päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,476 views

larzizi

Posts: 1,661

#21302 • • larzizi
Äsht. Toi palovamma. Ei toi parane tosta ikinä tällä kelillä. Eikä oikein tiedä pitäisikö siinä pitää jotain haavalappua ettei pöpöt pääse haavaan vai pitäisikö olla ilman, jotta se hengittäis.

Oli pakko pistää haavalappu ainakin töitten ajaksi ettei farkut hankaa siihen. Voin sanoa, että sattuu ihan kiitettävästi kun yrittää ottaa sitä pois *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jone

Posts: 8,258

#21303 • • Jone Archibald Haddock
Kello on 6.47 ja oon hereillä. Oon mennyt nukkumaan about kahdelta ja oon kuolemanväsynyt. Tänään päivä jatkuu ainakin kahteen yöllä.

Eilen oli pääosin hauska päivä. Sain asioita tehtyä ja ihmisiä tavattua. Yhtä sellaistakin, joten en ollut tavannut aikoihin ja jonka kanssa oli todella hauskaa ottaa päivitystä kuluneisiin aikoihin. Täysin sattumalta tuli sitten kuitenkin siinä samalla aiheutettua helvetin paha mieli eräälle todella tärkeälle ihmisille ja nyt vetää naamaa ruttuun kun ajatteleenkin koko asiaa.
ee102

Posts: 775

#21304 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Uni loppui kesken ihan liian aikaisin. *poks* Ja sit pitäs vielä lähteä Turkuun junalla + suoriutua illasta vaikka tunnen jo nyt et mulle iskee vielä kamala väsymys ja tosi nihkee olo näiden ikuisuuden kestävien univaikeuksien takia. En enää muista, mitä on normaali uni ilman mitään lääkitystä. Joskus vielä pelkkä rauhoittava lääke riitti unen saantiin mut nyt oon jo melkeen 2 vuotta syönyt kamalan suurta annosta (omasta mielestäni) muuta kuin perinteisiä unilääkkeitä. Vituttaa. Ilman lääkkeitä en nuku ollenkaan, enkä normaalilääkityksellänikään nuku aina riittävästi, kuten tuli taas huomattua. *uuh*
Timce

Posts: 5,381

#21305 • • Timce
Vitun jenkit. Saatanan kusipäät..voi perkle. Muutama satanen rahaa pidossa kortilla, kun noi saatanan mulkut ei osaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Aamu

Posts: 999

#21306 • • Aamu you had me at hello
ikävöinti ei kyl oo lempipuuhaani :(

--
Do you think the expansion will make me fat?

Freja

Posts: 8,775

#21307 • • Freja Sihteeri
Oon sit kadottanu jotain mikä ehkä pitäis löytyä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Flügel

Posts: 212

#21308 • • Flügel Leicht begeistert
Vittu Manpowerin palkanlaskijat laskeneet palkkani ihan vituilleen ja 12 päivän työstä sain totaalista rahapulaa (tilillä eilen alle 10 ) helpottamaan uhkeat 68,98 euroa.
Kyllä näillä nyt kelpaa taas maksaa vuokran ja laskut, ostaa ruokaa ja yrittää elää. Vittu!

*toktok*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

%

Posts: 568

#21309 • • %

Flügel, 8.6.2007 16:48:
Vittu Manpowerin palkanlaskijat laskeneet palkkani ihan vituilleen ja 12 päivän työstä sain totaalista rahapulaa (tilillä eilen alle 10 €) helpottamaan uhkeat 68,98 euroa.
Kyllä näillä nyt kelpaa taas maksaa vuokran ja laskut, ostaa ruokaa ja yrittää elää. Vittu!

*toktok*


Heh heh, aika halvalla oot töihin lähtenyt =)

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Saara

Posts: 1,954

#21310 • • Saara #2970
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E Saatana ku tekis mieli tehdä valitus tosta sen esimiehelle.

*dissaa*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Flügel

Posts: 212

#21311 • • Flügel Leicht begeistert

%,
---

Heh heh, aika halvalla oot töihin lähtenyt =)



Todellakin, täysin on taas suositusten mukainen kesätyöläisen palkka...mur.
Hyvin alkoi taas viikonloppu!*igor*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#21312 • • Aurinkoneiti

Saara, 8.6.2007 17:09:
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E Saatana ku tekis mieli tehdä valitus tosta sen esimiehelle.

*dissaa*



Mikset tekisi valitusta esimiehellesi?
Saara

Posts: 1,954

#21313 • • Saara #2970

Anata, 8.6.2007 17:48:
---
Mikset tekisi valitusta esimiehellesi?



Ensin kysyn pomolta et mitä tää nyt meinaa ja jos ei mitään tapahdu, ni otan yhteyttä liittoon ja pomon esimieheen.

Saatana ku sapettaa.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#21314 • • Aurinkoneiti

Saara, 8.6.2007 17:50:
---
Anata, 8.6.2007 17:48:
---
Mikset tekisi valitusta esimiehellesi?

---


Ensin kysyn pomolta et mitä tää nyt meinaa ja jos ei mitään tapahdu, ni otan yhteyttä liittoon ja pomon esimieheen.

Saatana ku sapettaa.



Juuri noin. Olen oppinut, että kannattaa pitää puoliaan.*pahis*
Cloudberry

Posts: 493

#21315 • • Cloudberry
Allergia.

Vaikka tein kämppään suursiivouksen ja mulla on käytössä tabletit, silmätipat ja nenäsumute, niin silti heräsin aamulla 6:20 siihen, että nenästä valuu verta, nielu on tukossa ja keuhkot tuntuu ahtaalta. Voi elämä. Vois päivä lähteä paremminkin käyntiin! *dissaa*

Eikä vielä oo ees pahin pölysesonki.. pelottaa... *uuh*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#21316 • • Hitchhiker
Tää pirun kuumuus vie voimat ihan kokonaan, sisällä +30°C ja nyt väsyttää jo ihan törkeästi mutta mihinköhän nuo sisälämpötilat vielä mahtavat kohotakkaan *whaat*.
Miinapiina

Posts: 3,494

#21317 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
sisällä lämmintä 29 astetta. parvekkeen ovi auki, mut lasit kiinni. auttaa... öööö TODELLA vähän.
MUTTA KU EN USKALLA *toktok* *toktok* voi tulla ampiaisia HÄVE!!! *nyyh*
ja kuka neki sit tappaa, en mä ainakaan... *igor*

eli se on laitettava taas pussilakana pakastimeen ja haettava sieltä ku menee nukkuu.
onhan se viilee sen hyvin pienen hetken :(
mut tuntuu niiin kivalta *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Kultakisu

Posts: 145

#21318 • • Kultakisu una sambista

Miinapiina, 8.6.2007 21:12:
sisällä lämmintä 29 astetta. parvekkeen ovi auki, mut lasit kiinni. auttaa... öööö TODELLA vähän.
MUTTA KU EN USKALLA *toktok* *toktok* voi tulla ampiaisia HÄVE!!! *nyyh*
ja kuka neki sit tappaa, en mä ainakaan... *igor*

eli se on laitettava taas pussilakana pakastimeen ja haettava sieltä ku menee nukkuu.
onhan se viilee sen hyvin pienen hetken :(
mut tuntuu niiin kivalta *hymy*



pussilakana pakastimeen?! WHAAAAATT *nauru*
Miinapiina

Posts: 3,494

#21319 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kultakisu, 8.6.2007 21:19:

pussilakana pakastimeen?! WHAAAAATT *nauru*



joo-o, laitoin myös lakanan. ku nukun tossa lattialla patjalla partsin ovi auki, ni sit ku meen nukkuu ni heitän sen lakanan siihen ja otan pussilakanan päälle *tirsk*
ihanan viileetä. siihen on hyvä nukahtaa. *joo*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#21320 • • Heli vai kuka se oli
ttu ku ei saa aikaseks siivota näillä säillä.

--
ei se väärin ole.