päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,085 views

Avatar
#21321 • • Equalizer Guest

H3li, 8.6.2007 21:40:
ttu ku ei saa aikaseks siivota näillä säillä.



juu liian kuuma tehä mitään
Avatar
#21322 • • Equalizer Guest

Saara, 8.6.2007 17:09:
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E Saatana ku tekis mieli tehdä valitus tosta sen esimiehelle.

*dissaa*



meet kännis töihi ni johan saa vapaata
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#21323 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Saara, 8.6.2007 17:09:
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E



Valitat tosiaankin! Mulla on ihan sama juttu. Haluaisin olla ma-pe 8-16 töis niin kuin normaalit ihmiset, mutta oon ollut viimeset 6 viikonloppua enemmän ja vähemmän töissä *poks* ei ees lisät lohduta kun sosiaalinen elämä kärsii. Hauska sit olla tiistaipäivät vapaalla ja miettii mitä tekis.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

RiD

Posts: 2,817

#21324 • • RiD Nukemi
Vammasesti masentaa taas :(

--
*super* *possu*

hemuz

Posts: 2,178

#21325 • • hemuz kätevä emäntä

Cloudberry, 8.6.2007 18:48:
Allergia.

Vaikka tein kämppään suursiivouksen ja mulla on käytössä tabletit, silmätipat ja nenäsumute, niin silti heräsin aamulla 6:20 siihen, että nenästä valuu verta, nielu on tukossa ja keuhkot tuntuu ahtaalta. Voi elämä. Vois päivä lähteä paremminkin käyntiin! *dissaa*

Eikä vielä oo ees pahin pölysesonki.. pelottaa... *uuh*



Voisin veikkaa, et jos vedät liikaa niitä droppeja,
limakalvot on ihan superkuivat ja siksi nenä vuotaa verta.
Lenita

Posts: 1,423

#21326 • • Lenita

Hyzenthlay, 8.6.2007 21:58:
---
Saara, 8.6.2007 17:09:
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E

---


Valitat tosiaankin! Mulla on ihan sama juttu. Haluaisin olla ma-pe 8-16 töis niin kuin normaalit ihmiset, mutta oon ollut viimeset 6 viikonloppua enemmän ja vähemmän töissä *poks* ei ees lisät lohduta kun sosiaalinen elämä kärsii. Hauska sit olla tiistaipäivät vapaalla ja miettii mitä tekis.



No mut kohta on kaikki kesälomalla ja sit on tiistaivapaistakin hyötyy *hihu*
(mul alkaa ens perjantaina 4 viikon loma!!!!!)

--
^_____________^

Avatar
#21327 • • jesus Guest
Puhelimen näyttö halki *toktok*
bubbelgum

Posts: 2,477

#21328 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tää elämä on pelkkää paskaa, ei jaksa enää. *nyyh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#21329 • • opmdevil Guest
Mikkelin uimahalli meni kesäksi kiinni tänään. Ei voi enää käydä salilla. Hävettää mennä uimarannalle kun on ruma ja ruipelo ja lihavakin.
illusion

Posts: 1,061

#21330 • • illusion team-sauna :D

opmdevil, 8.6.2007 23:06:
Mikkelin uimahalli meni kesäksi kiinni tänään. Ei voi enää käydä salilla. Hävettää mennä uimarannalle kun on ruma ja ruipelo ja lihavakin.



hehe se Mikkeli on semmonen persläpi ei palveluita kaupunki!
martina

Posts: 1,875

#21331 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
helkkarin kivat uutiset räjähti naamalle töissä. :( aim skruud.
-V-

Posts: 587

#21334 • • -V-
Molemmat käyttötilit miinuksella... vitun jees!!!!!!!! *toktok**nyyh*
ella_

Posts: 1,329

#21335 • • ella_

Cloudberry, 8.6.2007 18:48:
Allergia.

Vaikka tein kämppään suursiivouksen ja mulla on käytössä tabletit, silmätipat ja nenäsumute, niin silti heräsin aamulla 6:20 siihen, että nenästä valuu verta, nielu on tukossa ja keuhkot tuntuu ahtaalta. Voi elämä. Vois päivä lähteä paremminkin käyntiin! *dissaa*

Eikä vielä oo ees pahin pölysesonki.. pelottaa... *uuh*



hmm.. mikäs nyt kukkii? heinäkö jo?

--
Elementary, my dear.

Cloudberry

Posts: 493

#21336 • • Cloudberry

hemuz
Voisin veikkaa, et jos vedät liikaa niitä droppeja,
limakalvot on ihan superkuivat ja siksi nenä vuotaa verta.



Joo, voihan se olla, että neljästi päivässä on sit mulle liikaa (nenäsuihkeen pakkauksen ohje on että tarpeen mukaan 2-4 kertaa päivässä), mutta ei limakalvot kyllä kestä sitäkään, että ne on niin turvoksissa, ettei pysty hengittään ja vesinuhaa saa niistää satoja kertoja päivässä. Ei tässä voi voittaa mitenkään. *uuh*

Viime yönä en sentään heränny verenhukkaan vaan siihen, että naapureilla oli jatkot ja vähän jälkeen viiden tuli jotain erimielisyyttä, mitä niiden piti selvittää äänekkäästi saata ja peetä huutaen. Ihan niinku ne etkot ei ois riittäneet! Kiva lähtee väsyneenä duuniin, ja vehreän kesäluonnon keskelle totta kai.. *dissaa*

ella_
hmm.. mikäs nyt kukkii? heinäkö jo?



En mie tiiä. Jotain valkosta höttöä täällä lenteli eilen tuulen mukana? *ding* Mutta se nyt on sinänsä ihan sama onko kyseessä siitepöly, eläinpöly, puupöly, tekstiilipöly vai kuiva katupöly, mun elimistö ylireagoi joka tapauksessa. Pahimpina kesäpäivinä (kuumaa ja kuivaa) mun piti lapsena, kun ei ollu sopivia lääkkeitä, joko pysyä turvallisesti neljän seinän sisässä tai käyttää pölymaskia (samaa jota käytin koulussa puutöissä), joka ei helteellä ollut kovinkaan toimiva ratkaisu.. Toivon, että tää on nyt vaan joku alkukesän shokki ja että elimistö tottuu ja turtuu pikku hiljaa, eikä koko kesä mene pilalle. *hymy*

(Tykkään kyllä silti enemmän keväästä, syksystä ja talvesta
kuin kesästä. *pepsodent*)
anis

Posts: 2,451

#21337 • • anis
pitäis saada vaihdettua duunipaikka. en jaksa tääl paskas koko kesää

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Freja

Posts: 8,775

#21338 • • Edited Freja Sihteeri
Hirvee yskä! En tiedä miksi. Kuulostan kehkosyöpäpotilaalta.

ja edittinä vielä; en osaa uida. Pysyn kyllä pinnalla, mutta eteenpäin meneminen on räpiköimistä ja hidasta. Se on varmaa osasyy tähä pääkipuun, ku niskaa jännittäny koko ajan. Ärh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#21339 • • asdf
Phil Collinsia ilmoilla *igor*
vivesteri

Posts: 309

#21340 • • vivesteri karmea mörkö
Paska olo *uuh*
On taas sellainen hetki, ettei oikein missään ole hyvä...
Ahdistavaa tällainen