päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,795 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#7221 • • Fyrisch

Pera:
joku kusipää nilkki oli päättänyt korjata uuden maastopyöräni "parempaan" talteen Tikkurilan asemalta



Toi on kyl perseest ettei pysty jättää fillarii edes kameravalvotuille alueille. Mä en uskolla jättää mun pyörää mihinkää, vaiks se olis lukos nii siit katois kummiski vanteet ja jarrut *örri*
Avatar
#7222 • • gnomex Guest
Reilun kuukauden kestänyt masennus jatkuu. Ei ketään kelle jutella, kauhea syyllisyyden tunne jatkuvasti. Emmä jaksa enää.
Zantsu

Posts: 32

#7223 • • Zantsu
Kevaan ensimmainen "Kiitos mutta ei kiitos"-tyyppinen vastaus tyohakemukseen... *hmph*

Ja naita on odotettavissa jokunen kappale. Hajottaa jo valmiiksi. *igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#7224 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
IKÄVÄ!!! *nyyh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#7225 • • GoA Guest
flunssan oireet kestäny jo muutaman viikon ja alkaa päähajoo pelkkään lepoon. Haluis mennä reenaamaan mutta kun ei kipeänä oikein viitti.
Avatar
#7226 • • *Mirri* Guest
Itkunyyhkyynel. *uuh*
hKt

Posts: 121

#7227 • • hKt hökötti
Seinät kaatuu päälle ja flunssa vaan pahenee. *nyyh*

--
*sydän*

S-T

Posts: 1,195

#7228 • • S-T Pieni
Pahaa aavistamattomana, hyvillä mielin, kaikki tehtävät tehtynä marssin tänään yhden kurssin ensimmäisiin laskuharjoituksiin...

Alku meni vielä ihan hyvin - jakauduttiin ryhmiin, joissa osa kurssin tehtävistä on tarkoitus tehdä. Muutaman minuutin myöhässä paikalle saapui koko tietojenkäsittelytieteen laitoksen ärsyttävin, inhottavin, ällöttävin ja kaikin puolin epämiellyttävä tyyppi ja kuinka ollakaan - hänet sijoitettiin meidän ryhmäämme, koska meitä oli yksi vähemmän kuin muissa ryhmissä *dissaa*

Yleensä en haukkuisi ketään edes noin voimakkain sanoin, mutta tässä tapauksessa se lienee lähes oikeutettua... Kyseinen tyyppi on aiheuttanut laitoksella enemmänkin päänvaivaa häiritsevällä käytöksellään ja mm. sillä, että haisee järkyttävän pahalle metrien päähän. Jotain kertoo ehkä sekin, että monet eivät käy luennoilla, joissa tää tyyppi käy, vain hänen takiaan!

Taitaapa tuo kurssi jäädä kesken tällä kertaa. Onneksi kai saan tilalle vielä hyvällä tuurilla toisen kurssin, josta saa saman verran ovareita...

--
Pieni on kaunista.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#7229 • • Jusuplussa UG-///
Olkapää lähti treeneissä vähän pois paikoiltaan, mut meni sit takas onneks aika hyvin.
aivastus

Posts: 499

#7230 • • aivastus Ärsyttävä
Naiset. Tai ainakin yksi. *grr*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Mumuli

Posts: 28

#7231 • • Mumuli UG-///
näin unta että kultsi ois ollu vieres, heräsin ja se ei ollutkaan siinä *uuh*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

sune

Posts: 2,096

#7233 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Suututan ihmiset. *uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

ezzy

Posts: 8,060

#7234 • • ezzy Droid-pappa
megakuitti duunin jälkeen -> 3h päikkärit -> meni yöunet -> pelasin 04:30 asti -> olen nyt O_o

aina ei voi voittaa, eikä edes joka kerta.
Shaz

Posts: 324

#7235 • • Shaz team Wittupäät
Väsyttää, ei jaksais mennä töihin, ja mulla ei oo yhtään tupakkaa. *uuh*
Yim

Posts: 180

#7236 • • Yim
Vokaalit pilas yhden biisin....taas! *nyyh*

--
Perception: Our day-in, day-out world is real.
Reality: That world is a hoax, an elaborate deception spun by all-powerful machines of artificial intelligence that control us.

anthocyan

Posts: 1,511

#7237 • • anthocyan Kohti valoa...
*nuha* *uuh* Ja kasist neljään oli kouluu ja pitäs jaksaa lukee viel huomiseen kroman tenttiin *nyyh* Lämpöökin on... ja v*tun vihainen ja liian kipee olo! *grr*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Jutu

Posts: 3,054

#7238 • • Jutu Blondi
Mun ajolupa menee tänään vanhaksi eikä mulla oo varaa käydä hakee sille jatkoaikaa. Siinähän sitten ollaan ajamatta *hmph*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Cassu

Posts: 634

#7239 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Mun kärsivällisyyteni on tosi huono kun mun tilaamani jutut ei tule postista....ärsyttää jos vastapuoli ei voi lähettää sitä mistä minä oon maksanu vaan hannaa sitä itsellään ja lähettää silloin kuin kiinnostaa......*grr*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7240 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jumitus maximus *poks* mitään ei meinaa saada aikaiseksi... aluks on ihan kiva tulla työpäivän jälkeen jotiin kun ei tarvitse tehdä mitään, mut muutaman tunnin päästä huomaa ettei mitään saakaan aikaiseksi. Nimim. 14.30 kotona tänään *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D