päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,093,757 views

Slim_Jim

Posts: 573

#30121 • • Slim_Jim
Eka duunipäivä piiiitkän vapaan jälkeen kolmen tunnin yöunilla.
EISSssssssaaatana. Onneksi enää 35 minsaa kärsittävänä.
Amuck

Posts: 2,396

#30122 • • Amuck dub-i-dub

Replying to päivän :(:

RujoNic, 17.1.2010 13:57:
tää on khyl ikuinen :( ... Helsingin oma bilekulttuuri ja sen sulkeutuneisuus. ja porukan asenne sen muuttamista kohtaa!!


Olisiko sulla jotain (sydäntäriipivän koskettavia) kertomuksia näistä kokemuksistasi? Tai minkätyyppisissä bileissä olet tällaiseen tuomioon päätynyt? Kertoisitko vähän tarkemmin mikä siinä kulttuurissa mättää? Minkälaista kulttuuria ja vastaanottoa toivoisit/odottaisit?

Vähän vaikea olla nyt samaa mieltä. Mä olen kokenut monenkin genren Hkiskenet varsin värikkäiksi ja vastaanottavaisiksi, johtuen varmaan lähinnä siitä että porukkaa on paljon, mukaan mahtuu monenmoista tallaajaa ja helpommin myös löytyy ne mun makuun mukavimmat tyypit.

Mitä mieltä muu kansa on? Onko mulla vaan käynyt hyvä tuuri? Vai huono tuuri joidenkin pienempien kaupunkien sulkeutuneisiin porukoihin ujuttautuessa?


(Ehkä dubstep-piirit ovat vähän vaikeita mutta ne nyt ovatkin sellaisia hissukoita ja peräkammarinpoikia kaikki :P bigup -shoutit to all ya skanker-steppers out there, älkää lyökö)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Ergilion

Posts: 751

#30123 • • Ergilion
kiksubileet on iloisia, siellä hymyillään toisille *ankka*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

anis

Posts: 2,451

#30124 • • anis
Vatsalihakset on niin kipeät eilisen treenin jälkeen että sattuu yskiä ja nauraa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#30125 • • Muussika Guest
Yh, takapakkia. :/ Voi harmi.
Josssu

Posts: 506

#30126 • • Josssu
Mulla on ollut jalka kipsissä 19.12 asti, mutta tänään erityisesti on harmittanut ihan hirveästi.
Normaalisti päivittäin urheilevana ihmisenä ottaa aika koville tämä makaaminen.
Tuun hulluksi kun ei ole tekemistä.
eugina

Posts: 898

#30127 • • eugina YleX tt-i *sydän*

Replying to päivän :(:

Josssu, 19.1.2010 20:05:
Mulla on ollut jalka kipsissä 19.12 asti, mutta tänään erityisesti on harmittanut ihan hirveästi.
Normaalisti päivittäin urheilevana ihmisenä ottaa aika koville tämä makaaminen.
Tuun hulluksi kun ei ole tekemistä.



mul ei oo kipsii koskaan ollu, mut voin vaan kuvitella miltä tuntuis.. :/ itenkin lähes joka päivä jotain liikuntaa tulee harrastettua, enemmän tai vähemmän kilpailu mielessä, joten melkonen tylsyys kyllä iskis..mut jaksamista sinne.. :)

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Jokke L

Posts: 1,203

#30129 • • Jokke L [GoodMusic]
Kuulin äsken, että yksi ystäväni on kuollut.



Vaan ylitse kaikkien
kyynelten
tuhat muistoa meitä lohduttaa.
Ne on tallessa päivien
menneiden
-tuhat muistoa kultaakin
kalliimpaa.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#30130 • • astaroth Guest

Replying to päivän :(:

RujoNic, 19.1.2010 20:45:
ei saa purkaa itseensä vapaasti edes tässä topicissa... eh.........


niin no, keskustelufoorumihan on kyseessä. ei siinä oli mielestäni mitään ihmeellistä, jos joku paikallinen sattuu kysymään mielenkiinnosta, että mitä oikein tarkalleen tarkoitat

kieltämättä muakin vähän kiinnostaa
$

Posts: 1,802

#30131 • • $ Destination weekend!

