päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,839 views

Takyon

Posts: 2,945

#29181 • • Takyon Möwkö
Toi perhanan dvd-poltin ei suostu polttamaan noita dual layer levyjä. Olen tästä jo aiemminkin tainnut valittaa mut nyt alkaa oikeesti vituttamaan kun kovalevyiltä loppuu kohta tila. Kaikki muut levyt vaikuttais palavan ihan normaalisti mutta nuo tuplalevyt ei. Ja itse asiassa nyt kun kokeilin niin ei se enää edes lue niitä, ei edes ostettuja leffa-dvd lättyjä *hmph*

Kai sitä pitää pikkuhiljaa uskoa että toi ei enää ole mikään käyttiksen härö vaan ihan oikeesti vikaa tuossa asemassa ja että se pitäis vaihtaa.. *dissaa*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Amma

Posts: 2,383

#29182 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Väsyttää ja ilkee hedari ollu koko pvän, enkä tiiä miks. Ei ookaan pitkään aikaan ollu pää kipiänä.
Tänään työpvä ei menny ihan yhtä putkeen kuin eilen. Alko olla v-käyrä aika korkeella, kun yhessä vaiheessa en tienny mitä ois pitäny tehdä, enkä voinu kysyä keneltäkään. Lisäksi jotkut (hemmotellut) nelijalkaiset työkaverit eivät suostuneet sopuisaan yhteistyöhön. Onneks ei sentään pvän aikana lähteny mikään ruumiinosa irti tai tullut edes tällejä - kaikki katastrofin ainekset oli nimittäin olemassa.
Kaikesta huolimatta sain kiitosta päivän suorituksesta.

--
*etsiskel*

Avatar
#29183 • • Muussika Guest

Freja, 19.3.2009 10:14:
Vasen tissi kipee, vasen hartia kipee, niska vasemmalta puolen kipee ja päässä jyskyttää - vasemmalla puolella tietenkin.



Mauton kevennys:

Sun vasen tissi on liian iso. :(
Freja

Posts: 8,775

#29184 • • Freja Sihteeri

Vampyrella, 19.3.2009 21:22:
Mauton kevennys:

Sun vasen tissi on liian iso. :(



:(

joutu repee äänee

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#29186 • • Freja Sihteeri

Vampyrella, 19.3.2009 21:26:
---
Freja, 19.3.2009 21:23:

:(

joutu repee äänee

---


:(

No hyvä että kevensi :D



:)

Ehkä myös tissiä, ei satu enää!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#29187 • • Muussika Guest

Freja, 19.3.2009 21:36:

:)

Ehkä myös tissiä, ei satu enää!



:)

Loistavaa, tissiteline ei olekaan murenemassa teh massive boobsien painon alla! :D

Meiän keskustelu on muutes tosi rakentavaa. <3
DJ Rx

Posts: 2,527

#29188 • • DJ Rx FINRG Recordings
Vittu kun on paljon duunii hajoo kohta nuppi tähän epäinhimilliseen työmäärään *toktok*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Freja

Posts: 8,775

#29189 • • Freja Sihteeri
Joo no onhan se nyt kivaa kun huomaa, ettei allergia tainnutkaan olla kaura-allergiaa - mut mitä hemmettiä se sitten on? *igor* Ihottuma leviää hitaasti mutta varmasti. Ahistavaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#29190 • • Muussika Guest
Mä oon ihan rikkipoikki tän sairastelun vuoksi. :( Alan muistuttamaan skeletoria, en pysty olemaan pystyasennossa ilman oksettavaa oloa, enkä tämän vuoksi ole pystynyt laittamaan sapuskaakaan.

En muista, millon viimeksi olisi ollut näin rajuja peruspöpöjä useampi melkein peräjälkeen. Tää vetää tosi heikoksi. Välillä pystyy olemaan istumisasennossa, välillä sekin tuntuu mahdottomalta.

Pieni murhehan tämä, mutta fyysisen puolen lisäksi tuppaa rapistumaan toi psyykkinen puoli, ja itku on herkässä. Johtunee myös liian vähäisestä ravinnonsaannista.

En tyksi. Todella toivon, että saisin viettää kauan odottamani kesäloman terveenä.
mayah

Posts: 11,313

#29191 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Nyt ne on poissa. Akuuttiin sydämentykytykseen joutu ottamaan ensimmäisen siiderin herraties miten pitkään aikaan. Loppuilta menee varmaan suruun syödessä.

