päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,421 views

Cress

Posts: 405

#28881 • • Cress
Siis mä en puhu mistää hikisist bileist, vaa kunno juurihoidoist *pepsodent*
Funktion

Posts: 1,720

#28882 • • Funktion over 9000
...hevosen omistajanvaihdospaperit allekirjoitin justiinsa... eli yhteisomistuksesta exälle..

Enpäs tiedä koska viimeks olis ollu näin tyhjä olo! :/

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

UnityF

Posts: 15,721

#28883 • • UnityF joo just se
Alaselkä venähti kauppareissus, nyt särkee.*uuh*
lostgone

Posts: 2,493

#28884 • • lostgone
Tiedän liikaa, eikä salaisuuksien kertominen muuta tilannetta.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Minnalilla

Posts: 418

#28885 • • Minnalilla
oon niin hiton saamaton, en saa mitään aikaseks.. *eikä*

--
tilulileii!

*minttu*

Posts: 366

#28886 • • *minttu*
Voiko elämä enää epäreilumpaa olla... *uuh**nyyh*
Piiuzki

Posts: 870

#28887 • • Piiuzki
Onhan se kiva että, sain uuden työn mutta liian paljon uutta asiaa saa mut ihan rikki oispa jo viikonloppu.. *igor*
Miinapiina

Posts: 3,494

#28888 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
niin väsy taas... loppuis jo tää lenssu!!

--
pinkki on pop!!!

asdf

Posts: 3,155

#28889 • • asdf
Rakkaalla dogilla on kasvain suussa :( Laadusta ei tosin tiedä vielä, mutta ei hyvältä vaikuta.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#28890 • • Edited Hitchhiker
Lenkkisauna oli hieman kylmähkö, ensimmäiset olivat heittäneet kiukaan "kylmäksi" ja siitä ei irronnut kuin yhdet hyvät löylyt ja loppu meni sitten pienoisia lämpöaaltoja odotellessa (tosin virolainen raksahemmo kärvisteli jo niissä). Mutta sauna kuitenkin *sydän*.
illusion

Posts: 1,061

#28891 • • illusion team-sauna :D

Hitchhiker, 28.1.2009 21:29:
Lenkkisauna oli hieman kylmähkö, ensimmäiset olivat heittäneet kiukaan "kylmäksi" ja siitä ei irronnut kuin yhdet hyvät löylyt ja loppu meni sitten pienoisia lämpöaaltoja odotellessa (tosin virolainen raksahemmo kärvisteli jo niissä). Mutta sauna kuitenkin *sydän*.


Kuulostaa Serenalta *tirsk**tirsk**tirsk*
%

Posts: 568

#28893 • • %

remotion, 29.1.2009 00:54:
Vaikkua korvissa, eikä lähe pois :(


Removax toimii mulle, tarvii myös vesipumpun. Ja onhan noita kaikkia suihkeita yms, aptekkiin mars mars.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

remotion

Posts: 5,283

#28894 • • remotion nostatus guru

%, 29.1.2009 01:41:
---
remotion, 29.1.2009 00:54:
Vaikkua korvissa, eikä lähe pois :(

---

Removax toimii mulle, tarvii myös vesipumpun. Ja onhan noita kaikkia suihkeita yms, aptekkiin mars mars.



totta, mulla saattaa jotain manteliöljyä tai removaxia ollakin. mutta kun on kurkkukin ihan tukossa ni ni...
noena

Posts: 3,138

#28895 • • noena first breath after coma
Väsyttää, ai kamala miten sitä väsyttääkin!! Serkku on kylässä käymässä ja se sai eilen illalla aivan hullunlaisen allergiakohtauksen aspiriinista, silmät turpos melkeen kiinni ja koko kroppa oli nokkosihottumalla. Siinä vaan kestine pojalle naamaan ja ite juoksee apteekkiin hakemaan kyypakkausta. Onneks se autto aika nopeesti, mut kun päivystyksen täti oli sanonu et kannattaa seurata tilannette jonkun aikaa kyypakkauksen jälkeen ni siinähän sitä sitte istuttiin yöhön ja toinen naureskelee ittelleen et "onpa hän tänään komia poika" xD
...mutta niin, väsymys *poks* *haukottel* *nukkuu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

JaUHomAto

Posts: 395

#28896 • • Edited JaUHomAto väärä nimi
molemmat jalat ihan tulessa, aaah tätä kipua! *poks*
Freja

Posts: 8,775

#28897 • • Freja Sihteeri
Töissä, iski ressi ja ahistus. Paha olla. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#28898 • • Annakins Guest
Jos en olis jäämässä lomalle ens viikolla ni hakisin saikkua. vittu mitä paskaa.
Avatar
#28900 • • Muussika Guest
Juupajuu. Odottelin kovasti tuota SpineFeast-heviristeilyä, ja sinne siis lährinkin. Koulutuspäivän aikana samana päivänä aiemmin alkoi jatkuva aivastelu ja nenän vuotaminen. Noh, risteilyllä sitten alkoi ensin toinen silmä vuotamaan poskelle oikeen urakalla, ja sitten nousikin tosi kova kuume. Petipotilaaksi oli pakko taipua ennen aikojaan.

Frendit tosin otti asian raskaammin ku meiksi. Joutu vaan toteamaan, että rahaa tulee ja menee, risteilyjä tulee ja menee. Mä oon kuiteskin tosi onnellinen elämässäni, että eipä mittee hättee. :) Ja ehdinhän mä sentään halata poroa ja hillua Jägermaister-lei kaulassa. Lisäksi frendit oli ihania ja toi mulle aamiasbuffetista aamiaista sänkyyn. <3

Se, mikä tässä nyt oikeasti kovasti surettaa on semmoinen asia, että mä olen edelleen potenut 39 asteen kuumetta tässä kotosalla. Tänään olisi mun ex-bändin edesmenneen kitaristin muistokonsertti, jota olen odottanut tosi paljon, enkä siis sinnekään pääse menemään (vaikka bändiläiset lopulta lupasivatkin yrittää mua listalle, kun liput myytiin loppuun ennen kuin ees tiesin niiden olevan myynnissä). Tää on oikeasti aika kova pala, koska tää ois ehkä ollut ainut keino ylipäänsä tajuta, että en enää näe sitä jätkää ikinä, ja ettei se vaan ole jossain pitkällä keikkamatkalla.

Aina ei voi voittaa. Onhan tässä nyt kuukausi sairasteltu enemmän ja vähemmän, kaikki suurempi sairastelu ajoittunut vapaille ja tärkeisiin hetkiin. Murphy päässyt vähän käpälöimään lakia.