Replying to päivän :(:

Josssu, 19.1.2010 20:05:
Mulla on ollut jalka kipsissä 19.12 asti, mutta tänään erityisesti on harmittanut ihan hirveästi.
Normaalisti päivittäin urheilevana ihmisenä ottaa aika koville tämä makaaminen.
Tuun hulluksi kun ei ole tekemistä.



Eräälle ystävälleni kasvoi kipsattuun käteen, kipsin alle paksuja mustia karvoja, joita hänellä ei siis normaalisti kasvanut. Eräs toinen ystäväni ajatteli soveltaa sitä kikkaa lääkkeenä hiustenlähtöön :)

Itse en ole ollut kipsissä niin ei voi tietää kuinka paljon se todella rajoittaa elämää :(
Freja

Posts: 8,774

#30132 • • Freja Sihteeri
Kipeä pää jälleen kerran. Hartiat jumissa.
Halun helpotusta nyt enkä joskus tulevaisuudessa *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RujoNic

Posts: 1,161

#30133 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Replying to päivän :(:

astaroth, 20.1.2010 15:31:
---
RujoNic, 19.1.2010 20:45:
ei saa purkaa itseensä vapaasti edes tässä topicissa... eh.........

---

niin no, keskustelufoorumihan on kyseessä. ei siinä oli mielestäni mitään ihmeellistä, jos joku paikallinen sattuu kysymään mielenkiinnosta, että mitä oikein tarkalleen tarkoitat

kieltämättä muakin vähän kiinnostaa

tarviiks mun sanoo muuta kun.. stadis ikävä kyllä soittaa vaan stadin jannut ja näin ollen siellä ei kauheen usein ulkopaikkakuntalaisia jukkia näy. mutta mitäpä sitä enempää asiaa pukemaan sanoiksi... tää nyt vaan vituttaa yleisesti ja aina. onhan sitä kulttuuria muuallakin kun päiväkahvi seudulla. *piis*
domi

Posts: 7,069

#30135 • • domi Työn sankari.

Replying to päivän :(:

RujoNic, 21.1.2010 14:16:
---
astaroth, 20.1.2010 15:31:
---
RujoNic, 19.1.2010 20:45:
ei saa purkaa itseensä vapaasti edes tässä topicissa... eh.........

---

niin no, keskustelufoorumihan on kyseessä. ei siinä oli mielestäni mitään ihmeellistä, jos joku paikallinen sattuu kysymään mielenkiinnosta, että mitä oikein tarkalleen tarkoitat

kieltämättä muakin vähän kiinnostaa

---
tarviiks mun sanoo muuta kun.. stadis ikävä kyllä soittaa vaan stadin jannut ja näin ollen siellä ei kauheen usein ulkopaikkakuntalaisia jukkia näy. mutta mitäpä sitä enempää asiaa pukemaan sanoiksi... tää nyt vaan vituttaa yleisesti ja aina. onhan sitä kulttuuria muuallakin kun päiväkahvi seudulla. *piis*


Ja Tampereella soittaa enimmäkseen tamperelaiset ja Turussa enimmäkseen turkulaiset ja Oulussa enimmäkseen oululaiset.
Olikos tässä nyt jotain yllättävää?
Avatar
#30136 • • Annakins Guest
Voi vitun vitun vittu!
Freja

Posts: 8,774

#30137 • • Freja Sihteeri
Nii kova hedari et oksettaa. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

eugina

Posts: 898

#30139 • • eugina YleX tt-i *sydän*
hautajaiset ei vaan oo niitä kaikkein mukavimpia juttuja..*uuh*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

noena

Posts: 3,138

#30140 • • noena first breath after coma
Sain aamulla tietää että yksi hyvin mukava työkaveri on kuollut :(

--
TwistedLife™ Amusement Park