vahingossa Kulttuuritalon sivuja niin huomasin, että keikka onkin siirretty syksyyn! Kiva, että satuin sivuille, muuten ois pettymys lauantaina ollut vieläkin suurempi *uuh*

Tämän takia missaan nyt sitten vielä Pacifiquetkin. Voi kele. *nyyh* *dissaa*
Vaihtoehtoisia lauantainviettotapoja otetaan vastaan...

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Freja

Posts: 8,775

#29105 • • Freja Sihteeri

La Petite, 6.3.2009 09:57:
Mulla ollut 12 vuotta ja nyt kipuilee, tuttu lävistäjä -setä sanoi että on nyt vissii kasvamassa ulos *eiei*



Voih :[ Mä tosiaan päädyin eilen sitten ottamaan sen pois, kun kipu yltyi niin pahaksi. Toivottavasti paranisi eikä menis umpeen ennenkuin ois parantunut. On nii orpo olo ilman sitä *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Wiko

Posts: 185

#29106 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Tylsääää tää sairaslomalla oleminen...vielä pitäs jaksaa vajaa viikko *eikä*
julia

Posts: 39

#29107 • • julia
Jonkun pitää sit väkisin tunkea nokkansa toisten ihmisten asioihin ja yrittää tehdä kaikesta mahdollisimman vaikeeta. Ko. henkilö vois vaikka hankkia elämän...
KiimanenKurre

Posts: 791

#29108 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
harmittaa kun yksin kotona pitää olla vaan... kun ei kavereita oo*nyyh*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

anis

Posts: 2,451

#29110 • • anis
Lihakset aivan kipeet toissapäiväisen Total Combatin jäljiltä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

kinderi

Posts: 1,783

#29111 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mua väsyttää niin törkeen paljon,etten saa edes unta. Päänsärky alkaa hiipimään pikkuhiljaa,kaikki tuntuu "tahmeelta",ei jaksas yhtään mitään.
Vaikka vloppuna ois saanu nukkua,niin karmasevat ja ahdistavat painajaiset pitää hereillä yllättävän kivasti.. *haukottel*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kotivalo

Posts: 190

#29112 • • kotivalo
Näin yöllä painajaisia, ja on flunssa ja korvatki jotai kipuilee *eiei*
anniharha

Posts: 1,937

#29113 • • Edited anniharha
Ahistaa, vituttaa, väsyttää.

+ 54 minuuttia myöhemmin edelleen sama huomio, että tää koulupäivä ei lopu IKINÄ. pääsis vaan kotiin peiton alle pakoon pahaa maailmaa, vastuita ja velvollisuuksia. HALUUN LOMALLE. vittu.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#29114 • • Sunshine^82 Guest
Lunta tulee kuin esterin perseestä. *poks*
larzizi

Posts: 1,661

#29116 • • larzizi
Vähän semmonen olo, että taidan olla tulossa kipeeksi *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#29117 • • Lilly Guest
v*tun flunssa.
Minnalilla

Posts: 418

#29118 • • Minnalilla
Saan hermoromahduksen ton mun luokanvalvojan takia..
Ei olis tarttenu ees soittaa, ei saannu mulle ku paskan mielen aikaseks. *uuh*

--
tilulileii!

pululu

Posts: 1,102

#29119 • • pululu .jemmutti.
No ollu taas jo noin viikon, mut vituttaa kun joutuu sairastamaan niin kurjaa sairautta että se vaikuttaa jokapäiväiseen elämään. Jatkuva kipu ja heikotus ei piristä mieltä, ei sitten millään. Onneksi ei tarvitse ihan joka päivä kärsiä, ja tässä oli jo jopa kuukausia ettei tuntunut missään, mutta sitten ku se iskee niin voi kestää päiviä tai jopa viikkoja... huoh.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Aeslie

Posts: 356

#29120 • • Aeslie
ipod hajos prkl töissä 8 tuntia ilman musiikkia argh.