päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,044 views

sapeli

Posts: 11,768

#11181 • • sapeli jokukukamikä?
Argh mikä yö *poks* Bileissä oli aivan karseaa (osin tosin laskuhumalan syystä, joka taas johtui kalliista alkoholista *grr*), ulkona kylmää ja märkää, ihmiset joko öyskäili tai tappeli, ja kotona on yksinäistä *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kAiStA

Posts: 229

#11182 • • kAiStA
Mikä siinä on, että jos ei tuu toimeen tasan 2 tytön kanssa tällä planeetalla, niin jätkäkaveri on jatkoilla sitte niistä toisen luona.

Olin hereillä, ni ei viittiny edes kyytiä kysyä, vaan ilmotti vaan, että jää sinne yöksi.
Muutenkaan en nukkunut hyvin koko yönä, niin kiva olla tähän aikaan jo hereillä.
Itse lähden huomenna ajamaan 6h matkan päähän, joten emme näe kunnolla pariin päivään.

Vituttaa.

--
Let the music be your only God..

Dacey

Posts: 671

#11183 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
vuoro alkais nyt.. en oo saanu töistä ketään kii et voisin ilmottaa etten oo tulossa..
vetäsin aika komeesti eile jalalla koreesti tuol noi loskassa ja siitä syystä nyt sit matkal lääkäriin.. no en jaksa stressaa..mitäs eivät ehdi vastata puhelimeen *uuh*
zenny

Posts: 1,145

#11184 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Se et oon aika varmast allerginen kissoille... ja meil sattuu olee yks ihana kissa.. pitää mennä käymää maanantain lääkäris viel varmistaas asia.. mut eiks o aika selvä et oon allerginen ku silittelin meijän kissaa ni alko aivastuttaa ja nenä vuotaa ihan mielettömästi.. *uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

m1kk3

Posts: 5,560

#11185 • • Edited m1kk3 no-life

zenny, 26.11.2005 13:20:
Se et oon aika varmast allerginen kissoille... ja meil sattuu olee yks ihana kissa.. pitää mennä käymää maanantain lääkäris viel varmistaas asia.. mut eiks o aika selvä et oon allerginen ku silittelin meijän kissaa ni alko aivastuttaa ja nenä vuotaa ihan mielettömästi.. *uuh*



*uuh* *lohduttel*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

meklr

Posts: 206

#11186 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
sain tietää et yks hyvä kaveri o ajanu viime viikolla kolarin... makaa ilm teholla.. perna revenny.. ei pääste q perheen jänet katsomaan.. *nyyh*
jeesboks

Posts: 4,064

#11187 • • jeesboks p u p u
Kyljet hiton kipeet, mut tosin tiiämpä syynkin. Toivottavasti noi lääkkeet alkaa pian tehoomaan.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

ninni

Posts: 489

#11188 • • ninni sydän
tulee ihan hirvee työ-yö ku on noi v.i.p bileet eka 21-24.00 ja sitt baari on taas avoinna kaikille
*poks* *pökr*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

m1kk3

Posts: 5,560

#11190 • • m1kk3 no-life

jeesboks, 26.11.2005 19:05:
Kyljet hiton kipeet, mut tosin tiiämpä syynkin.




liikaa jorailua ? :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sapeli

Posts: 11,768

#11194 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Siis voi VI**U kun on menny koko päivä aivan hukkaan asuntoja kierrellessä *hmph* *igor* *nyyh* *uuh* *poks*

Siis onhan tää ihan oleellista ja tärkeää ja niin edelleen, ja omaa kämppää ollaan hakemassa, mutta mä olin varautunut siihen että me ehkä kierreltäis 3-4h näitä asuntoja (ja tän takia jätin todella kivan yön väliin) - no, nyt täs on menny yli 7h ja vielä vatvotaan *hmph* Ohi on mennyt jo vaikka mitä kivaa mitä olin tälle illalle suunnitellu, ja yhä enemmän saattaa mennä ohi jollei tästä kohta pääse lähtemään *uuh*

Että ottaa päähän *eiei*

edit: kyl tääkin ilta päätty ihan hyvin; tuo ylläoleva nyt sattui olemaan koko viikon vitutuksen multihuipentuma... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

rainy

Posts: 208

#11195 • • Edited rainy
Mulla on järkky morkkis+masennus ja väsymys ja päänsärky ja oksennuski kurkus kokoajan. Ärsyttää vielä ku pitää yksin olla, mut ei täs kunnos kyl jaksa mihinkään lähteäkkään. Mut hyvä et muil on hauskaa.
Avatar
#11196 • • astaroth Guest
musiikki vs. kaverit

erittäin ikävää valita näiden asioiden väliltä, mitä tehdä :(
Timce

Posts: 5,381

#11198 • • Timce
Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun dokaan viiniä. Syljin tunnin verran pyttyyn ja ensimmäistä kertaa lyhyen elämäni aikana sammuin (vessan lattialle).

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Lost-Soul

Posts: 3,107

#11199 • • Lost-Soul los pallos
Jopas on alkanu taas niin loistavasti tää päivä. Ensin onnistuin lukittautumaan auton ulkopuolelle, jonka takia myöhästyin duunista, jonka takia joku s**t*n*n mummo alko valittamaan. Nyt hirvee vitutus päällä ja duunissa pitäis jaksaa olla vielä monta tuntii.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Kolera

Posts: 4,256

#11200 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mökillä tänään kannettiin kamaa liiterin takaa toiseen paikkaan ja loppupuolella nostin yhen pienen lankunpätkän maasta ja juuri sillä nostolla kun oli selkä jo suora päätti alaselkä ruveta vittuilemaan ja juilimaan. Liikkuminen on nauruitkuirvistelynsekaista köpöttelyä/kangistelua. Pienin juiliminen on kutittelua ja sitten kun jotain pitäis tehä niin halvauttavaa vihlontaa. Ei kannata liikkua niin säästyy tällaisilta vittupäiltä *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä