päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,243,344 views

kml

Posts: 1,142

#14501 • • kml Keyhole Markup Language
Oon töissä, ilman töitä. KAIKKI jolta vois lisää hommia kysyä, on poissa. En mä täält himaankaan voi lähteä..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

nomic

Posts: 4,120

#14502 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
hyvä aamu jatkuukin sit vitun paskasti. *uuh*
äm

Posts: 2,376

#14503 • • äm
Voi vittusaatana, miten tää päivä alkoi!

Tämän päivän jälkeen loma kyllä maistuu *igor*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

vaavu

Posts: 1,324

#14504 • • vaavu vara-vana
Tää on nyt jo vähän eilisen :(

Mun kihlajaissormus tipahti eilen illalla mun sormesta, vieri laiturin raosta ja tippui veteen. Kiva tulla kotiin työmatkalta ja sanoa, että sormus makaa nyt Ruotsissa järven pohjassa.

No, kaupasta sitten seuraavaan sormukseen puoli milliä pienempi koko.
mariq

Posts: 2,154

#14505 • • mariq

kumimuumi, 30.6.2006 08:57:
Oon töissä, ilman töitä. KAIKKI jolta vois lisää hommia kysyä, on poissa. En mä täält himaankaan voi lähteä..


Joo toi on _tosi_ ärsyttävää.. *igor* Mul on vähän sama juttu; kaikki projektit seisoo, koska asiakkaat on lomilla, jee jee.. Saattais olla elämässä parempaakii tekemistä, ku päivystää lähes tyhjällä toimistolla, kun ei tänne edes soita kukaan *hmph*
Jos vaiks kattois jonkuu leffan.. *tirsk*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#14506 • • Aziz Combat Fighter
Ei oo lomaa tänä kesänä :(

Tekis mieli tehä ton kultsin kanssa kaikkea, mut ei vaan pysty. Viikonloput on vapaat, mut se on kesäloman ajan tietty viikonloput töissä. Perse.
-Santtu-

Posts: 1,965

#14507 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

vaavu, 30.6.2006 10:12:
Tää on nyt jo vähän eilisen :(

Mun kihlajaissormus tipahti eilen illalla mun sormesta, vieri laiturin raosta ja tippui veteen. Kiva tulla kotiin työmatkalta ja sanoa, että sormus makaa nyt Ruotsissa järven pohjassa.

No, kaupasta sitten seuraavaan sormukseen puoli milliä pienempi koko.



Voi vitsi miten huono tuuri! *lohduttel* Viileemmässä ilmassa sormet on viel ohuemmat kun kuumalla niin sormuksen koko on kauheen vaikee saada kohdalleen. Mä en edes voi käyttää sormuksia kun mun sormet turpoaa niin paljon välillä, ja mua ahdistaa heti jos sormus vähänkin puristaa tai sitä ei saa pois sormesta. Oon monet kerrat vääntäny niitä irti ruokaöljyn kans.
Avatar
#14508 • • Annakins Guest
*täh**ding**igor**hikoil**hmph**grr**dissaa**senkin**toktok**stop* Kaikki em. hymiöt kuvaa mun tän hetkistä fiilistä. Ihan liikaa hommia, ihan liikaa eri asioita.

Ja huomen se alkaa, Suomen EU-pj-kausi. argh. apua.
mariq

Posts: 2,154

#14509 • • mariq
no nyt sattuu.. *poks*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Bio

Posts: 4,429

#14510 • • Bio The Bullies / Pinky
Auu!!! Teen tossa vanhemmille pihakivetystä ja enkö mä sit pamauttanut oikee kunnolla kumivasaralla tohon vasempaan etusormeen.. voi tsiisus se sattus O_o Pidin sitä kylmässä noin 10 min, onneks se ei turvonnut ihan muodottomaks. Mut aika pinkee se on kyl.. jotain sisäisiä verenpurkaumia varmaan :(
Piiuzki

Posts: 870

#14511 • • Piiuzki
äh viikonloppu alkamassa ja meikäl satatuntii duunii vaa ei jaksais *grr* tulis jo nopee loma et tää rääkki loppuis..*grr*
Citty

Posts: 113

#14512 • • Citty

Bio, 30.6.2006 13:08:
Auu!!! Teen tossa vanhemmille pihakivetystä ja enkö mä sit pamauttanut oikee kunnolla kumivasaralla tohon vasempaan etusormeen.. voi tsiisus se sattus O_o Pidin sitä kylmässä noin 10 min, onneks se ei turvonnut ihan muodottomaks. Mut aika pinkee se on kyl.. jotain sisäisiä verenpurkaumia varmaan :(


Auts! Ei niitä sormia kannata paukutella*vink*
RiD

Posts: 2,817

#14513 • • RiD Nukemi
menin suihkuun...
laitoin shamppoot päähän...
samantien loppu veden tulo


*toktok**senkin*putkiremppa :EE

--
*super* *possu*

lostgone

Posts: 2,493

#14514 • • lostgone
Jei. Muilla alkaa railakas ja aurinkoinen viikonloppu. Mulla taas kiireinen ja puhelipainoitteinen työvuoro.Ei tartte soittaa.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

baty

Posts: 1,607

#14515 • • baty TranceConnection
*nuha* kuumetta ja kipee olo. joutuu olemaan illan bileissä selvinpäin *poks*
Bio

Posts: 4,429

#14516 • • Bio The Bullies / Pinky

Jigsaw, 30.6.2006 13:20:
Auts! Ei niitä sormia kannata paukutella*vink*



Joo, mä huomasin kans saman asian :D
Nyt se alkaa olla kivan sinisen värinen O_o
Jutu

Posts: 3,054

#14517 • • Jutu Blondi
Huoh. Ja heti kun äiti tulee kotiin niin se on hyvästit sillekin hyvälle fiilikselle *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Citty

Posts: 113

#14518 • • Citty

Bio, 30.6.2006 14:30:
---
Jigsaw, 30.6.2006 13:20:
Auts! Ei niitä sormia kannata paukutella*vink*

---


Joo, mä huomasin kans saman asian :D
Nyt se alkaa olla kivan sinisen värinen O_o


*hymy* Joo ja sit se lähtee siitä muuttumaan kivan vihertävän/kellertävän värisex hetken kuluttua*vink*
Mark

Posts: 7,311

#14519 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
faksisysteemit *dissaa* vittu mikä kivikautinen paskajärjestelmä, voi jeesus sentään! No ei sit varmisteta vittu hostellia ja nukutaa paraatis kadulla *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

domi

Posts: 7,069

#14520 • • domi Työn sankari.

Mark, 30.6.2006 14:43:
faksisysteemit *dissaa* vittu mikä kivikautinen paskajärjestelmä, voi jeesus sentään! No ei sit varmisteta vittu hostellia ja nukutaa paraatis kadulla *dissaa*

-M


Entä sähköposti tai soitto paikanpäälle?