päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,353 views

merqus

Posts: 1,010

#26341 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Ennemminki päivän *grr* Ku olin ajelemassa Lahden motaria Helsinkiin päin eilen illalla ni joku idiootti heitteli autoja jollain turvepaakuilla tjsp. ennen Koivukylän risteystä olleelta sillalta. Kiva ku yhtäkkiä pimeästä tippuu auton keulaan joku tumma möykky. Täytyy vaan kiittää onneaan, että ei tullu tuulilasiin. Siinä ois saattanu jo säikähtää sen verran, että ois ollu onnettomuus vähintäänki lähellä. Ei ollu lehdissäkään mitään maintaa tuosta, joten oletan, että muutki selvis "pommituksesta" ehjin nahoin...
Inferno@Tre

Posts: 678

#26342 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Jopas osaa taas olla harvinaisen tylsä päivä

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

mummoankka

Posts: 369

#26343 • • mummoankka
Miten jotkut ihmiset osaa ahdistaa niin helvetisti typeryydellään. Ja miten jotkut voi olla niin helvetin avuttomia...
Vihaan sitä jos ihmisessä on nämä kaks piirrettä. *toktok*
Onneks ei tartte kauaa enää katella..
Avatar
#26344 • • Muussika Guest
Voi rähmä. Mulla on ollut kurkku kipeenä jo useemman päivän. Oon päättänyt, että minähän en sairastu nyt kun on todella kiva duunikin, josta en halua olla pois, ja olen syönyt paljon klementiinejä sun muita hedelmiä sekä litkinyt teetä ja finrexiniä. Eipä olekaan olo mennyt pahemmaksi, vaikka kurkkukipu onkin välillä kummitellut kurkussa.

Tänään kuitenkin töistä lähdettyäni mulle tuli ihan kauhea oksettava olo, meinasi pala lentää tienposkeen. *poks* Kuumetta mulla selkeesti on. Huomenna, tai no oikeastaan torstaiaamuna, olisi huomenillalla alkavan yövuoron päätteeksi tärkeä kokous, johon haluaisin mennä.

Mööh, mie otan sairastumiset niin vakavasti varsinkin nyt, kun on työ josta todella tykkään, ja kun ensi lauantaina olisi Laserpointitikin (ja lippu on jo ostettuna). *uuh*

Vaik eipä tähänkään maailma kaadu, kuhan vaan ketuttaa.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#26345 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Päätä särkee ja vituttaa! Ah, mikä ihana aamu! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

crissy

Posts: 1,958

#26346 • • crissy

irrrma, 15.4.2008 17:29:
---
crissy, 14.4.2008 09:54:
---
irrrma, 11.4.2008 19:49:
auuu..käsivarsi ihan hellänä aamuisesta rokotteesta *poks* lääke jumittaa lihaksessa jo koko käsivarsi ihan puutuneena ja kipee, en ihan tälläst ois oottanu..*hmph**uuh*

---


jäykkäkouristus ilmeisestikkin..?

otin sen vajaa vuosi sitten ja jessus ku sen laittaminen sattu!!!!!!!!!!


---

Juu jäykkishän tuo oli, eipä se pistäminen tuntunut mishään, mutta huhheijaa kun sit illalla ja seuraavana päivänä käsi oli aivan rampa, jo siis todella kipeä.. onko se muka silloin 10v sitten sattunu noin paljon? *ding**hmph*



mulla se sattu niin *itusti! tai kirveli! ja joo ei sil kädel voinu oikeestaan mitään tehä ja yöt oli kauheita ku on tapana viskata käsi tyynyn alle ja pää siihen niin ku ei voinukkaa ku sattu. *nyyh*
no onneks vaan kerran 10v:essa:D
Mark

Posts: 7,311

#26347 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Ei enää ihanaa pikkupossua tuhisemassa vieressä ku aamulla herää *nyyh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lacerta

Posts: 239

#26348 • • Lacerta
edes oma äippä ei muistanu mun nimpparia eilen :(

--
-Happy DJ-

MissKoo

Posts: 1,289

#26349 • • MissKoo
Vähänkö ahdistaa olla riippuvainen muiden ihmisten avusta, että saa uudessa asunnossa yhtään mitään toimii.
Netti ei toimi. Ei vaikka säätäis ja vääntäis miten päin vaan.

Digiboksi on jotenkin viallinen tai kytkentävika, kuva telkkarissa on aivan karsea, ääni surisee ja kuvassa menee musta raita.

Lamppuja ei saa kattoon. Mites laitat, jos johtoja katosta tulee kaksi ja lampussa niitä on kolme? *ding* Ja mä olen liian lyhyt asentaa mitään lamppuja minnekään kattoon. Ei yllä.

Seinille ei saa mitään ilman porakonetta. Enkä mä osaa porata, vaikka sellanen kone oliskin.

Ikeaan ois pakko päästä, ei oo ees verhotankoja tai kokovartalopeiliä, eikä noita voi mennä hakee ilman autoa. Ei oo autoa. Tai ees ajokorttiakaan *nauru*

Auttakaa.

Valivali.
anis

Posts: 2,451

#26350 • • anis
Ikuinen väsymys!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#26351 • • Norb Guest

MissKoo, 16.4.2008 12:06:
Vähänkö ahdistaa olla riippuvainen muiden ihmisten avusta, että saa uudessa asunnossa yhtään mitään toimii.


Kaikki sun ongelmat ratkee, kun hommaat miehen..
MissKoo

Posts: 1,289

#26352 • • MissKoo

Norb, 16.4.2008 12:57:
---
MissKoo, 16.4.2008 12:06:
Vähänkö ahdistaa olla riippuvainen muiden ihmisten avusta, että saa uudessa asunnossa yhtään mitään toimii.

---

Kaikki sun ongelmat ratkee, kun hommaat miehen..



No jaa,a, se riippuu vähän miehestä.. onko sellanen käsi-ihminen vai ei *nauru*
Sand3

Posts: 1,157

#26353 • • Sand3 satuolento

anis, 16.4.2008 12:28:
Ikuinen väsymys!



Miten mustakin tuntuu et vaikka mä kuinka paljon nukun ja menen ajoissa nukkumaan niin silti mua aamulla väsyttää *ding* nytkin haluaisin vaan päästä kotiin ja peiton alle.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

anis

Posts: 2,451

#26354 • • anis

Sand3, 16.4.2008 13:02:
---
anis, 16.4.2008 12:28:
Ikuinen väsymys!

---


Miten mustakin tuntuu et vaikka mä kuinka paljon nukun ja menen ajoissa nukkumaan niin silti mua aamulla väsyttää *ding* nytkin haluaisin vaan päästä kotiin ja peiton alle.



Sama täällä, se on aina joka päivä. Vaikka ois helkutti lomallakin ni silti väsyttää*ding* pitäisköhän mennä johki tutkimuksiin ettei vaan sairasta mitään?

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Sand3

Posts: 1,157

#26355 • • Sand3 satuolento

anis, 16.4.2008 13:03:
Sama täällä, se on aina joka päivä. Vaikka ois helkutti lomallakin ni silti väsyttää*ding* pitäisköhän mennä johki tutkimuksiin ettei vaan sairasta mitään?


tää on ihan selvästi jotain kevätväsymystä, muut piristyy niin me väsytää.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

anis

Posts: 2,451

#26356 • • anis

Sand3, 16.4.2008 13:05:
---
anis, 16.4.2008 13:03:
Sama täällä, se on aina joka päivä. Vaikka ois helkutti lomallakin ni silti väsyttää*ding* pitäisköhän mennä johki tutkimuksiin ettei vaan sairasta mitään?

---

tää on ihan selvästi jotain kevätväsymystä, muut piristyy niin me väsytää.



No mutku mulla on sama homma vuoden ympäri*hih*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

hemuz

Posts: 2,178

#26357 • • hemuz kätevä emäntä
Rakas haukku lähtee maanantaina nukkumaan ikuista unta *nyyh*
irrrma

Posts: 241

#26358 • • irrrma huumori narikassa

crissy, 16.4.2008 08:11:
---
irrrma, 15.4.2008 17:29:
---
crissy, 14.4.2008 09:54:
---
irrrma, 11.4.2008 19:49:
auuu..käsivarsi ihan hellänä aamuisesta rokotteesta *poks* lääke jumittaa lihaksessa jo koko käsivarsi ihan puutuneena ja kipee, en ihan tälläst ois oottanu..*hmph**uuh*

---


jäykkäkouristus ilmeisestikkin..?

otin sen vajaa vuosi sitten ja jessus ku sen laittaminen sattu!!!!!!!!!!


---

Juu jäykkishän tuo oli, eipä se pistäminen tuntunut mishään, mutta huhheijaa kun sit illalla ja seuraavana päivänä käsi oli aivan rampa, jo siis todella kipeä.. onko se muka silloin 10v sitten sattunu noin paljon? *ding**hmph*

---


mulla se sattu niin *itusti! tai kirveli! ja joo ei sil kädel voinu oikeestaan mitään tehä ja yöt oli kauheita ku on tapana viskata käsi tyynyn alle ja pää siihen niin ku ei voinukkaa ku sattu. *nyyh*
no onneks vaan kerran 10v:essa:D



Meille opetettiin tänää koulussa pistämiset. *hikoil* tietty mua sitten toinen opiskelija aivan paniikissa, töppäs se neulan mun käsivarteen mikä just oli toipunut tosta rokotteesta..*igor*.
Aika siistii oli kyllä pistellä toisille kunnon neuloja lihakseen.. koekaniinin rooli oli yhtä hauskaa..*justjoo*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

nomic

Posts: 4,120

#26359 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
*uuh*
Nitta

Posts: 5,021

#26360 • • Nitta Sateenkaaren päässä

MissKoo, 16.4.2008 12:06:
Vähänkö ahdistaa olla riippuvainen muiden ihmisten avusta, että saa uudessa asunnossa yhtään mitään toimii.
---clips---


Yleensä ihmiset auttaa ihan mielellään, jos et koko ajan ole kyselemässä ja kiusaamassa samaa tyyppiä. Ongelma taitaa olla siinä ettet mielellään vastaanottaisi apua muilta ja jäisi kiitollisuudenvelkaan? :)

gaby, 16.4.2008 14:01:
Multa kiskottiin tänään hammas irti ja ihmettelin kun ei tuntunut missään... Nyt sitten puudutuksen teho alkaa häipymään eli 24h jomotusta edessä. Wuhuu!


Särkylääkettä nassuun, riittävästi. Tuota kipua on turha potea *eiei*