31,307 posts, 1,566 pages, 8,534,112 views
Replying to päivän :(:
RujoNic, 17.1.2010 13:57:
tää on khyl ikuinen :( ... Helsingin oma bilekulttuuri ja sen sulkeutuneisuus. ja porukan asenne sen muuttamista kohtaa!!
Josssu, 19.1.2010 20:05:
Mulla on ollut jalka kipsissä 19.12 asti, mutta tänään erityisesti on harmittanut ihan hirveästi.
Normaalisti päivittäin urheilevana ihmisenä ottaa aika koville tämä makaaminen.
Tuun hulluksi kun ei ole tekemistä.
RujoNic, 19.1.2010 20:45:
ei saa purkaa itseensä vapaasti edes tässä topicissa... eh.........
Josssu, 19.1.2010 20:05:
Mulla on ollut jalka kipsissä 19.12 asti, mutta tänään erityisesti on harmittanut ihan hirveästi.
Normaalisti päivittäin urheilevana ihmisenä ottaa aika koville tämä makaaminen.
Tuun hulluksi kun ei ole tekemistä.
tarviiks mun sanoo muuta kun.. stadis ikävä kyllä soittaa vaan stadin jannut ja näin ollen siellä ei kauheen usein ulkopaikkakuntalaisia jukkia näy. mutta mitäpä sitä enempää asiaa pukemaan sanoiksi... tää nyt vaan vituttaa yleisesti ja aina. onhan sitä kulttuuria muuallakin kun päiväkahvi seudulla.astaroth, 20.1.2010 15:31:
---
---
niin no, keskustelufoorumihan on kyseessä. ei siinä oli mielestäni mitään ihmeellistä, jos joku paikallinen sattuu kysymään mielenkiinnosta, että mitä oikein tarkalleen tarkoitat
kieltämättä muakin vähän kiinnostaa
RujoNic, 21.1.2010 14:16:
---
astaroth, 20.1.2010 15:31:
---
---
niin no, keskustelufoorumihan on kyseessä. ei siinä oli mielestäni mitään ihmeellistä, jos joku paikallinen sattuu kysymään mielenkiinnosta, että mitä oikein tarkalleen tarkoitat
kieltämättä muakin vähän kiinnostaa
---
tarviiks mun sanoo muuta kun.. stadis ikävä kyllä soittaa vaan stadin jannut ja näin ollen siellä ei kauheen usein ulkopaikkakuntalaisia jukkia näy. mutta mitäpä sitä enempää asiaa pukemaan sanoiksi... tää nyt vaan vituttaa yleisesti ja aina. onhan sitä kulttuuria muuallakin kun päiväkahvi seudulla.