päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,785 views

Jusna666

Posts: 1,447

#26881 • • Jusna666 Diablo

Jutu, 8.6.2008 20:48:
---
Jusna666, 8.6.2008 20:33:
Vitun Hamiltonin runkkari..

---

ihan oikein sille kimittäjälle.



Pyh. Neekeri ei osaa ajaa.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Claudi0

Posts: 255

#26882 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Heikottaa, hikoiluttaa ja huimaa. Ihan kauhee olo. Miten VOI olla näin kauhee olo? *hikoil*
wiwi

Posts: 1,575

#26883 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Claudi0, 8.6.2008 21:15:
Heikottaa, hikoiluttaa ja huimaa. Ihan kauhee olo. Miten VOI olla näin kauhee olo? *hikoil*


Krapula?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Howdy

Posts: 7,955

#26884 • • Howdy Oldie

RiD, 5.6.2008 09:15:
Mulla loppuu huumorintaju tän työn kanssa.



Tuntuu harvinaisen tutulta ..

--
Käpy vailla vertaa

Hitchhiker

Posts: 1,754

#26885 • • Hitchhiker
Onnistuin jättämään luurin johonki ja nyt kyllä potuttaa.
Freja

Posts: 8,775

#26886 • • Freja Sihteeri
Eka aamu piiiiiiiiiiitkään aikaan, et oli vaikee herätä.
Kaipuu jotakin. Jonnekin. En ees oikee tiiä, et mitä. Jotenki vaa haikee fiilis.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#26887 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Aamulla kun mun kello soi, niin eka ajatus oli, että "Jesh. Nyt on lauantai ja saa alkaa siivoamaan kotona." *ding*

Siis mitvit!!! Näin unta, että oli perjantai-ilta, joten toi lauantai selittyy sillä, mutta hitto että toi siivoominen. Olin vielä ihan onnessani siitä. No joo. Siivota pitäis anyway kun töistä pääsee kotiin, että ehkä se oli merkki siitä, että alkaa mitta täyttyä jo itselläkin sen kaiken sotkun seassa. Silti olisin toivonut, että olisi todella lauantai.
siveys

Posts: 2,492

#26888 • • siveys lovely

Lyylikki, 9.6.2008 09:08:
Aamulla kun mun kello soi, niin eka ajatus oli, että "Jesh. Nyt on lauantai ja saa alkaa siivoamaan kotona." *ding*


Minusta tuntuu pahalta jo ajatuskin lauantaina soivasta herätyskellosta, mutta kirjoitusajankohdasta päätellen sinun kellollesi oli ihan luonnollista soida lauantaina hyvissä ajoin ennen yhdeksää.. ..ja siksi, että voisit aloittaa kotityöt :D

Kiitos Lyyli.. Et tiedäkään kuinka paljon tämän viikonlopun jälkeen helpottaa kun tietää, että maailmassa on myös muita ihmisiä kuin itse, joiden maailmankuva on vähän.. ..eriskummallinen :D
anniharha

Posts: 1,937

#26889 • • anniharha

Lyylikki, 9.6.2008 09:08:
Aamulla kun mun kello soi, niin eka ajatus oli, että "Jesh. Nyt on lauantai" *ding*


Heräsin puol tuntia sitten puhelinmyyjän soittoon, olin ensinnäkin nukkunut tunnin tavallista pidempään ja toisekseen olin myös ihan varma, että nyt on lauantai. Myyjätyttö oli niin jumalattoman rasittavaääninen, että meinasin kiljaista suoraan jotain tyyliin "vittuako soittelet lauantaiaamuna ennen ihmisten normaalia heräämisaikaa". Onneks olin niin unissani, etten kyennyt sanomaan niin montaa sanaa peräkkäin. Olihan omituista sit kun tajusi, mikä päivä nyt oikeasti on. Mikähän siinä lauantaissa oikein on jäänyt päälle :DD

--
and though my words could save the world they never come out right

siveys

Posts: 2,492

#26890 • • siveys lovely

anniharha, 9.6.2008 10:45:
Myyjätyttö oli niin jumalattoman rasittavaääninen, että meinasin kiljaista suoraan jotain tyyliin "vittuako soittelet lauantaiaamuna ennen ihmisten normaalia heräämisaikaa". Onneks olin niin unissani, etten kyennyt sanomaan niin montaa sanaa peräkkäin.


Joten sopersit unisena tyyliin... "vittua soi lauantai.. muna enne ihmisten! no.. maalia? herää mis aika!" ?
kinderi

Posts: 1,783

#26891 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kaveri peru Taas näkemisen.. Ja yleisesti ketuttaa ihmiset jotka vaatii meitä kyläilemään heidän luonaan kun tänne on niiiiin hankala tulla *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

-V-

Posts: 587

#26892 • • -V-
Vi**n flunssa. Yskin keltasia limapalloja ja keuhkot on tulessa, poskiontelotki jomottaa jo. Kuume sentää ei oo noussu...

Päivystyksen lääkäri väitti pahentuneeks astmaks... mä en oo ihan samaa mieltä, mut ei auta oottaa näillä kun pari päivää ja mennä sit uudestaan valittamaan ku ei oo varaa yksityiseen...
*sars**nuha**hikoil*
Sirppu

Posts: 685

#26893 • • Sirppu
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..koivu ja heinä siitepölyt leijailevat ilmassa, hätsiu..kutittaa korvakäytäviä, kitalakea ja ihoa..
keijukainen

Posts: 1,599

#26894 • • keijukainen kiksumurmeli
huoli äidistä *uuh*

--
*seepla*

anniharha

Posts: 1,937

#26895 • • anniharha

siveys, 9.6.2008 11:05:
Joten sopersit unisena tyyliin... "vittua soi lauantai.. muna enne ihmisten! no.. maalia? herää mis aika!" ?


Mul oli munat mielessä vaan mätinä versioina, mut valitettavasti niitä ei pysty heittämään kännykän välityksellä :(

--
and though my words could save the world they never come out right

KritikaL

Posts: 207

#26896 • • KritikaL Teiniprinsessa
Tuntuu paskalta, kun rakkaalla ystävällä on paha olo*nyyh*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Freja

Posts: 8,775

#26897 • • Freja Sihteeri
Tänään on ollut todella, todella väsy. Vielä 50 min, sitten kyllä menen kotiin ja otan torkut. Ellen sit nukaha jo bussissa.
En mä tiiä. On vaa nii väsy.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#26898 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 8.6.2008 23:27:
Onnistuin jättämään luurin johonki ja nyt kyllä potuttaa.


Ei oo vieläkään löytynyt, toivottavasti on tipahtanut taskusta kaverin autoon.
merqus

Posts: 1,010

#26899 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Ei helvata mikä olo ollu koko päivän *poks* Toivoa sopis, että ens yönä nukkuis enemmän...
Mellu-

Posts: 4,006

#26900 • • Mellu-
Vittu ku venähti alavatsan lihakset puntilla tänää.. stana!!!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER