päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,093,635 views

KeijoK

Posts: 1,495

#30741 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän :(:

ihminen mokaa kerran elämässä pahasti



Toiset tekee sitä aina silloin sun tällöin....pitkin elämää....=I

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

[Siru]

Posts: 259

#30742 • • [Siru]

Replying to päivän :(:


---
" post="1623345"]ihminen mokaa kerran elämässä pahasti
---


Toiset tekee sitä aina silloin sun tällöin....pitkin elämää....=I



jos se sama "moka" kestää vuosia.. ja kyllä siihen suureen mokaan mahtuu myös monta pientä mokaa...

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

peikkolapsi

Posts: 1,180

#30743 • • peikkolapsi miisa the maskotti
hiilariähky :(

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Takyon

Posts: 2,945

#30744 • • Takyon Möwkö
Tänään on kyl kaikki pielessä.

- Lyhyet "yö"unet raskaan yövuoron jälkeen
- Kaveri feidas sovitut kiipeilyt ja mä odottelin sitä typerän näköisenä tunnin (tähän voi lyötyä joku hyväkin selitys mutta mä en ole vielä jaksanu kuunnella sitä)
- Ajan huoltoasemalle tankkaamaan ja just sillä mittarilla jolle ajan, ei ole diisseliletkua
- Peruutan toiselle mittarille ja siihen joku runkkari änkeää tielle
- Vihdoinkin kun saan tankattua niin mittarista on kuittipaperi loppu
- Ajelua iltapäiväruuhkassa vittuuntuneena (ja vitun dorkia muita liikkujia)
- Spotify JÄLLEEN KERRAN valittaa jostain vatun .dll:stä ja se pitää asentaa uudestaan
- 8 biisin kuuntelun jälkeen olen kuullut saman vitun nettitakku -mainoksen 7 kertaa

Mitähän vielä..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Late

Posts: 3,441

#30745 • • Late team Lasse

Replying to päivän :(:

Tänään on kyl kaikki pielessä...



Lisää unta ja feidaajalle noottia, kyllä se siitä! Noi muut ei varmasti ärsyttäis niin paljon jos ois kunnon unet takana. *hihu*
tommib

Posts: 3,204

#30746 • • tommib
Paino on korkeimmillaan ikinä, en ole näin paljoa painanut elämäni aikana koskaan.
Enkä vieläkään saa tavata lastani, koska äiti estää tapaamiset. On todella kova ikävä omaa, rakasta hieman yli vuoden vanhaa poikaa*nyyh*
tommib

Posts: 3,204

#30747 • • tommib
Joudun vetämään tapaamisoikeuteni oikeuteen, yrittää kumota pojan yksinhuoltajuus ja taistella toisen lapsen huoltajuudesta. Ihana syksy tiedossa, kun tästä ei tule kaunista :( Mutta lasteni takia on pakko.
Inferno@Tre

Posts: 678

#30748 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Masentaa ja kaikki menee taas vaihteeks päin helvettiä :(

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

tommib

Posts: 3,204

#30750 • • tommib
Riitaa riitaa riitaa exvaimon kanssa ja uhkauksia, haukkuja sato niskaan taas kunnolla

Miksei sitä ikinä osaa VAAN katsoa levykaupan sivua ilman että tilaa jotain? Nyt on sit tulossa useampi paketti jo nyt ja pari tulee kai tilattua vaikkei rahaa ole....
Hendryk

Posts: 510

#30751 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Meidän tönöyhtiöön tehdään se "linjastoremontti" sitten raskaimman kautta. *dissaa*

("Linjastoremontti" on nykyhämmenskää, ja tarkoittaa suomeksi putkiremonttia. Koti on siis asumiskelvoton luultavasti kaksi kertaa etukäteen ilmoitettua kauemmin, ja tavarat ynnä huonekalut ynnä lähiomaiset, jotka uskaltaa kotiinnsa suojamuovien peittoon jättää ovat joko syödyt, viedyt tai repostellut, kun ne uskaltautuu asbestinaamari päässä kohtaamaan sitten joskus kun säteilyviranomaiset antavat luvan pelastaa asunnosta se mikä pelastettavissa on.)

Ainoa pieni onni asiassa on se, että oikeastaan minun ei tarvitse miettiä järjestelyjä ennen ensi kevättä, koska asun F-rapussa, mutta tottakai minä mietin sitä saamarin ruljanssia kaiken valveillaoloaikani. Edessä on joka tapauksessa uskomaton kaaos, jota en ole itse itselleni tilannut. Mökötyskierroksia lisää se aikatauluista johtuva tosiseikka, että minun kämppäni on asumiskelvoton tietenkin kesäkuukausina, eikä tietenkään kolmea kuukautta niin kuin kaikilla muilla näissä taloissa vaan neljä kuukautta, koska tottakai myös puolalaiset putkimiehet viettävät kesälomansa heinäkuussa. Voi vittu, että tekisi mieli kirota, perkele! Saatana!

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

tommib

Posts: 3,204

#30752 • • tommib
Vahvistin hajos viikkoa ennen tupareita *hmph* Ja juuri kun olin uusia levyjä saanut, niin en pääse kuuntelemaan niitä.

kakarat heittää roskia mun parvekkeelle ja kiusaa mun koiria nykyään harrastuksenaan. Eilen meinasivat kiivetä mun parvekkeelle. Löyty niiden visiitin jälkeen lasinsirua, tennispallo ja puun oksaa.
Avatar
#30753 • • Annakins Guest
Melko surkea fiilis.
noena

Posts: 3,138

#30754 • • noena first breath after coma
Mikä vittu siinä on, ettei sitä ikinä opi????? *toktok* *uuh* *toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

tommib

Posts: 3,204

#30756 • • Edited tommib
Exvaimo häiritsee koko ajan ja haukkuu viestitse minkä ehtii paskaksi isäksi, vaikkei edes antanut tilaisuutta olla isä. Pommittaa koko ajan viestein, joten varmaan joudun hakemaan lähestymiskieltoa, jotta saan olla rauhassa.
yellowblaaer

Posts: 211

#30758 • • yellowblaaer
Tuli missattua kaikki loppukesän bileet... blah... mm. Skrillex jäi näkemättä puhumattakaan ulkomaanreissusta... Ja näköjään ens viikonloppukin.
Decion

Posts: 1,569

#30759 • • Decion Koneradio
en sitte saanukka ylennystä.

--
-Bulletproof NRG Slaughter-