päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,751 views

Umbala

Posts: 769

#11201 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Olin ahneuksissani menny ottaan tällepäivälle (su) duunii. Noh se ei onneks riittäny et piti säästellä yms. Asiakkaina 11kpl opiskelijoita jotka ei puhunu sanaakaan suomee, eikä siinäkään just mitään mutta itteltä lähti ääni jossain vaiheessa joten oli hauska kähistä englanniks juttui mitä ei aina taho muistaa suomekskaan. Ja viel koko setin kruunas se et vehkeet ei toiminu ollenkaa niinkun piti. JES!

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Fresia

Posts: 764

#11202 • • Fresia vähän outo
Hyvä ystävä lähtee Intiaan vähintään pariksi kuukaudesksi vajaan 2 viikon päästä *uuh* Nyt jo kamala ikävä. Ei olla nähty si lokakuun lopun eikä kai ehditä ennen sen matkaa näkemään. No, se on unelmoinut tosta reissusta ikuisuudet, toivottavasti menee hyvin *hali* (ja tulee takaisin joskus *justjoo*)

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

mirah

Posts: 257

#11203 • • mirah Starchild
Jouduin taas tyhmälle saikulle tän tyhmän masun takia. *hmph*
Jammailija

Posts: 3,224

#11205 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Vittusaatanaperkelevittu! Kurkku kipee ja joka paikkaan kolottaa. Ihan vitunsaatanan ammattitaidoton päivä töissä ja porukat koheltaa ja vittu kaikki koheltaa ja vittu ku vituttaa. Vittu time-out kiitos, saatana.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jutu

Posts: 3,054

#11206 • • Jutu Blondi
Mun elämä kaatu tänään. Veli just soitti ja kerto, että wowin suoramaksuhässäkkäsysteemijuttu ei toimi *nyyh*





enhän mä tuota mitenkään vakavasti ota tai mitään *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

AnssiV

Posts: 1,798

#11207 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Taas yksi pitkä ja yksinäinen yö edessä...ja hereilläkin pitäisi pysyä...*uuh*
Lyylikki

Posts: 2,975

#11208 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Joku keleen syysflunssa.

Toivotaan, että se tästä karkottuisi C-vitamiinin ja valkosipulin avulla. Voi asiakasparkoja, jotka joutuu mua huomenna haisteleen *vink*
helluli

Posts: 381

#11209 • • helluli pupunen / hababambi
Flunssasena täälläkin.
Ei olis aikaa sairastaa just nyt. Tai no, oikeestaan sitä aikaa olis tossa joululomalla vasta *toktok*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

zenny

Posts: 1,145

#11210 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Luulin et mun tilil on viel joku 50e rahaa, mut ei siel enää ollukka ku 22 e.. et heh heh vaa....*igor*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

TiiTu

Posts: 240

#11211 • • TiiTu
ei tuu uni vaikka kuinka yritän !! *poks*
Nitta

Posts: 5,021

#11212 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

sapeli, 26.11.2005 21:26:
Siis voi VI**U kun on menny koko päivä aivan hukkaan asuntoja kierrellessä *hmph* *igor* *nyyh* *uuh* *poks*

Siis onhan tää ihan oleellista ja tärkeää ja niin edelleen, ja omaa kämppää ollaan hakemassa, mutta mä olin varautunut siihen että me ehkä kierreltäis 3-4h näitä asuntoja (ja tän takia jätin todella kivan yön väliin) - no, nyt täs on menny yli 7h ja vielä vatvotaan *hmph* Ohi on mennyt jo vaikka mitä kivaa mitä olin tälle illalle suunnitellu, ja yhä enemmän saattaa mennä ohi jollei tästä kohta pääse lähtemään *uuh*

Että ottaa päähän *eiei*

edit: kyl tääkin ilta päätty ihan hyvin; tuo ylläoleva nyt sattui olemaan koko viikon vitutuksen multihuipentuma... *hih*



Ajattele sitä niin että ainakin asunto on sitten hyvä *vink*

Ai niin, oma :( on että mulla on *nuha*

Ja epäilen itse että on jo poskiontelon tulehdus *nyyh*
Piiuzki

Posts: 870

#11213 • • Piiuzki
piti herää ajoissa ku meen duunii kolmeks tunniks *grr* vois olla ees hiukka järkevämpi vuoro.. *poks*
Avatar
#11215 • • Annakins Guest
on vähän enemmänkin *uuh*+*nyyh* olo
Verano

Posts: 4,649

#11216 • • Verano Merituuli

Annakins, 29.11.2005 08:54:
on vähän enemmänkin *uuh*+*nyyh* olo



Äh *lohduttel* Kohta pääset rapakon taakse moikkaa Jamesia niin unohtuu tollaset *hymy*
NiMo

Posts: 483

#11217 • • NiMo PolkkaPuppe
väsyttää aivan mielettömästi ja päivä on vasta alkanu... *uuh**haukottel*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

onni3mk

Posts: 3,973

#11218 • • onni3mk Onni on.
Himassa netti ei toimi vieläkään. Taitaa olla modeemi kosahtanu *grr*

--
Onni on.

Fresia

Posts: 764

#11219 • • Fresia vähän outo
Toi sää ulkona *poks* Ei nostanut mielialaa yhtään... viime viikon toilailujen seurauksena paljon hommia rästissä ja uusia koko ajan tulossa. Eikä tästä pitäs ottaa tällasta stressiä ja olla näin *uuh* vaan alkaa tekemään asioille jotain. *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

clupipeipe

Posts: 323

#11220 • • clupipeipe
Parkkisakot *eikä* "pysäköintikiekon käyttämättömyydestä"...siis jos ikkunassa on 2 cm jäätä niin MITEN siitä voi nähdä läpi onko kiekkoo vai ei...antaakohan ne kaikille varmuuden vuoksi tiketin ja laskee sen varaan et osa kuitenkin maksaa?! *grr*