31,307 posts, 1,566 pages, 8,541,307 views
Super-Kerttu, 10.6.2008 09:34:
Ratikkakuski, joka lähti liikkeelle ovet auki, juuri kun olin hyppäämässä sisään. Sen seurauksena meinasin liukua ratikan alle.. Tästä hyvästä kuski muisti minua haukkumisella ja kiroilulla! *grr*No laitoin palautetta HKL:lle. Mielestäni ensin laitetaan ovet kiinni ja vasta sitten lähdetään liikkeelle?!
Miinapiina, 13.6.2008 08:19:
lähes viikon kestänyt yskä ja unettomuus sekä päänsäryt sit siinä samalla
nukahdin aamul metroon, väsyttää NIIIIIIN paljon
tää jonotus työterveysasemalle puhelimessa on kans aika :(
Lost-Soul, 13.6.2008 08:37:
Piti vanha kamera myydä tänää eteenpäin. Olin tietty testannu, että kamera toimii ennenku laitoin sen myyntiin. Olihan se ollu mulla aktiivisessa käytössä jo pitkää. Eilen sit saatiin myyntihinta sovittua ja päätin vielä tyhjentää muistikortin ni kappas....... kenno nähtävästi paskana JESH!
Kuvista tulee mustia jossa on vaakaviivoi läjä.
sapeli, 13.6.2008 08:33:
---
Semmoinen olo että elämä on kuin juna joka ronksuttaa eteenpäin ja itse yrittää juosta perässä, jos siihen vielä ehtisi itsekin mukaan.
Lost-Soul, 13.6.2008 09:39:
Soitto JAS:iin tehty ja sieltä sanottiin, että tuossa minun mallissa on kennot menneet rikki vähän liiankin helposti. Canon on onneksi tehnyt miehen työn (vai pitäisikö sanoa yrityksen työn) ja huoltavat nuo ilmaiseksi ilman mitää tappeluita. Tänään siis pitää kiikuttaa kamera JAS:ille jotta ne voivat todeta, että vika tosiaan on kennossa.
Jone, 13.6.2008 11:16:
---
Lost-Soul, 13.6.2008 09:39:
Soitto JAS:iin tehty ja sieltä sanottiin, että tuossa minun mallissa on kennot menneet rikki vähän liiankin helposti. Canon on onneksi tehnyt miehen työn (vai pitäisikö sanoa yrityksen työn) ja huoltavat nuo ilmaiseksi ilman mitää tappeluita. Tänään siis pitää kiikuttaa kamera JAS:ille jotta ne voivat todeta, että vika tosiaan on kennossa.
---
Mikäs kamera on kyseessä?
Kiinnostaa, koska yhdessä omista rungoistani on sama ongelma.
sapeli, 13.6.2008 08:33:
Tällä viikolla ei ole ollut tarpeeksi aikaa mihinkään. On sellainen olo että ei ole ehtinyt itse rentoutumaan juuri ollenkaan, ja tänäänkin on lähtö suoraan töistä eteenpäin - ihan kivoihin juttuihin, ei siinä mitään, mutta kun ei ole ehtinyt valmistautumaan riittävästi niin on jotenkin vaillinainen olo.
Semmoinen olo että elämä on kuin juna joka ronksuttaa eteenpäin ja itse yrittää juosta perässä, jos siihen vielä ehtisi itsekin mukaan.
Lost-Soul, 13.6.2008 11:35:
Canon PowerShot S1 IS. Olen tosiaan tänään menossa tuonne JAS:iin ja voin kysyä, että onko siinä sinun mallissasi samaa vikaa.
Jone, 13.6.2008 12:10:
---
Lost-Soul, 13.6.2008 11:35:
Canon PowerShot S1 IS. Olen tosiaan tänään menossa tuonne JAS:iin ja voin kysyä, että onko siinä sinun mallissasi samaa vikaa.
---
Ähs, siinä tapauksessa tuskinpa. Kyseessä on 300D.
Pitää kiikuttaa korjaukseen jossain vaiheessa vaikka en kyl käytä ko. runkoa juuri mihinkään.