päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,466 views

Timce

Posts: 5,381

#26941 • • Timce
Jeppistä jee, kuumetta ja kurkku kipeä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#26942 • • Muussika Guest

Super-Kerttu, 10.6.2008 09:34:

Ratikkakuski, joka lähti liikkeelle ovet auki, juuri kun olin hyppäämässä sisään. Sen seurauksena meinasin liukua ratikan alle..*uuh* Tästä hyvästä kuski muisti minua haukkumisella ja kiroilulla! *grr*No laitoin palautetta HKL:lle. Mielestäni ensin laitetaan ovet kiinni ja vasta sitten lähdetään liikkeelle?!



Ei helvetti, ja noitahan valitettavasti riittää! *dissaa*

Itse olin edellisen kesän HKL:llä duunissa asiakaspalvelussa. Kerran sain laittaa valitusta menemään ihan omakohtaisen kokemuksenkin vuoksi, koska yhdellä bussikuskilla oli tosi tökeröä käytöstä. Venailtiin bussia, ja kun pysäkin aikataulun mukaan olisi pitänyt tulla bussi ilman A-päätettä, pysäytimme kuitenkin A-päätteellisen bussin ja kysyimme, meneekö se paikkaan X, kun odottelimme tosiaan toista bussia saapuvaksi. Kuski alkoi huutamaan, että meidän pitäisi opetella lukemaan aikataulua, ja koitti ajaa meitä ulos bussista. Lopulta suostui kuitenkin katsomaan omasta aikataulustaan toisen bussin aikoja, ja selvisikin, että pysäkillä oli väärät ajat. Noh, jäimme bussiin, ja kun emme olleet sillä ennen kulkeneet, niin emme osanneet automaattisesti nousta päätepysäkillä pois. Tällöin kuski alkoi taas huutamaan kurkku suorana, että päätepysäkki, kaikki ulos. Bussin ulkopuolella kävelin kuskin ohjaamon kohdalle ja sanoin, että kiitos todella hyvästä palvelusta, ja että olen itsekin HKL:llä töissä ja laitan kyllä palautetta menemään. Tähän kuski vastasi tosi mahtavan fraasin:

''Ole vaikka Intiassa, mua ei kiinnosta!''

*lmao*

Nojooh, laitoin tosiaan palautetta menemään (mulla ois ollu aika hyvät yhteystiedot kaikille pomoille sun muillekin) ja äijä joutui puhutteluun. *hih* Laitoin palautteen ihan tavallisen palautejärjestelmän kautta, vaikka oisin voinut tehdä veemäisemmänkin tempun.

Snadisti sitruunantäyteisiä perseitä tuolla kuskien paikoilla istuu, valitettavasti! Kannattaa oikeesti ottaa aina tiedot (aika, pysäkki, reitti) ylös ja laittaa palautetta menemään, koska ne kyllä käsitellään ja tiedot menee noiden idioottien esimiehille. *joo*
zenny

Posts: 1,145

#26943 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Oma terveys huolettaa... *uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Miinapiina

Posts: 3,494

#26944 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
lähes viikon kestänyt yskä ja unettomuus sekä päänsäryt sit siinä samalla *sars*
nukahdin aamul metroon, väsyttää NIIIIIIN paljon *haukottel*

tää jonotus työterveysasemalle puhelimessa on kans aika :(

--
pinkki on pop!!!

sapeli

Posts: 11,768

#26945 • • sapeli jokukukamikä?
Tällä viikolla ei ole ollut tarpeeksi aikaa mihinkään. *hmph* On sellainen olo että ei ole ehtinyt itse rentoutumaan juuri ollenkaan, ja tänäänkin on lähtö suoraan töistä eteenpäin - ihan kivoihin juttuihin, ei siinä mitään, mutta kun ei ole ehtinyt valmistautumaan riittävästi niin on jotenkin vaillinainen olo. *uuh*

