- Lyhyet "yö"unet raskaan yövuoron jälkeen
- Kaveri feidas sovitut kiipeilyt ja mä odottelin sitä typerän näköisenä tunnin (tähän voi lyötyä joku hyväkin selitys mutta mä en ole vielä jaksanu kuunnella sitä)
- Ajan huoltoasemalle tankkaamaan ja just sillä mittarilla jolle ajan, ei ole diisseliletkua
- Peruutan toiselle mittarille ja siihen joku runkkari änkeää tielle
- Vihdoinkin kun saan tankattua niin mittarista on kuittipaperi loppu
- Ajelua iltapäiväruuhkassa vittuuntuneena (ja vitun dorkia muita liikkujia)
- Spotify JÄLLEEN KERRAN valittaa jostain vatun .dll:stä ja se pitää asentaa uudestaan
- 8 biisin kuuntelun jälkeen olen kuullut saman vitun nettitakku -mainoksen 7 kertaa
Paino on korkeimmillaan ikinä, en ole näin paljoa painanut elämäni aikana koskaan.
Enkä vieläkään saa tavata lastani, koska äiti estää tapaamiset. On todella kova ikävä omaa, rakasta hieman yli vuoden vanhaa poikaa*nyyh*
Joudun vetämään tapaamisoikeuteni oikeuteen, yrittää kumota pojan yksinhuoltajuus ja taistella toisen lapsen huoltajuudesta. Ihana syksy tiedossa, kun tästä ei tule kaunista :( Mutta lasteni takia on pakko.
Riitaa riitaa riitaa exvaimon kanssa ja uhkauksia, haukkuja sato niskaan taas kunnolla
Miksei sitä ikinä osaa VAAN katsoa levykaupan sivua ilman että tilaa jotain? Nyt on sit tulossa useampi paketti jo nyt ja pari tulee kai tilattua vaikkei rahaa ole....
Meidän tönöyhtiöön tehdään se "linjastoremontti" sitten raskaimman kautta.
("Linjastoremontti" on nykyhämmenskää, ja tarkoittaa suomeksi putkiremonttia. Koti on siis asumiskelvoton luultavasti kaksi kertaa etukäteen ilmoitettua kauemmin, ja tavarat ynnä huonekalut ynnä lähiomaiset, jotka uskaltaa kotiinnsa suojamuovien peittoon jättää ovat joko syödyt, viedyt tai repostellut, kun ne uskaltautuu asbestinaamari päässä kohtaamaan sitten joskus kun säteilyviranomaiset antavat luvan pelastaa asunnosta se mikä pelastettavissa on.)
Ainoa pieni onni asiassa on se, että oikeastaan minun ei tarvitse miettiä järjestelyjä ennen ensi kevättä, koska asun F-rapussa, mutta tottakai minä mietin sitä saamarin ruljanssia kaiken valveillaoloaikani. Edessä on joka tapauksessa uskomaton kaaos, jota en ole itse itselleni tilannut. Mökötyskierroksia lisää se aikatauluista johtuva tosiseikka, että minun kämppäni on asumiskelvoton tietenkin kesäkuukausina, eikä tietenkään kolmea kuukautta niin kuin kaikilla muilla näissä taloissa vaan neljä kuukautta, koska tottakai myös puolalaiset putkimiehet viettävät kesälomansa heinäkuussa. Voi vittu, että tekisi mieli kirota, perkele! Saatana!
Vahvistin hajos viikkoa ennen tupareita Ja juuri kun olin uusia levyjä saanut, niin en pääse kuuntelemaan niitä.
kakarat heittää roskia mun parvekkeelle ja kiusaa mun koiria nykyään harrastuksenaan. Eilen meinasivat kiivetä mun parvekkeelle. Löyty niiden visiitin jälkeen lasinsirua, tennispallo ja puun oksaa.
Exvaimo häiritsee koko ajan ja haukkuu viestitse minkä ehtii paskaksi isäksi, vaikkei edes antanut tilaisuutta olla isä. Pommittaa koko ajan viestein, joten varmaan joudun hakemaan lähestymiskieltoa, jotta saan olla rauhassa.