31,307 posts, 1,566 pages, 8,547,185 views
Saara, 8.6.2007 17:09:
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E Saatana ku tekis mieli tehdä valitus tosta sen esimiehelle.
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E
Cloudberry, 8.6.2007 18:48:
Allergia.
Vaikka tein kämppään suursiivouksen ja mulla on käytössä tabletit, silmätipat ja nenäsumute, niin silti heräsin aamulla 6:20 siihen, että nenästä valuu verta, nielu on tukossa ja keuhkot tuntuu ahtaalta. Voi elämä. Vois päivä lähteä paremminkin käyntiin!
Eikä vielä oo ees pahin pölysesonki.. pelottaa...
Hyzenthlay, 8.6.2007 21:58:
---
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E
---
Valitat tosiaankin! Mulla on ihan sama juttu. Haluaisin olla ma-pe 8-16 töis niin kuin normaalit ihmiset, mutta oon ollut viimeset 6 viikonloppua enemmän ja vähemmän töissä ei ees lisät lohduta kun sosiaalinen elämä kärsii. Hauska sit olla tiistaipäivät vapaalla ja miettii mitä tekis.
opmdevil, 8.6.2007 23:06:
Mikkelin uimahalli meni kesäksi kiinni tänään. Ei voi enää käydä salilla. Hävettää mennä uimarannalle kun on ruma ja ruipelo ja lihavakin.
Cloudberry, 8.6.2007 18:48:
Allergia.
Vaikka tein kämppään suursiivouksen ja mulla on käytössä tabletit, silmätipat ja nenäsumute, niin silti heräsin aamulla 6:20 siihen, että nenästä valuu verta, nielu on tukossa ja keuhkot tuntuu ahtaalta. Voi elämä. Vois päivä lähteä paremminkin käyntiin!
Eikä vielä oo ees pahin pölysesonki.. pelottaa...
hemuz
Voisin veikkaa, et jos vedät liikaa niitä droppeja,
limakalvot on ihan superkuivat ja siksi nenä vuotaa verta.
ella_
hmm.. mikäs nyt kukkii? heinäkö jo?