Semmoinen olo että elämä on kuin juna joka ronksuttaa eteenpäin ja itse yrittää juosta perässä, jos siihen vielä ehtisi itsekin mukaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#26946 • • Lost-Soul los pallos
Piti vanha kamera myydä tänää eteenpäin. Olin tietty testannu, että kamera toimii ennenku laitoin sen myyntiin. Olihan se ollu mulla aktiivisessa käytössä jo pitkää. Eilen sit saatiin myyntihinta sovittua ja päätin vielä tyhjentää muistikortin ni kappas....... kenno nähtävästi paskana JESH!
Kuvista tulee mustia jossa on vaakaviivoi läjä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Heli

Posts: 1,489

#26947 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 13.6.2008 08:19:
lähes viikon kestänyt yskä ja unettomuus sekä päänsäryt sit siinä samalla *sars*
nukahdin aamul metroon, väsyttää NIIIIIIN paljon *haukottel*

tää jonotus työterveysasemalle puhelimessa on kans aika :(



*lohduttel* toivottavasti sait apuja.
sul on kans aina yskä :(

--
ei se väärin ole.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#26948 • • Lost-Soul los pallos

Lost-Soul, 13.6.2008 08:37:
Piti vanha kamera myydä tänää eteenpäin. Olin tietty testannu, että kamera toimii ennenku laitoin sen myyntiin. Olihan se ollu mulla aktiivisessa käytössä jo pitkää. Eilen sit saatiin myyntihinta sovittua ja päätin vielä tyhjentää muistikortin ni kappas....... kenno nähtävästi paskana JESH!
Kuvista tulee mustia jossa on vaakaviivoi läjä.


Soitto JAS:iin tehty ja sieltä sanottiin, että tuossa minun mallissa on kennot menneet rikki vähän liiankin helposti. Canon on onneksi tehnyt miehen työn (vai pitäisikö sanoa yrityksen työn) ja huoltavat nuo ilmaiseksi ilman mitää tappeluita. Tänään siis pitää kiikuttaa kamera JAS:ille jotta ne voivat todeta, että vika tosiaan on kennossa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ezzy

Posts: 8,060

#26949 • • ezzy Droid-pappa
Järkyttävä olo, hitto liki 2 viikkoa nähny melkein joka yö painajaisia, joka ei o yhtään mun tapaista...ja viel heränny kesken ja muistan niistä osan...helvetti.
Väsyttää ihan järjettömästi :(
kinderi

Posts: 1,783

#26950 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kukaan ei usko mua *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

mariq

Posts: 2,154

#26951 • • mariq

sapeli, 13.6.2008 08:33:
---
Semmoinen olo että elämä on kuin juna joka ronksuttaa eteenpäin ja itse yrittää juosta perässä, jos siihen vielä ehtisi itsekin mukaan.


That's just the birthday blues talking *vink* *hali*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jone

Posts: 8,258

#26952 • • Jone Archibald Haddock

Lost-Soul, 13.6.2008 09:39:
Soitto JAS:iin tehty ja sieltä sanottiin, että tuossa minun mallissa on kennot menneet rikki vähän liiankin helposti. Canon on onneksi tehnyt miehen työn (vai pitäisikö sanoa yrityksen työn) ja huoltavat nuo ilmaiseksi ilman mitää tappeluita. Tänään siis pitää kiikuttaa kamera JAS:ille jotta ne voivat todeta, että vika tosiaan on kennossa.



Mikäs kamera on kyseessä?

Kiinnostaa, koska yhdessä omista rungoistani on sama ongelma.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#26953 • • Lost-Soul los pallos

Jone, 13.6.2008 11:16:
---
Lost-Soul, 13.6.2008 09:39:
Soitto JAS:iin tehty ja sieltä sanottiin, että tuossa minun mallissa on kennot menneet rikki vähän liiankin helposti. Canon on onneksi tehnyt miehen työn (vai pitäisikö sanoa yrityksen työn) ja huoltavat nuo ilmaiseksi ilman mitää tappeluita. Tänään siis pitää kiikuttaa kamera JAS:ille jotta ne voivat todeta, että vika tosiaan on kennossa.

---


Mikäs kamera on kyseessä?

Kiinnostaa, koska yhdessä omista rungoistani on sama ongelma.


