päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,737 views

Slim_Jim

Posts: 573

#26361 • • Slim_Jim
*TTU.
Etuhammas lohkes. Ai saaat--ana.
Ei koske mutta näyttää ihan_vitun_pahalta.
Hampaankin pala tippu jo jonnekin, vittu en mä sitä enä löytäny...huoh.
Vituttaa.

Nukkumaankin pitäs mennä, herätys klo5.
@#¤!

Sitten on vielä karsea hammaslääkärikammo, en tiedä mikä on mutta pelottaa jo tuleva aivan saatanasti, poraavat etuhampaan pois niin että veri tirskuu ja...ei prkl en mene sinne kuin vasta kun koskee aivan perkeleesti ja sillonkin VAADIN että niin tiukat tumut mulle pitää heittää että lähentelee koomaa. Voi perkele
zari

Posts: 716

#26362 • • zari Team Tamppaajat
Uni ei tuu vaikka tahtoisin... rytmi muutenki ihan sekasi. *grr*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Jone

Posts: 8,258

#26363 • • Edited Jone Archibald Haddock

Jone, 15.4.2008 08:34:
Ihan aina ei yrittämättä muista syytä siihen miksi on ottanut lemmikkejä. Tää on nyt kuukauden sisällä toinen kerta kun kissat lähtevät tuhoamaan jotain pientä kivaa, jonka olen hankkinut jotta kotini olisi viihtyisämpi paikka viettää vapaa-aikaa. Viimeksi kyseessä olivat uudet peitot, tyynyt ja lakanat, jotka ilmeisesti "tuoksuivat hassulle" uutuuttaan ja joiden päälle piti sitten tietenkin luonnollisesti kusta sen takia.

Turhauttaa.



Tänään valvotaan aamuyöhön sen takia, että tästä sängyn tuhoamisesta saatiin juuri pikauusinta. Tällä kertaa mukavasti niin, että oltiin itse jo nukkumassa. Heräsin siihen että käden alla tuntui omituisen kostealta ja niinpä niin - vanhempi kissani oli sitten ystävällisesti kussut peiton päälle väliimme.

Toinen koneellinen pyykkiä menossa ja 2 odottaa pesemistä. Jos oikein tsägä käy niin pääsen kolmelta nukkumaan (todennäköisemmin neljältä) ja seiskalta on herätys, koska toimistolla venaa tärkeän asiakkaan iso case. Vitulla päähän.

Ensi viikolla Vintiö menee eläinlääkäriin ja sieltä toivottavasti löytyy jotain ratkaisua tähän ongelmaan. Ruokaa on, vettä on, hiekkalaatikko on puhdas ja huomiota on annettu - syynä ei siis oikeastaan voi olla kapinointi minkään noista johdosta. Oli miten oli, niin näin ei kyl voi jatkua, koska tää on ihan hemmetin piinaavaa.

edit: Puoltatoista tuntia myöhemmin harmittaa sentään jo vähän vähemmän. Onpahan ollut aikaa lukea muiden kissanomistajien vastaavista ongelmista webistä sekä löydettyä "Pissi Pois"- ja "Feliway"-tuotteet, joista jälkimmäinen lähtee ainakin salettiin kokeiluun ton lekurikäynnin lisäksi.
Jone

Posts: 8,258

#26364 • • Jone Archibald Haddock

kottarainen, 17.4.2008 04:06:
Niinhän ne usein tuppaavat kusaisemaan samaan kohtaan mihin aiemminkin, ellei haju ole täysin poistunut. Elänkaupoissa on myynnissä pesuaineita joilla kusentuoksun pitäisi hävitä, ellei sitten tavallisella lähde kunnolla.



Jees, niinhän ne. Senpä takia oonkin pyrkinyt normaalisti (tätä on siis sattunut vuosien saatossa aikaisemminkin muutamaan otteeseen, mutta tämän alkuvuoden kolme kertaa on kyllä jo ennätystiheästi) pesemään, tuulettamaan ja tietyissä tapauksissa (esim. runkopatja) jopa miedosti hajustamaan pissatun esineen. Pitää kysäistä noista pesuaineista seuraavalla visiitillä eläinkauppaan - on sopivasti muutenkin juuri asiaa sinne.

kottarainen, 17.4.2008 04:06:
Toivottavasti ei ole kissallasi munuaistulehdusta tai muuta sairautta pohjalla!



Eips, kyllä nämä ovat ihan terveitä penteleitä molemmat. Tosin oon tässä nyt miettinyt, että pitäisiköhän niiden ruokavaliota lähteä vähän muuttamaan seniorimpaan suuntaan kun ikää on kuitenkin se 10 vuotta. Ei ole tullut aikaisemmin kiinnitettyä asiaan huomiota, koska nää on leikkisiä ja pirteitä kuin parivuotiaat.
-Santtu-

Posts: 1,965

#26365 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Karsee hedari*dissaa*

..toistuu nykyään vähintään kerran viikossa, syy tuntematon.
Jone

Posts: 8,258

#26366 • • Jone Archibald Haddock

kottarainen, 17.4.2008 06:28:
Eläinlääkäri antaa varmasti parhaimmat vastaukset ruokinnan suhteen, mutta jos kyseessä on ihan vahvasti tähän ajankohtaan liittyvä reviirin merkkaaminen, eläinkaupasta pitäisi saada myös sellaisia pistorasiaan tuikattavia vempeleitä. Ne erittävät jotakin huoneilmaan, minkä pitäisi pitää kuseksiminen aisoissa. Apua löytyy monenlaista, syitä ei sitten niinkään helposti. Kissat tietäen.



Je, se on just toi "Feliway." Ajattelin kysyä lekurilta tostakin ja mikäli se yhtään uskoo ton auttavan niin ostoslistalle menee. Valitettavasti toi ei vissiin taida olla ihan ilmaista vaan aika tyyristä ja ihan henkimaailman juttuihin ei viitsis rahaa kylvää.

Kissat on kyl siitä hattumaisia penteleitä, että syy niiden omituiseen käytökseen voi olla ihan missä tahansa maan ja taivaan välillä. Ensimmäiseksi tulee etsittyä sitä "vikaa" aina itsestään, mutta se on kyl useimmiten täysin turhaa.
*minttu*

Posts: 366

#26367 • • *minttu*

Jone, 17.4.2008 08:41:
---
kottarainen, 17.4.2008 06:28:
Eläinlääkäri antaa varmasti parhaimmat vastaukset ruokinnan suhteen, mutta jos kyseessä on ihan vahvasti tähän ajankohtaan liittyvä reviirin merkkaaminen, eläinkaupasta pitäisi saada myös sellaisia pistorasiaan tuikattavia vempeleitä. Ne erittävät jotakin huoneilmaan, minkä pitäisi pitää kuseksiminen aisoissa. Apua löytyy monenlaista, syitä ei sitten niinkään helposti. Kissat tietäen.

---


Je, se on just toi "Feliway." Ajattelin kysyä lekurilta tostakin ja mikäli se yhtään uskoo ton auttavan niin ostoslistalle menee. Valitettavasti toi ei vissiin taida olla ihan ilmaista vaan aika tyyristä ja ihan henkimaailman juttuihin ei viitsis rahaa kylvää.

Kissat on kyl siitä hattumaisia penteleitä, että syy niiden omituiseen käytökseen voi olla ihan missä tahansa maan ja taivaan välillä. Ensimmäiseksi tulee etsittyä sitä "vikaa" aina itsestään, mutta se on kyl useimmiten täysin turhaa.



Mulla ainaki Feliway autto kissan kuseskeluun ja sen yleiseen alakuloisuuteen...kokeilin sitä vasta kaikenmaailman testailujen jälkeen ku piti varmistaa ettei kissalla oo jotain tulehdusta tms. olis tullu huomattavasti halvemmaks ku ois ensin kokeillu sitä ja sit vasta käyttäny kokeissa:/ mut tapauskohtasestihan pitää aina kattoo, jokainen katti kun on omanlaisensa, as we know *hihu*
Late

Posts: 3,441

#26368 • • Late team Lasse
Taitaa kevät flunssa iskeä päälle, ei nappais yhtään. *uuh*
zenny

Posts: 1,145

#26369 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Erittäin huonosti nukuttu yö takana.. *poks* ekaks sai poikakaverille sanoo jonku 5 kertaa et etkö jo vois käydä nukkuu ku pelas siin jotain, no sit ku se kävi nukkuu ni sit alko koskee mahaa, seurauksena ilmeisesti illan jäätelön syönnistä, se valvotti puolisentoist tuntii siin sitte ja sit ei ollukkaa enää ku 3 tuntii aikaa nukkuu... *haukottel* Taitaa olla niin et en ennen syö mitää maitotuotteita ennenku oon käyny testei et selviää oonks maidollekin allerginen... *eiei*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Lyylikki

Posts: 2,975

#26370 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Katsoin, että meillä on tänään ruokana riistakastiketta, mutta sitä onkin vasta perjantaina.

Luulin siis, että on perjantai ja nyt joudunkin syömään lihamureketta. Kyllä murekekin hyvää on, mutta...
Birgie

Posts: 1,311

#26371 • • Birgie Kikati
*nuha*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

*minttu*

Posts: 366

#26372 • • *minttu*
Vituttaa huomata kuinka vähän sua loppujen lopuks arvostetaankaan...
Crazybattery

Posts: 782

#26373 • • Crazybattery Fruor ergo sum
******* toi parkcom oy *******grr*
merqus

Posts: 1,010

#26374 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kurkku on vähän kipeä :( Ja nyt ku just ei sais tulla kipeäks...
anis

Posts: 2,451

#26375 • • anis
Pitäis alkaa siivoomaan*igor*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

jusqu

Posts: 762

#26376 • • jusqu pilipalipilotti
Mun nappikuulokkeet hajos. Taas. Mä en tajuu ku kaikki saatanan kuulokkeet hajoo mun käsittelyssä viimeistään puolen vuoden käytön jälkeen. Enkä mä edes revi ja retuuta niitä :(

--
*pupu**piis*

Horzi

Posts: 646

#26377 • • Horzi FINRG Recordings
En pärjää Photoshopin kanssa *eiei*
Claudi0

Posts: 255

#26378 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Itututtaa kun ei ole ajokorttia! En osaa liikkua julkisilla minnekkään ja se on pirun hidasta ja raastavaa! Sama matka mihin multa kestäis parikyt minuuttia autolla, kestää 1,5 tuntii julkisilla! 3 tuntia päivästä pelkkiin työmatkoihin!*grr* Ja voi hedelmä sitä aamun tungosta junassa!

Onneks saan kohta sen kortin takas*sydän* Lupaan jatkossa saastuttaa ja eesauttaa ilmaston lämpenemistä.
merqus

Posts: 1,010

#26379 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Eähh... Olo senku pahenee :( Kurkku on kähee, nenä vuotaa ja alilämpöä on puolisen astetta. Välillä töissäki päässä vippas ihan viimesen päälle. Yritä ny sit tässä tehä jotain.
AcidR

Posts: 521

#26380 • • AcidR Serine (Distortion)
Jalat ihan rakoilla, hädintuskin pystyy tepasteleen eteenpäin *senkin*