31,307 posts, 1,566 pages, 10,103,908 views
Musta ei vaan oikeesti taida olla mihinkään..
Tästä hyvästä kuski muisti minua haukkumisella ja kiroilulla! *grr*No laitoin palautetta HKL:lle. Mielestäni ensin laitetaan ovet kiinni ja vasta sitten lähdetään liikkeelle?!

Takyon, 9.6.2008 22:30:
Note to my self: Älä laita vaaleata pyyhettä tummien pyykkien joukkoon, siitä tulee harmaa
violet_angel, 10.6.2008 18:24:
päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???
Voi perseen perse...
*häpeilee*
millä tälläinen moka korjataan?
Super-Kerttu, 11.6.2008 11:58:
---
päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???
Voi perseen perse...
*häpeilee*
---
Jep, mä unohdin mun kummipojan synttärit..Ne oli 7.6. ja eilen vasta tajusin alkaa edes kyselemään, että milloin ne oli! Olen niin huono kummi!millä tälläinen moka korjataan?
Joku superkiva lahja tai jotain
Super-Kerttu, 11.6.2008 11:58:
---
Voi perseen perse...
*häpeilee*
---
Jep, mä unohdin mun kummipojan synttärit..Ne oli 7.6. ja eilen vasta tajusin alkaa edes kyselemään, että milloin ne oli! Olen niin huono kummi!millä tälläinen moka korjataan?
Ja muutenkin vasta ens maanantaina tulee rahaa. Jos tulee. Tuli kyllä niin pahaan rakoon tuo leikkaus kun sinne meni yhteensä 150 euroa. Huhheijaa, nyt olis ehkä hyvä aika ruveta kinuamaan velkoja takas, mutta tiiän että nekin on kaikki persaukisia