Canon PowerShot S1 IS. Olen tosiaan tänään menossa tuonne JAS:iin ja voin kysyä, että onko siinä sinun mallissasi samaa vikaa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Mar6

Posts: 2,178

#26954 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

sapeli, 13.6.2008 08:33:
Tällä viikolla ei ole ollut tarpeeksi aikaa mihinkään. *hmph* On sellainen olo että ei ole ehtinyt itse rentoutumaan juuri ollenkaan, ja tänäänkin on lähtö suoraan töistä eteenpäin - ihan kivoihin juttuihin, ei siinä mitään, mutta kun ei ole ehtinyt valmistautumaan riittävästi niin on jotenkin vaillinainen olo. *uuh*

Semmoinen olo että elämä on kuin juna joka ronksuttaa eteenpäin ja itse yrittää juosta perässä, jos siihen vielä ehtisi itsekin mukaan.



Mulla on kyllä aika samanlainen viikko ollu..
Loman eka viikko menny aika säädössä ja mitään ei ole oikeen kerennyt.. Noo mutta täytyy ottaa se mukavalla ja isolla sängyllä oleva makuuvaunu jatkossa *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

-Santtu-

Posts: 1,965

#26955 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Kun olin piiiitkän vaiheilun jälkeen päättäny tänä aamuna että lähtisin Ilosaarirockiin, niin sit se myytiin tänään loppuun*grr* Ei sit tarvii lähtee näköjää..just niin mun tuuria kun oon tällänen tyhmä vaiheilija..*igor*
Jone

Posts: 8,258

#26956 • • Jone Archibald Haddock

Lost-Soul, 13.6.2008 11:35:
Canon PowerShot S1 IS. Olen tosiaan tänään menossa tuonne JAS:iin ja voin kysyä, että onko siinä sinun mallissasi samaa vikaa.



Ähs, siinä tapauksessa tuskinpa. Kyseessä on 300D.

Pitää kiikuttaa korjaukseen jossain vaiheessa vaikka en kyl käytä ko. runkoa juuri mihinkään.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#26957 • • Lost-Soul los pallos

Jone, 13.6.2008 12:10:
---
Lost-Soul, 13.6.2008 11:35:
Canon PowerShot S1 IS. Olen tosiaan tänään menossa tuonne JAS:iin ja voin kysyä, että onko siinä sinun mallissasi samaa vikaa.

---


Ähs, siinä tapauksessa tuskinpa. Kyseessä on 300D.

Pitää kiikuttaa korjaukseen jossain vaiheessa vaikka en kyl käytä ko. runkoa juuri mihinkään.


Onneks ei oma järkkäri sentää lahonnu viel käsiin. Siinä vois jo päästä monta voimakasta, ei niin ystävällisiä sanoja suusta.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Slim_Jim

Posts: 573

#26958 • • Slim_Jim
Rakkaaseen koiraan iski jokin ihmeen neliraajahalvaus tänään ;_(
Ihan yllättäen, kävin safkatauolla niin ei Nella-koira liiku mihkään.
Ei saatanan perse.
Mar6

Posts: 2,178

#26959 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Flunssa taikka ylirasitustila vai mikälie horkkatauti onkaan. Rajottaa vähän juhlintaa *eiei*

--
-Where there is house there is a home-

Mellu-

Posts: 4,006

#26960 • • Mellu-
Koulu loppu :( tulee ikävä noit kaikkii ihania sekopäitä *nyyh* Hitto et harmittaa meinaa oikeesti ku osaa ei välttämättä näe enään ikinä :( Meil oli nii loisto yhteishenki koko porukalla ja meno oli myös sen mukasta *lmao* ehkä paras kevät melkeen ikinä! Vaikka omat fiilikset ollu maissa vähän mutta kuitenkin jaksanu nauttii ajasta tuol opistolla ja reenannu kovaa ja hengannu AIVAN SAATANAN UPEIDEN IHMISTEN kanssa *sydän*

Kenen kaa mä ny sit sekoilen ja riehun *nyyh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER