päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,525 views

Karvinen

Posts: 699

#28861 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Hetken aikaa oon ittekseni ylistäny turun terveydenhuoltoa ja sen toimivuutta. . kaikki oli paremmin ja toimi hienommin ku hkissa, mut hitto sit tänää uudel terveys-asemal (joka vaihtu viikko sit) olis tarvinnu niitä fiksui sanoi ja ammattikorkeessa luettuja tietoja niin koko paska lafka rupee vittuilee ja leikkii niin saatanan tyhmää.. kukaa ei tiiä mistää mitää eikä ketää... Turhaa seki pieni ylistys , samallail tääl nää toimii ku muuallaki *dissaa*

Turku *sydän**dissaa**sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

anis

Posts: 2,451

#28862 • • anis
Tammikuu on aina ikävien uutisten kuukausi. Niin monta ihmistä jo mennyt tässä lähiaikoina. Tänään sain kuulla että rakas ystäväni on kuollut.

RIP lulu.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Freja

Posts: 8,775

#28863 • • Freja Sihteeri
päätä särkee :(
viikonloppu eessä, en jaksa edes iloita.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Siren

Posts: 826

#28864 • • Siren Seinäruusu
Oispa elämäntilanne semmonen et voisin nyt ostaa asunnon. Tohon viereen kun just valmistuis kerrostaloja jonne ois kiva muuttaa *uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

UnityF

Posts: 15,721

#28865 • • UnityF joo just se

senso, 23.1.2009 21:06:
ei saatana... prossun tuuletin pitää hirveetä meteliä. kunhan nyt ei leikkais kiinni *uuh*



Kone kii ja pölyjen siivous *vink*
Ehkis on edes jotain apuu.
UnityF

Posts: 15,721

#28866 • • UnityF joo just se

senso, 23.1.2009 21:16:
se tulee tehtyä tarpeeksi usein, viimeeksi tiistaina. kuulostaa siltä et laakerit olis syypää *igor*



*uuh* kaikki tärkee sit valmiiksi jo talteen. *joo*
Mulla hajos 2 konetta 6kk aikana *grr* Enkä ollu oppinu edes kantapään kautta ja niin katos kaikki bittitaivaaseen. Ehkä nyt opin... *hih*
domi

Posts: 7,069

#28867 • • domi Työn sankari.

senso, 23.1.2009 21:26:
---
onneks tärkeä data on ulkosella kovolla, ja prossuhan tässä vaan tuntuu kajahtavan. vituttaa vaan ku on boxed prossu.. *igor*


Yhtä lailla se ulkoinen kovo voi hajota.
Kolera

Posts: 4,256

#28868 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Onnistuin tänää alottaa tuon kämpän imuroimisenki ja sitten siirsin sohvan seinän vierestä niin siellä oliki ihan seinän alaosassa tapetti homehtunu. Oon sitte iskeny sohvan ihan seinään kiinni ku se kangas ollu märkä. siellä sit muhinu ne vedet kuukauden pari ja oli vieläki märkä se kostea kohta.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

US together

Posts: 147

#28869 • • US together Redneck

Kolera, 24.1.2009 02:33:
Onnistuin tänää alottaa tuon kämpän imuroimisenki ja sitten siirsin sohvan seinän vierestä niin siellä oliki ihan seinän alaosassa tapetti homehtunu. Oon sitte iskeny sohvan ihan seinään kiinni ku se kangas ollu märkä. siellä sit muhinu ne vedet kuukauden pari ja oli vieläki märkä se kostea kohta.


se on kauheeeeta

--
God Bless America

UnityF

Posts: 15,721

#28870 • • UnityF joo just se

Kolera, 24.1.2009 02:33:
Onnistuin tänää alottaa tuon kämpän imuroimisenki ja sitten siirsin sohvan seinän vierestä niin siellä oliki ihan seinän alaosassa tapetti homehtunu. Oon sitte iskeny sohvan ihan seinään kiinni ku se kangas ollu märkä. siellä sit muhinu ne vedet kuukauden pari ja oli vieläki märkä se kostea kohta.



jos on irottettava kangas niin eiku piimä ostoksille.
http://www.martat.fi/neuvot_arkeen/tahranpoisto/tekstiilit/
Kolera

Posts: 4,256

#28871 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

UnityF, 24.1.2009 09:06:
---
Kolera, 24.1.2009 02:33:
Onnistuin tänää alottaa tuon kämpän imuroimisenki ja sitten siirsin sohvan seinän vierestä niin siellä oliki ihan seinän alaosassa tapetti homehtunu. Oon sitte iskeny sohvan ihan seinään kiinni ku se kangas ollu märkä. siellä sit muhinu ne vedet kuukauden pari ja oli vieläki märkä se kostea kohta.

---


jos on irottettava kangas niin eiku piimä ostoksille.
http://www.martat.fi/neuvot_arkeen/tahranpoisto/tekstiilit/


sohva on onneks tommonen sininen missä ei kyl oo irrotettava kangasta. Toi tapetti on vaan vittumaisempi ku se on ihan "musta" tolta puolen neliömetrin alueelta. sehän jää kyl ton sohvan taakse piiloo mut sitku täältä lähtee menee ni mitä sit. Vedänkö mä ton valkosel merkkaus tussil valkoseks vai mitä vittua =P
ku tiiä löytyykö tota tapettia enää ja sit jos meinaa vaan paikallisesti korjata ni onko minkälainen sävyero jne.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

*Bixxx*

Posts: 162

#28872 • • *Bixxx*
Prkl:n *toktok* Jehovan todistajat tulivat herättään... Pitäis opetella oleen avaamatta ovee, ellei tiedä että joku on tulossa kylään *grr*

--
***TIIKERI***

Avatar
#28873 • • astaroth Guest
vittu kun masentaa :(
Siren

Posts: 826

#28874 • • Siren Seinäruusu
Kouluahistus ja ressi. Oispa viikko kaikesta muusta vapaa niin sais tehokkaasti työskenneltyä.

*uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Freja

Posts: 8,775

#28876 • • Freja Sihteeri
Juuei. Hemmetinmoine väsy.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#28877 • • Annakins Guest

Annakins, 23.1.2009 09:43:
*haukottel* *nukkuu* *igor* *hmph* *eiei* *eikä* *poks* *grr* *dissaa* *senkin* *toktok* *stop*



repeat.


enää 8 työpäivää ennen lomaa. enää 8 työpäivää ennen lomaa. enää 8 työpäivää ennen lomaa.
domi

Posts: 7,069

#28878 • • Edited domi Työn sankari.

domi, 26.1.2009 07:38:
Ei vittu kun ei nyt oikein mene hyvin.


Komppaan tähän:
tämänpäiväinen saldo töissä: vittuilua ja päänaukomista asiasta mikä ei mulle kuulu sekä pätemistä siitä kuinka HE TEKEVÄT TÖITÄ 8 TUNTIA (!!!!!!!!!!!!!!!!! AMAGAD) päivässä.
tiiplis

Posts: 1,043

#28879 • • Edited tiiplis also available in sober
Ihme epäluuloilu ja niheily. Hyvä fiilis häipyi kyllä tosi tehokkaasti.

Edit: VITUN ÄMMÄ *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

alyssa

Posts: 3

#28880 • • alyssa
väsy ja ärsytys.. pitäis tehä hommia mutta motivaatio hukassa, huoh. lisäksi iso ikävä kultaa, mikä aiheuttaa känkkäränkkäisyyttä ja nihkeilyä meidän välille. miks pitää asua eri paikoissa..