päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,722 views

T0mbstone

Posts: 728

#19282 • • T0mbstone The Process.
Ollut koko viikon hieman väsynyt olo ja tänä aamuna väsytti entistä enemän. *igor*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Mussu

Posts: 1,755

#19283 • • Mussu
Iha saatanan väsyny..ja helvetisti tenttejä.En kyl tiiä miten jaksaa.Taas pitäs viikonloppuna lukee tentteihi ja viikonloppu menee duunis...ei oo tän vuoden puolella ollu yhtää täysin vapaata viikonloppua duunista *poks*
Heli

Posts: 1,489

#19284 • • Heli vai kuka se oli
koulun kone heittää mut jatkuvasti ulos klubbarista.

--
ei se väärin ole.

Snaggo

Posts: 1,147

#19285 • • Snaggo ;__;
Vituttaa suunnattomasti.
Suuri osa kavereista kohta heittelemässä karkkeja rekoista jonka jälkeen he lähtevät abiristeilylle, mutta en minä. Minä olen joku vitun ammattikoululainen.
Olen liian älykäs amikseen.
*ranteetaukail*

--
bojoing.

phace

Posts: 213

#19286 • • phace
r.i.p. pyry (2001 - 15.2.2007) pyryistuu.jpg
$

Posts: 1,802

#19287 • • $ Destination weekend!
En saanut taaskaan päivätöitä.

Uho on kova.

Laskutan pian yrityksiä CV:n täyttämisestä kertaluontoisesti ja haastatteluista per alkava tunti.
bubbelgum

Posts: 2,477

#19288 • • bubbelgum ~sylikissa~
Jotku universumin voimat on nyt ihan selkeesti mua vastaan. Tiistaista lähtien oon vaan odottanut tätä aamua. Yrittänyt pysyä kynsin hampain kiinni tässä elämässä, ja odottanut että pääsen ammattiauttajan vastaanotolle. Yöllä en saanut taaskaan unta koska oli liian jännittynyt olo kun odotin vaan aamua kun kuuta nousevaa. Ja sitten ku aamu tulee, tuleekin soitto että lääkäri ei ookkaan tänään paikan päällä, ja mun aika joudutaan peruu... Mä en oikeesti tiedä enää kestänkö tätä olotilaa. Alkaa olee voimat aika lopussa. *nyyh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

domi

Posts: 7,069

#19290 • • domi Työn sankari.
Ärr.
Eilen odotin lämmitysöljyä ku kuuta nousevaa, ni tänä aamuna tulee soitto et se on eilen laskettu säiliöön. Ainoa :(-juttu tässä on se, ettei mulle ilmoitettu koska tämä tapahtuu, että voisin sammuttaa polttimen. Nyt on suutin sekä kaikki suodattimet tukossa loisteliaasti.

Asiaahan helpottaa vielä se, että oon iltapäivällä lähdössä pohjoiseen, ja ei olisi lainkaan aikaa tällaiseen showhun.
*grr**grr**grr*
vivesteri

Posts: 309

#19291 • • vivesteri karmea mörkö
Mahtava aloitus perjantaille..
Viikonloput suunnitelmat menee sittenkin ilmeisesti vituilleen, ja kaiken huippuna äidin veli, ainoita niistä ketkä ovat pitäneet jotain yhteyttä, on sairaalassa hengityskoneessa.. Verenpaineet vituillaan, munuaisten vajaatoiminta ja maksassa häikkää... Pitävät tajuttomana, koska terveys ei salli hereilläoloa... *nyyh*
Syce

Posts: 1,649

#19292 • • Syce

bubbelgum, 16.2.2007 08:36:
Jotku universumin voimat on nyt ihan selkeesti mua vastaan. Tiistaista lähtien oon vaan odottanut tätä aamua. Yrittänyt pysyä kynsin hampain kiinni tässä elämässä, ja odottanut että pääsen ammattiauttajan vastaanotolle. Yöllä en saanut taaskaan unta koska oli liian jännittynyt olo kun odotin vaan aamua kun kuuta nousevaa. Ja sitten ku aamu tulee, tuleekin soitto että lääkäri ei ookkaan tänään paikan päällä, ja mun aika joudutaan peruu... Mä en oikeesti tiedä enää kestänkö tätä olotilaa. Alkaa olee voimat aika lopussa. *nyyh*



höh=/ ei reilua....soitellaa illemmalla!
Miinapiina

Posts: 3,494

#19293 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 15.2.2007 12:16:
koulun kone heittää mut jatkuvasti ulos klubbarista.



muistaks ku valitin sulle tosta ihan samasta... koulun koneet (koulutuskeskus salpauksen) tekee tota, joku viisaampi vois kertoo et miks... kirjastossa koneella käydessä tosin ei oo ongelmaa!

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#19295 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 16.2.2007 13:41:
---


---


muistaks ku valitin sulle tosta ihan samasta... koulun koneet (koulutuskeskus salpauksen) tekee tota, joku viisaampi vois kertoo et miks... kirjastossa koneella käydessä tosin ei oo ongelmaa!



muistan tietty. se tekee sitä varsinkin jos yrittää liittää hymiön skeneviestiinsä , wtf

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#19296 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 16.2.2007 15:00:

muistan tietty. se tekee sitä varsinkin jos yrittää liittää hymiön skeneviestiinsä , wtf



juuh samma här ... *ding*

--
pinkki on pop!!!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19297 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ärsyttää koko viikonloppu, olis ohi jo!

Päin persettä menny tentti. Kolme tenttiä arvostelatvana nyt, ja jos kaikki hylätään niin mä en ala.

Vahingossa liian myöhään lähetetyt työvuorotoiveet, ja mulle on pistetty sunnuntaivuoro. En olis vapaata viikonloppua halunnutkaan! Joku saa nyt luvan ottaa sen mun sunnuntain *dissaa* en oo menos.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

tir

Posts: 951

#19298 • • tir
tauti iski puun takaa.
tänään ja huomenna pitäisi töissä jaksaa olla, eilinen oli jo ihan tuskaa.
ja kun oltiin sunnuntaille suunniteltu pulkkailua *uuh*
anniharha

Posts: 1,937

#19299 • • anniharha
Oho ja hups, tili on tyhjä *justjoo*
Onneks viikon päästä pääsee syömään ilmaista sapuskaa seuraaviin opintotukiin asti. Viikko vaan on turhan pitkä aika olla nälissään.

--
and though my words could save the world they never come out right

Kit^

Posts: 798

#19300 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kaikki asiat pitää hoitaa ite.. jos pyytää muita tekee ees pienenki jutun, ni se menee pieleen.. nii turhauttavaa.. lisää tunteja päivään..!!*grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..