--
Being happy is what I do best ^_^

UnityF

Posts: 15,721

#29192 • • UnityF joo just se

Vampyrella, 20.3.2009 16:36:
-pipi-



*super*voimia sinne *hali*
Laita otus kauppaan ostamaan hedelmiä ja pilkkoo pikkupaloja jos saisit alas edes pikkasen ilman et tulee yrjö kylään tai sitten koita nostaa vitamiinitasoja jollain monivitamiini tabuilla niin saisit vähän voimia. *sydän*
Avatar
#29193 • • Muussika Guest

UnityF, 20.3.2009 16:43:

*super*voimia sinne *hali*
Laita otus kauppaan ostamaan hedelmiä ja pilkkoo pikkupaloja jos saisit alas edes pikkasen ilman et tulee yrjö kylään tai sitten koita nostaa vitamiinitasoja jollain monivitamiini tabuilla niin saisit vähän voimia. *sydän*



Kiitos! *hali*

Kyllähän tuo on mukavasti käynyt kaupassa ja apteekissa ja pilkkoihan se mulle omppupaloja ja porkkanaakin, joita nyt koitan tässä saada alas asti. :) Mehua ja mustikkasoppaa ja vettä olen litkinyt nämä kuluneet 4 päivää, jospa sais tänään keitettyä vaikka hernaria tms. helppoa. On tää vaan aunerista kun ei pygee ees kunnolla huolehtimaan ihtestään, höhpöh.
UnityF

Posts: 15,721

#29194 • • UnityF joo just se

Vampyrella, 20.3.2009 16:51:
On tää vaan aunerista kun ei pygee ees kunnolla huolehtimaan ihtestään, höhpöh.



*hihu* Sie autat niin paljon muita, et kerran pari vuodessa anna otuksen huolehtii siusta ja kun paranet niin oot jälleen elementissäsi. *sydän*
Toivottavasti menee pian ohi, mun äippä tuntuu olleen koko alkuvuoden jo kipeenä, sitkee pöpö liikenteessä. *grr*
Avatar
#29195 • • Muussika Guest

UnityF, 20.3.2009 16:59:

*hihu* Sie autat niin paljon muita, et kerran pari vuodessa anna otuksen huolehtii siusta ja kun paranet niin oot jälleen elementissäsi. *sydän*
Toivottavasti menee pian ohi, mun äippä tuntuu olleen koko alkuvuoden jo kipeenä, sitkee pöpö liikenteessä. *grr*



Olipas kivasti sanottu. *sydän*

Myönnän, että mulla olisi kehittymisen varaa semmoisen asian hyväksymisessä, että välillä ei pysty kaikkeen yksin. Tai no, kun aiemmin pystyin monta vuotta asuilemaan yksin ja hoitamaan kaiken itse, niin nyt ihmettelen, miten silloin tulin toimeen. :D

Ja jooh, nyt on kyllä ihmeen sissejä pöpöjä ollut liikenteessä, MUR! *grr*
Foxmagon

Posts: 1,329

#29196 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Perkeleen "urheiluvammat" *igor*

Rakko kädessä eikä pääse tangolle. Eiliseltä tunnilta joutu lähtemään kesken kaiken, tältä päivältä peruuntui sitten kaks tuntia. *uuh*

Kamalaa kun addiktio painaa päälle mut mitään ei oikein voi tehdä.

Ostetaan terve käsi. -_-

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

kinderi

Posts: 1,783

#29197 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Freja, 20.3.2009 10:01:
Joo no onhan se nyt kivaa kun huomaa, ettei allergia tainnutkaan olla kaura-allergiaa - mut mitä hemmettiä se sitten on? *igor* Ihottuma leviää hitaasti mutta varmasti. Ahistavaa.



Yliherkkyyttä? Helposti samat oireet kun allergiassakin :)
Tai..Onko sulla nyt stressiä? Sehän oireilee hyvinkin kieroilla tavoilla välillä *igor*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#29198 • • Freja Sihteeri

kindertin, 21.3.2009 20:19:
Yliherkkyyttä? Helposti samat oireet kun allergiassakin :)
Tai..Onko sulla nyt stressiä? Sehän oireilee hyvinkin kieroilla tavoilla välillä *igor*



No kun en tiedä edes että mistä voisi olla yliherkkyys.
Stressiä oon kyl miettinyt, mut en oo päässy mieleni kanssa yhteisymärrykseen siitä että onko mulla sitä vai ei. hm. Hankalaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29199 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tyttö on ollut kamalan ilkee ja mä oon ollut kamalan ilkee sille *uuh*

Ei mene hyvin...

Huomenna lähen viikon reissulle ja pitäis olla häppi häppi joy joy, mutta kun ei oikeen ole tän takia. Toivottavasti saadaan vielä asiat sovittua suuntaan tai toiseen, mutta hyvissä merkeissä.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#29200 • • Freja Sihteeri
Kadotin taas iloset ajatukset *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been