päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,589 views

Nelli

Posts: 127

#21261 • • Nelli
Ei pysty kultaa näkemään yhtään useemmin ku ennenkään. Aikasemmin syynä oli välimatka ja nyt ristiinmenevät työvuorot. Ikävä *uuh*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#21262 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

onni3mk, 5.6.2007 14:20:
Mun rakas on pipi *nyyh* Forumilta tietoa etsiskeltyäni, oon melko varma että Eetu-pupsilla on pasteurella, joka ei ikinä parane kokonaan *uuh*

Muru on niin raukka, kun viettää vasemmalle, eikä ole oma pirteä itsensä. *nyyh*



Kallisteleeko se päätä toisele puolelle? Mun pupulle kävi niin aikoinaan, syynä oli varmaan aivokasvain *uuh* jos se on joku bakteeri (pasteurella) niin siihen voi saada antibiootit sentään!

Voimia! puput on *super*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

onni3mk

Posts: 3,973

#21263 • • onni3mk Onni on.

Hyzenthlay, 5.6.2007 22:36:
Kallisteleeko se päätä toisele puolelle? Mun pupulle kävi niin aikoinaan, syynä oli varmaan aivokasvain *uuh* jos se on joku bakteeri (pasteurella) niin siihen voi saada antibiootit sentään!

Voimia! puput on *super*



Sillon kokoajan pää kallella vasemmalle. Äsken huomasin, et sen nenä vuotaa. Toivottavasti se ois "vaan" pasteurellaa niin sais antibiooteilla helpotettuu sen oloo *uuh*

--
Onni on.

Kit^

Posts: 798

#21264 • • Kit^ ihme höpöttäjä
mul menee ihan koht hermo meiän projektin vetäjän kaa.. se leikkii nii itsevaltiasta ku voi olla.. ja nyt se viel oli menny lähettelee tekstei eteepäi asiakkaalle ilman et se oli varmistanu et ne muutokset on ok meiän muiden mielestä..

vittu tollasen ihmisen kaa jaksa tehä töitä ku kaikki pitää tehä sen tavalla. *grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#21265 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
toivotaan... meidän pupu oli muistaakseni vajaa pari viikkoa antibioottikuurilla, mutta tilanne ei parantunut, vaan meni pahemmaksi :( No, eiköhän eläinlääkäri tiedä mitä tekee. Toi nenän vuotaminen vois kyllä viittaa johonkin bakteeri-infektioon.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ezzy

Posts: 8,060

#21266 • • ezzy Droid-pappa
blah, kurkku kipee ja lyhyet unet. Onneks oli 2pv lomaa ja loppuviikko vedetään *super*nopeasti ohi.
Foxmagon

Posts: 1,329

#21267 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
En jaksa yhtään arvostaa aikaisia herätyksiä kun on yön aikana kerennyt nukkumaan parin tunnin ajan, kun ei ole saanut mitenkään unta. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

onni3mk

Posts: 3,973

#21268 • • onni3mk Onni on.
Kohta eläinlääkäriin *uuh*

Toivottavasti ei oo mitään vakvaa...

--
Onni on.

Kit^

Posts: 798

#21269 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Foxmagon, 6.6.2007 08:52:
En jaksa yhtään arvostaa aikaisia herätyksiä kun on yön aikana kerennyt nukkumaan parin tunnin ajan, kun ei ole saanut mitenkään unta. *igor*



jep.. sama täällä..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Kit^

Posts: 798

#21270 • • Kit^ ihme höpöttäjä
vatsa ihan törkeen kipee.. myöhästyin luennolt sen takii ja sit pitää ottaa koko ajan taukoi sielt.. äsh.. tahtois kotii, mut tuol ois pakollinen läsnäolo.. *hikoil**igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Sand3

Posts: 1,157

#21271 • • Sand3 satuolento
Taas riitaa...ehkä mä en vaan osaa olla hyvä ystävä vaan se vitun paskapää joka pilaa aina kaiken ja osaa loukata ja ja ja plaa plaa plaa V*TTU!!!!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Jocular

Posts: 1,359

#21272 • • Jocular Janni
Järkyttävä vatsakramppi *nyyh*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Freja

Posts: 8,775

#21273 • • Freja Sihteeri
Raivoissani päätin, että tänään mulla on karkkipäivä. En oo kyl aikoihin syöny karkkia, mut ny ku hain ton pussin lidlistä ni tuli heti masis olo ku ostin pussillisen sokeria *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#21274 • • Freja Sihteeri

mayah, 6.6.2007 12:39:
Höpö höpö. Joskus saa syödä (kuten mä tänään *joo*)



Mutku toi o sellane jumbopussi *igor*

Ei, en kyl oo syöny koko pussia enkä aiokaan, sillä kun otin muutamat palaset niin tuli himo, sit otin muutaman lisää ni tuli ällötysolo. Eli ny onki kaikki ihan hyvin, mä voin pitää tota tuollasena "pari karkkia päivässä"-pussina jonka suunnittelin kestävän ainakin 2 viikkoa :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KuZ

Posts: 44

#21275 • • KuZ Itä-Eurooppalainen unissaan
taas yksi torjuttu työhakemus
UnityF

Posts: 15,721

#21276 • • UnityF joo just se
Tyhmää ilkivaltaa mummon kerrostalossa. *grr*
Käytiin siellä kylässä ja mietin et mitä helvettiä rappukäytävällä oli kun meni kurkku tukkoon ja silmät meni punaiseksi ja alkoi kurkkuu kutittaa ja yskittää ja silmät vuotaa. Kialla sama juttu.
No mummolla vähän helpotti, lähin sit mummolle kauppaan ja sama homma rappukäytävässä mut nyt oli onneksi jo poliisi alhaalla jolle kerroin ja ne meni tutkii asiaa.
Kaupas käytyäni ja tulos takas mummolle niin paikalle oli tullu jo paloautoo ja ampulanssii jne jne. Rappu oli kiinni ja niin ootin vaja tunnin että pääsin sisää kun ne tuuletti sitä ym. Kaikki asukkaat tarkastettiin. Onneksi Kialla ja mummolla ei oo mitää hätänä mut mua pyöryttää ja kutisee kurkku edelleen. *uuh*

Kuka on niiiiin idiootti että tekee tollaista, toivottavasti jää kiinni, viellä kun lähin niin ei ollu selvinny mitä se oli tarkalleen mut pippurikaasua ne epäilee & että se oli lähtöisin kuudennesta kerroksesta. *dissaa*
ETJ

Posts: 1,229

#21277 • • ETJ Failed specimen
Vihaan näitä uusia työasuja. Musta t-paita ja mustat housut eivät oikein sovi tälläsille keleille.
subu

Posts: 1,174

#21278 • • subu Suski
Masu kipee! joutu lähtee duunist aikasemmin *uuh*
Avatar
#21279 • • cjet Guest
Uudet nahkaskandaalit, mitkä hiertäny uutuuden jäykkyyttään molempiin jalkoihin kaikkia judansseja.. *grr* Kuulema pitäis mennä muotouttaa ja pehmittää niiden nahka silleen ett saunoo ne jalassa? *ding*
Avatar
#21280 • • astaroth Guest
vituttaa. aivan perkeleesti. VITTU!