päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,243,250 views

Avatar
#14521 • • Taika Guest

lostgone, 30.6.2006 14:00:
Jei. Muilla alkaa railakas ja aurinkoinen viikonloppu. Mulla taas kiireinen ja puhelipainoitteinen työvuoro.Ei tartte soittaa.*hmph*


ei huolta, lähden maalle*vink*
bubbelgum

Posts: 2,477

#14522 • • bubbelgum ~sylikissa~
En tiiä pitäskö tässä itkeä, vai huutaa ja räyhää. Ennestään jo maksimaalinen vitutus onnistu just kasvamaan, yhen henkilön takia, vieläkin korkeemmalle. *grr* *hmph* *igor* *nyyh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Essi

Posts: 1,246

#14523 • • Essi Kukkupää!
Tänään kuulin että vanha kaverini on kuollu. Ihan yhtäkkiä, tosta noin vaan. Niin se elämä heittelee. Reilun kuukauden päästä ois täyttäny 23. Liian nuorena. Tollaset pistää aina mietityttään.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Sinza

Posts: 2,227

#14524 • • Sinza
Maksimaalinen väsymys helvetin rankan duuniviikon jälkeen *nyyh**eiei*. Oon niin loppu. Eikä huomennakaan saa nukkua pitkään. Mut onneks pääsee häihin Lahteen *sydän*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

zenny

Posts: 1,145

#14525 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Saanu nukutuks vaa jonku 4h (unetki oli painajaisii) ku nenä vuotaa ku niagaran putous, ja aivastuttaa ja *poks*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Fyrisch

Posts: 4,525

#14526 • • Fyrisch
somalit taas vaihteeks raiskannu nuoren tytön kaisaniemen puistos *dissaa*

vittu et pistää vihaseks!
Piiuzki

Posts: 870

#14527 • • Piiuzki
työt *grr* eilen joku taksikuski alko huutaa mulle ku burgerit o liian kalliita ihan ku se sit ois mun vika *grr* hitto kohta otan lopputilin hesestä, ku joka päivä tulee enemmän juttuja minkä takii voiski.. *dissaa* ja muutenkin joka ikinen ilta joku o alkanu aukoo mulle päätään duunis.. *grr* ja tänään taas takas sinne ja huomen... *sars*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#14528 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Piiuzki, 1.7.2006 13:43:
ja muutenkin joka ikinen ilta joku o alkanu aukoo mulle päätään duunis.. *grr* ja tänään taas takas sinne ja huomen... *sars*



Heh, sama juttu mulla. Oon ottanu tehtäväkseni aukoo päätä takas *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Piiuzki

Posts: 870

#14529 • • Piiuzki

Hyzenthlay, 1.7.2006 14:06:
---
Piiuzki, 1.7.2006 13:43:
ja muutenkin joka ikinen ilta joku o alkanu aukoo mulle päätään duunis.. *grr* ja tänään taas takas sinne ja huomen... *sars*

---


Heh, sama juttu mulla. Oon ottanu tehtäväkseni aukoo päätä takas *nauru*



*lmao* Pitää vissiin sitä alkaa tekee ei tuol muuten selvii.. haha .. *nauru*
zenny

Posts: 1,145

#14530 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kipee...*nuha* *nuha*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

martina

Posts: 1,875

#14531 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
jep, se siitä mökkireissusta...
ehdin ajaa helsinkiin päin noin 10min. kun yhtäkkiä keskellä vilkasta moottoritietä vauhti laskee rajusti ja moottorista kuuluu hirveä räminä. mikään ei näyttänyt toimivan joten ohjasin auton sivuun. käyntiinlähtemisestä ei tietoakaan, akku kunnossa. ennakkotietojen mukaan jakohihna poikki.

siellä sitten oottelin hinaajaa tunnin joka onneks piristi mua sanomalla mua päivän näteimmäksi asiakkaaksi ja muistavansa mut manhattanilta*nauru* ja kertomalla hauskoja juttuja.

auto jäi remonttiin, toivottavasti ei lopullisesti...

voi speedy rakas... *sydän**nyyh*
hemuz

Posts: 2,178

#14532 • • hemuz kätevä emäntä
Saimpas muutettuu.
Ainoo vaa et vessa oli paskanen ja keittiö kesken o_O.
Lähtee vihasta puheluu vvo:lle maanataina.
"Elelkää iisisti, tullaa maanantaina jatkaa remppaa t:remonttimies" *grr*
hile

Posts: 9

#14533 • • hile
Mies kertoi että petän sitä,oli kuullut baarista.Ei kiva.
lostgone

Posts: 2,493

#14534 • • lostgone
Kiva päivä töissä.*hmph*Ois kiva törmätä muutamaan asiakkaaseen q he ovat itse töissä. Minäkin osaisin olla tosi huvittava.*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#14535 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Piiuzki, 1.7.2006 14:52:
*lmao* Pitää vissiin sitä alkaa tekee ei tuol muuten selvii.. haha .. *nauru*



Oma mielipide asiasta on se, että noi ikävät asiakaspalvelutapaukset täytyy päästä purkamaan (siis esim. työkaverille sit myöhemmin), niin ei synny mitään patoumia *joo* Asiallisten ihmisten kanssa olen aina viimeiseen saakka ystävällinen, mut tällä alalla kun törmää noihin suoranaisiin vittuilijoihin myös *igor* Niille voi olla ehkä parempi sanoa ihan suorat sanat. Jos jonkun sellasen takia menetän työpaikkani, niin ei se työpaikka ole ehkä sen arvoinen...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Dana

Posts: 647

#14536 • • Dana
me hävittiin. ja sit joku s*****n ranskisfani tuli huutaan suoraan päin naamaa. meinasin ottaa läpsykän jalasta ja paiskata sen jätkän kasvoihin, mutta noi muut emännät jo loikkivat tuolien yli raivoten kohti ko kääliötä. GRRR... *släp**senkin**dissaa**grr*
ja sitten toinen pässi tuli sanomaan meille pelin jälkeen et eikös teidän pitäis nyt heittää toi lippu roskiin.. Kaveri siihen "heittäisitkö SÄ oman maas lipun roskiin vaikka häviäsitte?!" V***u mitä jengiä..oikeesti!!!!

..aloitan patonki boikotin..
Janisa

Posts: 2,226

#14537 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ahdistus. *dissaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Gleba

Posts: 549

#14538 • • Gleba
huomasin että palkasta on menny yli 400e vaikka mitä veroja ja maksuja...eipä jääny paljoa käteen, melkein ei edes kannatas käydä töissä. I slave and I slave...

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Elmiira

Posts: 1,446

#14539 • • Edited Elmiira
Masentaa *uuh*

Edit: Ja koira pääsi lenkillä yllättämään ja kiersi mun
takaa ja otti sitten pienen spurtin, jolloin sen flexin naru
poltti mukavat raidat molempien jalkojen taipeisiin.
On muuten kipeet *grr*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

hemuz

Posts: 2,178

#14540 • • hemuz kätevä emäntä
Keijun blue cheese fraiche on iha karmeeta kuraa. Pilas mun kulinaristisen nautinnon :(