päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,093,534 views

Jammailija

Posts: 3,224

#15021 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Vituttaa nyt niin huolella, ettei mitään rajaa. Sanotaan näin, että viittä vaille räjähtämistä.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Piiuzki

Posts: 870

#15023 • • Piiuzki
Että mä olen tyhmä *grr* meille vissiin tarjottiin kämppää ja mä oon hävittäny yhen lapun mikä liittyy mun opiskeluun *grr* mut toivottavasti asiat nyt selviäis hyvin et saatais huomen se kämppä ... *toktok*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#15024 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Anteeksi, että olen olemassa.. *uuh* *grr* *justjoo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kanelli

Posts: 191

#15025 • • Kanelli kesyttämätön
voi pirnales kun nyt ärsyttää. hollantilainen ystäväni ei taida oikein ymmärtää, että suomessa on tuota välimatkaa aina paikkojen välillä - eikä niitä kuljeta aina nopeasti. pitäisi kuulemma huomenna yrittää tavata, mennä vaikka kahville.. Ihan kiva muuten, mutta olen ät mo n.500km päässä tyypistä. Eikä se itse suostu liikkumaan - toisaalta ymmärrettävästi. Mutta kun olen yrittänyt kertoa tätä asiaa jo jonkin aikaa, että sovittaisko nyt vihdoin varmasti milloin nähdään, että voisin jopa yrittää olla paikalla, niin ei! Ei saa yhteyttä, eikä vastata viesteihin tai soitella takaisin. Sitten tulee viesti parin päivän viiveellä, että josko huomenna ois hyvä?????

Perhana. Muuten tämä voisi olla ihan surkuhupaisaa ja mukavaa yllätyksellistä tekijää elämään tuovaa, mutta kun on jo fiksattuja menoja ja sitten tuota graduakin pitäisi saada tehtyä tällä viikolla koko lailla. Pirnales pirnales pirnales.

Voisko joku jo vihdoin keksiä teleportin?

*grr*

--
...she can be all four seasons in one day.

RiD

Posts: 2,817

#15026 • • RiD Nukemi
Loistava päivä meni pilalle silleen *tsädääm*

G vitun G.

--
*super* *possu*

coolcat82

Posts: 771

#15027 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Saatanan kipee kyynerpää kun on tullu paiskittuu ylitöitä niin perkeleesti että sasin jännetuppitulehduksen ja tenniskyynerpään....*eiei* Eilen lyötii yks piikki kortisonii ja ens keskiviikkon toinen *dissaa* Ja kun perjantaina onnistuin vielä heittää kasat fillarin kans neljä kertaa ni ei tehny kovin hyvää varmaankaan.. No...kaks viikkoo saitsuu, mut se toinen piikki tonne nivelpussii... *poks* auuu!!

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Avatar
#15028 • • Enkeli Guest
Pieni keittiö *grr* joka päivä saa tiskata jos aikoo pitää paikat siistinä *neurootikko* Noh- taas tiskivuoren kimppuun *toktok*
äm

Posts: 2,376

#15029 • • Edited äm
Perse, kun oon niin nopea ton sähköpostinlähetyssormeni kanssa. *igor*

Edit: Vaadin ANDUU-toimintoa sähköpostien lähettämiseen! Edes sellanen 4 sekunnin NOUUUUUUU!! -aika, jolloin lähetyksen voi vielä perua.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Pauha

Posts: 515

#15030 • • Pauha
Koira oli taas karannu. Toivottavasti ei oo käyny tekemässä pahojaan.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

-Santtu-

Posts: 1,965

#15031 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
työjutut :( haluun juosta kotiin ja piiloutuu sängyn alle.

..miten musta jotenkin tuntuu et liian usein viimeaikoina mun päivän :( on ollu työhön liittyvää..

..pitäs varmaan alkaa harkita uuden työpaikan etsinnän aloittamista*nyyh*
ezzy

Posts: 8,060

#15032 • • ezzy Droid-pappa

-Santtu-, 3.8.2006 16:09:
työjutut :( haluun juosta kotiin ja piiloutuu sängyn alle.

..miten musta jotenkin tuntuu et liian usein viimeaikoina mun päivän :( on ollu työhön liittyvää..

..pitäs varmaan alkaa harkita uuden työpaikan etsinnän aloittamista*nyyh*



kovasti samoissa fiiliksissä...turhauttavaa hakata päätään seinään.
Verano

Posts: 4,649

#15034 • • Verano Merituuli
Kuumemittari näyttää lämpöä. Muutenkin sairastuttaa "pitkästä" aikaa. Pienehköjä merkkejä vasta, toivotaan että loppuu ennen kuin ehtii kunnolla alkaa.
Sinza

Posts: 2,227

#15035 • • Sinza
Huoh, olis niin paljon tekemistä, mut ei kiinnostais tehdä yhtään mitään muuta ku löhötä tai nukkua *poks*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

phear

Posts: 804

#15036 • • phear <X>
Vitun kaapin ovi saatana!
Freja

Posts: 8,774

#15037 • • Freja Sihteeri
Ähky *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#15038 • • RiD Nukemi
Huomenna vika duunipäivä, ekat kesälomat ~5vuoteen (huikee 1viikko,) oon oikeesti siinä kunnossa etttä huomenna ei tuu töstä vittuakaan... vitun mellu, vitun juhgu homot

--
*super* *possu*

Avatar
#15039 • • Viivi Guest
Masentaa *uuh*
Zapa

Posts: 1,393

#15040 • • Zapa Mr Wrangler
kulkku kipee vähän, ekaa kertaa sitten vuoteen... ei kyl paljoo mut toivottavasti jää tähän. kukukuuukkuuuu.